søndag den 27. marts 2011

Giveaway hos LaRaLiL

Så slår jeg dørene op for min allerførste giveaway!

Vinderen får lov til at vælge mellem et af de 5 patchwork babytæpper, som billedet viser.

Tæpperne er syet i en blanding af vintage og nye stoffer - og de kan fx. bruges som hyggetæppe i sofaen, som sengetæppe i babysengen, som tæppe til barnevognen eller til bilen.


Der er forskel på tæpperne - læs beskrivelsen af det enkelte tæppe under billederne.

Du kan få op til fem lodder - og det gør du på denne måde:

1 lod: Skriv en kommentar
2 lodder: Skriv en kommentar og vær fast læser
3 lodder: Vær fast læser og link til min giveaway på din egen blog - brug gerne billedet herover
5 lodder: Fast læser, link til min giveaway på din egen blog plus sæt min blog på din blogroll

Skriv gerne, hvilket tæppe du vil have, hvis du vinder (du må godt ombestemme dig, hvis du fortryder)

Vinderen trækkes den 30. april


Efter udtrækningen sættes de resterende tæpper til salg for 375 kr stykket. Hvis du gerne vil købe et, så skriv det i kommentarfeltet - der er først til mølle.

Herunder kommer billeder samt en nærmere beskrivelse af de fem tæpper:


  
Tæppe # 1

Dette tæppe har en forside af vintage bomuldsstoffer og en bagside af økologisk bomuldsjersey i en lækker gul farve med små skyer. Det er quiltet med turkis tråd, og kanten er overlocket med samme farve.
Tæppet er foret med fleece og der derfor dejlig tykt, uden at være stift (som pladevat kan være).  




Tæppe # 2

Dette tæppe er syet af en blanding af nye og vintage bomuldsstoffer. Bagsiden er økologisk bomuldsjersey i brun med hvide skyer. Det er quiltet med neongrøn systråd, som giver en flot kontrast til den brune farve - samme tråd er blevet brugt til at overlocke kanten med. 
Tæppet er foret med fleece og dejlig blødt, varmt og lækkert.


Tæppe # 3

Dette tæppe er syet af en blanding af nye og vintage bomuldsstoffer i rigtige drengefarver. Bagsiden er bomuldsjersey i mørkebrun - det er super blødt og lækkert. Det er quiltet med turkis tråd, og kanten er overlocket med samme farve.
Tæppet er ikke foret og derfor tyndt og let - kan fungere som babysvøb til det nyførdte barn eller som tæppe til sommer i barnevognen, når dynen bliver for varm.


Tæppe # 4

Dette tæppe er syet af en blanding af nye og vintage bomuldsstoffer. Bagsiden er økologisk bomuldsjersey i lilla med hvide skyer. farverne snyder lidt på billedet - det er mere lilla end blåt.  
Tæppet er foret med fleece og dejlig blødt, varmt og lækkert. Det er quiltet med orange tråd, og kanten er overlocket med samme farve.




Tæppe # 5

Dette tæppe er syet af en blanding af nye og vintage bomuldsstoffer i pigefarver. Bagsiden er bomuldsjersey i lilla - det er super blødt og lækkert. Det er syet med blå tråd, og kanten er overlocket med samme farve.
Tæppet er ikke foret og derfor tyndt og let - kan fungere som babysvøb til det nyførdte barn eller som tæppe til sommer i barnevognen, når dynen bliver for varm.



Jeg håber, I tager godt imod min første giveaway - glæder mig meget til at give et af disse tæpper væk.

269 kommentarer:

  1. hej anna,
    hvor der det vildt. du kan tro jeg gerne vil være med i lodtrækningen om et af dine smukke tæpper. jeg vil gerne be´om 2 lodder, tak:)
    så kommer det svære- hvilket et skal jeg vælge, hvis jeg, krydser fingre, tæer og bryster, vinder- uhhaaaa nr 5 bliver det nok:)

    tak for din hilsen,
    her i det vestjyske er der en del der har tysk på linje og så er der blevet nedlagt 5 skoler pga. sparinger- så de kære lærere har jo første ret, inden vi andre kommer til...men jeg håber håber meget, at jeg er heldig...er du glad for at være lærer??

    SvarSlet
  2. fede tæpper, jeg er med på 5

    SvarSlet
  3. Lækker, lækker give away. Jeg er med på 5 lodder og ønsker mig tæppe nr. 3, hvis jeg blir den heldige!

    SvarSlet
  4. De er bare så flotte!
    Så jeg tror jeg smider nogle lodder efter #1 :)
    - 3 styks lodder.

    SvarSlet
  5. Ejjj kom nu, den her fantastiske give away skal jeg da bare vinde... :) Wauw hvor er de bare smukke... Vil gerne vinde dem alle.. :) Men holder mig til.. hmm tænke tænke 4 eller 5.. smidder 2 lodder i puljen... Kh Janni

    SvarSlet
  6. Virkelig lækre tæpper. Ønsker mig nr. 5, hvis jeg skulle være den heldige. Deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker mig tæppe nr. 2 Det er den perfekt barselsgave til en arbejdskollega. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  8. Hvor er de blevet flotte!
    Jeg er med på 3 lodder og drømmer om det grønne / brune, de farver er bare SÅ fine sammen!

    SvarSlet
  9. Jeg er også med på tre lodder, og er ret vild med det grønne det er super fint.

    SvarSlet
  10. Du laver så fine ting.
    Jeg er "kun" med på 2 lodder.
    Hvis jeg er så heldig skal det være tæppe 5 som lander hos os.
    Tænker at min datter på 4 år vil elske at lege med det sammen med dukkerne...
    Vh Gitte

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 2 lodder. Jeg er fuldstændig forelsket i tæppe nr 1 :)

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Spændende giveaway. Håber jeg vinder det grønne tæppe :)

    SvarSlet
  13. Hej Anna
    Sikke en skøn giveaway og hvor sjovt at jeg lige stødte på din blog - jeg har lige beundret nogle af dine ting inde på TS.Jeg vil rigtig gerne vinde tæppe nummer 4 og glæder mig til at følge din blog!
    Kh Mette

    SvarSlet
  14. Nøj nogle flotte tæpper!!
    Jeg deltager med 5 lodder og vil mægtig mægtig gerne vinde det flotte grønne tæppe (nr. 2).

    Tjek også min giveaway på

    www.noordinarycake.blogspot.com

    SvarSlet
  15. De er SÅ flotte!!!
    Er med med to lodder!!

    SvarSlet
  16. Åh jeg vil elske at vinde tæppe nr. 2 :D

    Jeg er med på 2 lodder.. Tror jeg nok.. Har godt nok linket til dig i blogroll, men ikke på selve bloggen ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  17. waaaaaaaauw
    Jeg vil så gerne vinde tæppe nummer 4.
    Jeg deltager med 5 lodder.
    kh Tine

    SvarSlet
  18. Så fin give away - smider to lodder, og håber at vinde nr. 4....

    SvarSlet
  19. Hej søde - Smukke smukke tæpper. Jeg er helt forelsket i tæppe nr 5. Jeg trækker 2 lodder og krydser alt hvad der krydses kan.

    Kærligst Gitte

    SvarSlet
  20. Skøn give away...jeg melder mig under fanerne som fast læser og er med på 2 lodder:-)
    Kh. Malene

    PS. Kig også gerne forbi min give away:-)

    SvarSlet
  21. Hvor lækker en give away.
    Jeg er helt vild med tæppe #5

    og jeg smidder 5 lodder.

    SvarSlet
  22. Wauw Anna, du er bare for vild. Jeg krydser kæmpe meget fingre for nr 4 til min lille Anna. 2 lodder til mig tak.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  23. Hvor er de dog flotte! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Er vild med dem allesammen, men mest nr 1 og nr 2. Mvh Pia

    SvarSlet
  24. -hvor er de søde. Jeg kender en det kunne blive den perfekte barselsgave til :)1 lod

    SvarSlet
  25. Jubii - jeg går selvfølgelig all in med 5 lodder - og håber at vinde tæppe numero 1. :)
    Kh

    SvarSlet
  26. Sikke en fantastisk give away -dine tæpper er godt nok über-fine:)
    Jeg vil gerne deltage med to lodder og hvis jeg skulle være så heldig at vinde er tæppe nr 5 min favorit
    Kh Heidi
    heidi-hartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Så fede tæpper!! Vil gerne deltage med 3 lodder. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville tæppe nr 1 eller 2 pynte så fint på min drengs værelse ;)
    Julie

    SvarSlet
  28. De er godt nok fine dine tæpper - vil gerne deltage med 1 lod - og hvis jeg er den heldige, ville nr. 5 være en favorit ;o)

    SvarSlet
  29. Upps glemte lige og skrive at min mail er:
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  30. Fantastisk give away. Jeg vil gerne være med på 4 lodder og satser på tæppe nr. 5, som jeg tror vil være helt perfekt til vores lille pige, som ser verden til maj :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  31. Nøj en lækker præmie. Du laver jo sådan nogle skønne sager.

    Jeg er med på 3 lodder og håber på at vinde tæppe nr. 4 eller 5

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  32. Jeg er med på 5 lodder

    Tæppet jeg godt kunne tænke mig hvis jeg vinder er nr. 3 eller 5

    SvarSlet
  33. NOVRA!! Ih hvor er krydses herhjemme. 2 lodder og ville ELSKE at kunne give min søn tæppe nr 1 til hans nye værelse til sommer

    SvarSlet
  34. sikke da et skønt tæppe, med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  35. Fantastisk præmie Anna! Kæmpe arbejde, og de ser bare så lækre ud. Jeg er med på 5 lodder, men kan slet ikke bestemme mig. Det må komme, hvis jeg skulle være så heldig. Men har på fornemmelsen at der bliver maaange om budet :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  36. Super flot præmie :o) Jeg hopper i med 2 lodder (er ikke så stærk i blogs endnu, så kan ikke finde ud af alt det andet -g-)
    Og jeg hepper på tæppe nr. 2 :o)

    SvarSlet
  37. Jeg går ALL in og kaster 5 lodder i puljen!!'

    skønne tæpper - blir Aldrig aldrig aldrig træt af patchwork!!

    Klem
    mette

    SvarSlet
  38. Waauuu...smider 3 lodder i og vælger det tyrkise tæppe :)

    SvarSlet
  39. NØØØØØØØJ... hvor er de seje. Jeg er med på 2 lodder, og håber og ønsker at tæppe nr. 1 kommer til at bo hjemme ved mig.

    K. Anita

    SvarSlet
  40. Heeej
    Sikke en fin blog du har og sikke en lækker give away :-) jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-) og jeg er vvvviiiiillld med tæppe nr. 5

    Mvh Frk.Munk - kig gerne forbi min blog :-)

    SvarSlet
  41. Wheee, så fandt jeg ud af at smide dig på min blogroll og linke -gg- Så jeg opdraderer lige til 5 lodder :o)

    SvarSlet
  42. Flot giveaway, jeg er med på 5 lodder og håber på at vinde tæppe nr 4 ;O)

    Kig endelig forbi og deltag i min giveaway ;O)

    SvarSlet
  43. Lækre tæpper er med på 2 lodder, er vild med nr.5
    Mvh. Carina

    SvarSlet
  44. Hei på deg!
    Kom over denne flotte give awayen din, og den herlige bloggen.. :)

    Jeg blir selvfølgelig med på FULL POTT, 5 lodder!
    Sleng deg gjerne på min give away også.

    Ha en flott dag!
    Klem Ida (Interiør drops)

    SvarSlet
  45. Jeg kan bedst lide det grønne (nr. 2) :)

    SvarSlet
  46. for hunden hvor er de lækre!!! Jeg er helt sikkert med på 2 lodder!! Ja jeg kan ikke bestemme mig, så hvis jeg vinder må du bestemme om jeg får et af de to blå eller det grønne.

    SvarSlet
  47. Hvor er det nogle skønne tæpper. 2 lodder til mig.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  48. Kan da lige nå at deltage med 2 lodder :) Super flotte tæpper du har lavet!

    SvarSlet
  49. Hvor er de flotte!
    Jeg deltager med 2 lodder, og håber at vinde tæppe nr. 2.. Eller 5 =)

    SvarSlet
  50. Flotte tæpper! Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Og det er nok # 4 (eller # 5!) jeg kunne tænke mig :)

    Kh Susanne

    SvarSlet
  51. Alt for lækre tæpper! Jeg er vild med dem og drømmer om at svøbe min maj-baby i tæppe nummer 5. Og sender selvfølgelig fem lodder afsted herfra.
    -Dorthe

    SvarSlet
  52. Sikke nogle lækre ting du laver, vil gerne være med på to lodder. Hvis jeg er heldig at vinde, vil jeg gerne have tæppe nr.2

    SvarSlet
  53. Er med på 5 lodder:)
    Smukke tæpper!

    SvarSlet
  54. Jeg må have et enkelt lod, selvom jeg egentlig ikke plejer at gide de her konkurrencer for tiden. Men dine tæpper er så smukke, og måske er jeg heldig. Jeg synes nummer 1 er flottest.

    SvarSlet
  55. Nøj de er flotte! Jeg er med med 2 lodder, og vil umiddelbart helst have #2. Årh, hvilken sommer det må blive med sådan et lille tæppe i picnickurven under bettemandens barnevogn!
    Vh Louise (mail@louise-lindberg.dk)

    SvarSlet
  56. Jubiii, jeg smider to i og krydser fingre.

    SvarSlet
  57. Hold op en fin give away. Jeg smidder 2 lodder og håber inderligt at vinde. Vil meget gerne at tæppe 1 skal hjem til mig og bo.

    Kh Laura

    SvarSlet
  58. Wauw en lækker Give away. Jeg vil rigtig gerne være med for tæppe nr. 2 kan jeg sagtens se en lillemand jeg kender hygge sig med. Jeg deltager med to lodder og krydser alt hvad der kan krydses.

    SvarSlet
  59. Hej Anna, Jeg er med på 5 lodder og kunne godt tænke mig at vinde tæppe nr 4. Og nu også helt vild med det grønne og blå/gule... Men det er nu en pige jeg har så vi holder os til pige farverne...

    SvarSlet
  60. Jeg går all in!! 5 lodder til mig, for jeg er helt vild med dine tæpper - især #1 og #5, men eftersom jeg har drenge vil #1 nok være det mest oplagte valg :o)

    SvarSlet
  61. Jeg vil super gerne være med! Snupper 3 lodder. Jeg tror bedst jeg kan lide #1, men det er da virkelig svært at vælge. Alle fem er rigtig lækre. MVH Pernille

    SvarSlet
  62. Kan jeg når det - kan jeg nå det?!!! 5 lodder hertil--- Wauuuuw... elsker dem alle - men især tæppe nr. 4 er to die for!!!

    SvarSlet
  63. Jeg er med på 4 lodder WAUW!!!!!!
    Tæppe nummer 5 ville passe PERFEKT til min kommende lille datter :-)

    Tjek også min give away som jeg trækker d.1.4 :-)
    Skøn blog du har.

    SvarSlet
  64. Jeg er med på 4 lodder, og håber :)

    Det første tæppe ville være perfekt til Alexander.

    SvarSlet
  65. der skulle stå 5 lodder >:)

    SvarSlet
  66. Hvor er de fine, sådan et tæppe vil jeg gerne vinde - jeg deltager med 2 lodder.

    Min favorit ernr. 2

    SvarSlet
  67. 2 LODDER TIL MIG
    SUPER GIVEAWAY

    X

    MARGIT FRA CREATIVETAIL

    SvarSlet
  68. Skynder mig at være ,ed på to lodder. Hvor er de skønne alle tæpperne. Nok mest forelsket i den brun/grønne.

    SvarSlet
  69. Næhhh hvor er de fine! Jeg ønsker mig #1-2 eller 3 og smider 5 lodder.

    MVH Berit

    SvarSlet
  70. Jeg skynder mig at springe på med to lodder ;)

    SvarSlet
  71. Sikke en fantastisk give away - jeg er med på 5 lodder! Og ønsker mig tæppe nr. 4, hvis jeg bliver den heldige.
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  72. Nydelige tepper! Jeg tar gjerne 3 lodd, og håper på vinnerlykke :-)

    SvarSlet
  73. Wauw! Jeg vil gerne smide 2 lodder på tæppe 3

    SvarSlet
  74. Jeg er med på 2 lodder til tæppe #5

    SvarSlet
  75. kan jeg nå det så er jeg med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  76. Sikke fine tæpper!! Vil gerne deltage med 2 lodder. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville tæppe nr 4 pynte så fint på min kommende niece's værelse :)

    SvarSlet
  77. Jeg er med på 2 lodder for jeg har desværre ingen blog :-/
    Men sikke fine tæpper du har lavet, jeg er lun på nr 1 og 2.

    SvarSlet
  78. Kan jeg lige nå 2 lodder?

    Uh, jeg vil gerne vinde nr. 2 el. 4

    kh

    SvarSlet
  79. For noen fantastiske tepper.
    Jeg tar 5 lodd, og håper å vinne teppe nr. 4 eller 5

    SvarSlet
  80. Jeg er med på 3 lodder ;0) Og måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  81. Woooooooooooooooooooow!!! Det er jo ALT for fin en Give Away! Det må have taget alt alt alt for lang tid at lave de smukke tæpper! Jeg er imponeret og vil BESTEMT være med med hele 5 lodder! Jeg elsker dem, og er faktisk overbevist om at jeg bliver syg og dårlig hvis ikke jeg får et. Jeg hepper på tæppe #4!!
    Knus
    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  82. Og i øvrigt! Læser IKKE kun med pga. din Give Away! Læser med fordi, du har en skøn blog, som jeg bare først har opdaget nu :)

    SvarSlet
  83. Lekker giveaway i en lekker blogg!
    Legger meg selvsagt til som følger, og har laget link til deg i bloggen min (her: http://heimehososs.blogspot.com/p/giveaway.html)

    Så 3 lodd på meg :)

    SvarSlet
  84. Jeg er fuldstændig solgt! Hvor er det bare en flot give away! Jeg vil meget gerne deltage - med 5 lodder! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg elsker at få det øverste (blå, brune og gul/orange) hjem til mig!

    Venligst Clara Gry

    SvarSlet
  85. Hvor er det bare de skønneste tæpper .... 1 lod til mig .... så jeg kan vinde tæppe nr. 2 til min lille Charlie-mus :)

    SvarSlet
  86. Hov jeg skal da også være fast læser af denne skønne blog .... 1 lod mere til mig :)

    SvarSlet
  87. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder!
    Det er simpelthen så smukke tæpper, hvis jeg er så heldig at vinde et af de skønne tæpper må det meget gerne nr. 1, 2 eller 3 :)

    SvarSlet
  88. for noen fantastiske tepper!! fryktelig vanskelig å velge bare 1 favoritt..
    3 lodder til meg!

    SvarSlet
  89. HVOR ER DE BARE SÅ FEDE ÅHH JEG VILLE ELSKE AT HAVE SÅDAN ET .. JEG KASTER MED DET SAMME 5 LODDER I PULJEN OG XXXXX ALT HVAD JEG KAN XXXXX.
    HVIS JEG SKULLE BLIVE DEN HELDIGE SKULLE DET VÆRE TÆPPE NR. 4
    GITTE

    SvarSlet
  90. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  91. Sikke en lækker give away. Jeg er med på 5 lodder, og jeg håber på at vinde tæppe nr. 2.
    Må jeg spørge hvor du har købt det fine skystof henne?
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  92. Nydelige tepper!
    Jeg tar 5 lodd, og håper å vinne det grønne teppet! :)

    SvarSlet
  93. Å hjelp!! Eg øsnker meg virkelig teppe nr. 1, eller eg likte nr.2 også, liker alle!! =D Tar 2 lodd og håper håper håper!!

    SvarSlet
  94. er med på 2 lodder.
    De er bare SÅ flotte, du er rigtig dygtig. Kan godt lide nr. 3 :)

    SvarSlet
  95. Hold op hvor er de fede!! Arj, tarveligt at man skal vælge. Uh... Nummer 4, 5 eller 2. Hmm... Må bestemme mig.. Ok, 2 lodder på tæppe nr. 2 (det grønne).
    Kram.

    SvarSlet
  96. Vil gerne deltage med 5 lodder i din fantastisk flotte give away. Nu lykkedes det endelig at få blogger til at makke ret med blogliste og link.
    Alle tæpperne er virkelig lækre, men er nok allermest vild med nr. 4. Det er vist katte der er på det fine orange stof - mon det er retrostof eller noget der stadig kan købes?

    SvarSlet
  97. Er da helt sikkert med og sikke en flot give away.. 5 lodder til mig tak.. Vil rigtig gerne have tæppe nummer 5 til min datter..

    Hvis nu jeg ikke vinder vil jeg rigtig gerne købe tæppet... Det er bare for lækkert.

    SvarSlet
  98. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder... :0). Jeg elsker dine designs. Jeg har næsten lige købt et skønt tæppe af dit design i Kiddo (Aarhus). Ih håber jeg vinder :0).

    Jeg glæder mig til at følge din fine blog!

    Jeg har også en GIVE AWAY kørende på min blog: www.bykaas.blogspot.com - Jeg tror den vil være noget for dig :0).

    Kh Maria og god weekend!

    SvarSlet
  99. Ihh... Hold op en lækker GiveAway, du kan tro jeg også vil være med!

    Smider 5 lodder, og håber at vinde som de mange andre ;-) èn skal jo være den heldige!

    Kram B
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  100. Hvilke flotte premier og nydelig blogg!

    Jeg tar 2 lodder :o)

    SvarSlet
  101. Jeg deltager gerne med 5 lodder - uanset så er det nogle flotte tæpper - og især den grønne, nr 2 hr jeg hang til.

    SvarSlet
  102. Jeg er helt solgt. Sikke fine tæpper. Jeg er helt væk i den i de grønne skønne farver og skyer på bagsiden. Den ville være perfekt til min lille bassemand

    Jeg er med på et enkelt lod. Lidt har jo også ret:). I skønne blogger giver mig hver dag nyt inspiration. Takker for det
    Knus Monica
    monica1978@gmail.com

    SvarSlet
  103. Jeg er med på fem lodder. Du syr nogle børnelækre ting! Jeg elsker grønt, så det grønne tæppe, ville være et yndlingstæppe for mig.

    SvarSlet
  104. Hvor er de alle sammen flotte! Jeg deltager med 2 lodder om tæppe nummer 1.

    SvarSlet
  105. wow, den vil jeg gerne være med på. 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  106. Åj, så fin give-away - og hvilke fine tepper!! Alle teppene er skjønne, men det grønne er ekstra SKJØNT!! Jeg vil gjerne være med på lotteri, og trekker 5 lodd :)

    Marit

    SvarSlet
  107. Fine täpper
    Jeg er med med 2 lodder
    og hvis jeg er heldig välger jeg täppe nr. 2

    SvarSlet
  108. Jeg er med, med tre lodder :)

    SvarSlet
  109. SÅ smukke!!! Jeg snupper 3 lodder og hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig tæppe nr. 1 :-)

    SvarSlet
  110. Fed Give away. Deltager gerne med 5 lodder og håber jeg bliver den heldige. Er til tæppe nr. 4 :o)

    SvarSlet
  111. Skøn giveaway. Deltager med 3 lodder og håber på at vinde tæppe nr.1.

    SvarSlet
  112. Lækker give away!! Sikke et arbejde med de flotte tæpper....
    Jeg går all in med 5 lodder og håber på tæppe nr. 5 til mit englebarn.. :))

    SvarSlet
  113. Så skjønn give away! Jeg tar 2 lodd og ønsker meg teppe nr. 1 :-)

    SvarSlet
  114. Jeg håber på at vinde tæppe nummer 3 med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  115. Ej, nogle skønne tæpper. Skulle jeg blive den heldige ville jeg gerne vinde det blå/lilla helt ude til højre. Er med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  116. Ihh, hvor fint. Jeg smider 2 lodder på tæppe #4 :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  117. Sikke en flot give away du har. Jeg vil gerne deltage med to lodder og hvis jeg er heldig at vinde ønsker jeg mig tæppe nr 2......eller et af de andre. De er super flotte allesammen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  118. Wow en give away man!!! Jeg skal i hvert fald være med, og hvor vil jeg bare gerne vinde... er da helt vil med det grønne tæppe - jeg skal vinde :) Deltager med 3 lodder, kan ikke finde ud af det blogroll-halløj...

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  119. Sikke flotte tæpper!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og håber at vinde tæppe nr. 5 til min lille nye pige:)

    SvarSlet
  120. Har kjempelyst til å vinne teppe nummer to (det grønne) til min lille gutt. Jeg tar fem lodd!

    SvarSlet
  121. U la la, nogle fantastiske tæpper! Kan kun understætte de andre kommentarer :)

    Jeg hopper med på 5 lodder :)

    Og krydser fingre for the grønne tæppe- man bliver jo glad bare af at se på det :)

    SvarSlet
  122. Flotte tæpper, jeg er med på 3 lodder og håber at jeg vinder nr. 4 :)

    SvarSlet
  123. sikke dog en flot præmie. Jeg er med på 2 lodder og ville gerne vinde nr. 2... og nr. 1 og... ahrj de er flotte. men helst nr. 2! Du er også blevet tilføjet mine feeds, da jeg ikke så tit får tjekket blogger men tjekker feeds hver dag.

    SvarSlet
  124. Wow en skøn blog du har - glæder mig til at følge med :) Jeg smidder 5 lodder i puljen og håber meget på at vinde tæppe nr. 3 til min lille skat :) Kram fra Dorte

    SvarSlet
  125. Så blev jeg fast læser efter at have kigget din blog igennem :) glæder mig til at følge den!
    Vil gerne være med i konkurrencen om det grønne tæppe, som bare er SÅ fint ;) med 2 lodder

    Hanne w

    SvarSlet
  126. Ej, hvor er det fint, jeg ønsker mig nr. 2. Jeg smider to lodder i puljen. :)

    christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Jeg er med på 3 lodder! Det er virkelig fine!

    SvarSlet
  128. Sikke en flot giveaway...
    Jeg deltager helt klart med 3 lodder - er ikke helt med på den der blogroll mode :)

    SvarSlet
  129. jeg er m på 2 lodder:-) så skønne!

    SvarSlet
  130. 3 lodd på meg - Teppe nummer 2 er min favoritt!! Nydelig blogg!

    SvarSlet
  131. Hold op en flot giveaway! Det er nogle helt VILDT lækre tæpper! Jeg er bestemt med på 5 lodder. Og skulle jeg være heldig, er jeg vild med tæppe # 2.

    SvarSlet
  132. Vildt flot give away!
    Og rigtig fin blog!
    Jeg er med på to lodder!

    SvarSlet
  133. Sikke fine tæpper!
    Jeg vil gerne have 2 lodder :-)
    Hvis jeg er heldig, vil jeg gerne have tæppe nr 2!

    SvarSlet
  134. Sikken dejlig give away du har... SKØNT!

    Jeg er med på 5 lodder og er FORELSKET i tæppe nr 1. ;)

    kh Christina

    SvarSlet
  135. Deltager med 2 lodder. Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig tæppe 2 med grønne og brune farver. De er da for lækre de tæpper du laver

    SvarSlet
  136. Åh wauw. Jeg er sjaskhamrende forelsket i det første tæppe.
    Jeg poster lodder for kommentar og link.

    SvarSlet
  137. Flotte flotte tæpper! Og fin blog du har - vil meget gerne følge med. :)

    Ville vælge tæppe nummer 1.

    2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  138. Nydelige babytepper! Jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd (kommentar + bildelink på egen blogg) Hvis jeg er så heldig å vinne øsnker jeg med teppe #1 :)))

    SvarSlet
  139. Fantastiske tepper! Jeg blir gjerne med og tar herved fire lodd. Favoritten er teppe nr 5, men jeg liker veldig godt de andre også, så det er mulig jeg ombestemmer meg dersom jeg skulle være den heldige vinneren;-))

    SvarSlet
  140. Jeg vil gjerne være med på fem lodd!! :)
    Likte såå godt teppene dine, og ble inspirert til å sy selv også! Men om jeg er den heldige vinner ønsker jeg med teppe nr 3 eller 4, tror jeg, for det passer best til gutten min...men hadde han vært jente ville jeg hatt nummer 5 for det var fiint! :)

    SvarSlet
  141. Nøj, hvor fint! Jeg vil SÅ gerne vinde tæppe nr. 1, så snupper 2 lodder og håber på det bedste.

    SvarSlet
  142. Hei! For en flott blogg du har! Jeg vil gjerne være med på din give away med 5 lodder:o) Hvis jeg skulle være den heldige vinneren så ville jeg ha hatt teppet som er i de grønne nyansene, det er bare sååå lækert!

    SvarSlet
  143. ihh hvor vill jeg gerne vinde dit fine tæppe nr 2, deltager med 2 lodder
    kathrineL5@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Hej Anna.
    Faldt lige over din blog, hvor er den bare fed!
    Vi vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, det kunne være rigtig sejt med et tæppe lavet af Lara's mor, det passer lige ind i stilen her :o)
    Kh. Anette og Milas.

    SvarSlet
  145. Så fine tæpper! Jeg vil gerne deltage med to lodder :-)

    SvarSlet
  146. Sikke en flot præmie!
    Jeg kaster 3 lodder i puljen. Og ønsker mig tæppe nr. 2, hvis jeg skulle være den heldige.
    Maja

    SvarSlet
  147. Ps. vi hopper også på tæppe nr. 2, hvis vi skulle være så heldige at vinde.
    God weekend!

    SvarSlet
  148. Iiih, jeg er ret forelsket i tæppe nr. 1.

    2 lodder til mig tak :)

    www.ligeisynet.dk

    SvarSlet
  149. For noen fantastiske tepper! vanvittig! Og en av de tre øverste er mine favoritter. første gang jeg er innom bloggen din, men garantert ikke den siste. Her bugner det av inspirasjon! 2 lodd til meg! Ønsker deg en flott helg :)

    SvarSlet
  150. Underbara täcken. Vad duktig du är : ) Klart jag tar chansen att vinna ett av dem. Jag deltar med två lotter tack. Om jag har turen med mig så velar jag mellan nr 4 eller 5.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  151. Hvor er det da bare en vanvittig flot gave - tænk at kunne blive den heldige vinder af sådant et tæppe. Jeg hepper med 1 lod på det grønne tæppe(nr. 2).

    Mange hilsner fra Henriette(2-stousrup@live.dk)

    SvarSlet
  152. kan bara säga WOW vilka fina grejer du syr och din blogg är jätte fin, snubbla in här men kommer följa dig slaviskt!!! jag är absolut med på 5 lotter!

    SvarSlet
  153. Åhhhh!!!!!!! Jeg må hellere kaste FEM lodder ipuljen for at have en chance med alle de deltagere;-)

    SvarSlet
  154. Wauw! Det må jeg nok sige..! Jeg er nødt til at lægge fem lodder i puljen, for hvor vil jeg dog gerne vinde! Tæppe 4 og 5 er lige mig (og min babypige på 3 mdr ;))

    SvarSlet
  155. Åh! For en skatt av en blog å finne :) Teppene, og alt det andre du syr er jo fantastiske!
    Jeg er gjerne med, og har så lyst å vinne at 5 lodd er ett must :)

    SvarSlet
  156. Teppe nr 5 ønsker vi oss :)

    SvarSlet
  157. Deilige premier!! 1 lodd på meg og jeg håper på vinnerlykke. Nr 5 står på min ønskeliste :) Jeg oppdaget bloggen din i dag, og har kikket gjennom alt du har vist fram her - kjempeinspirerende!!

    SvarSlet
  158. To lodder til tæppe 4 uha det er jeg helt vild med.... Pleas please jeg vinder.

    SvarSlet
  159. Nøj hvor er de fine, deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  160. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  161. SMUUUUKKE tæpper - ville elske at vinde et (gerne nr. 2) :-)
    Er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  162. Så nydelige tepper! Skulle gjerne vunnet det grønne... Jeg følger bloggen, har linket i min blogg, lagt til i bloggroll og kommenterer, så 5 lodd på meg! Så vil jeg også si at du har en flott blogg! Gleder meg til å følge med videre!

    SvarSlet
  163. Hej.
    Hvor er det dog npgle lækre tæpper og en flot blog du har dig.
    Jeg vil gerne være med med 5 lodder, uhh så hååber jeg virkelig, at jeg vinder. Hvis jeg skulle være så heldig, ville jeg gerne have tæppe nr 2 i de grønne og brune farver, det er bare såå fedt.
    Vh Rebecca

    SvarSlet
  164. Uh jeg vil også genre være med på et lod:) de er super flotte!
    Kh katten

    SvarSlet
  165. Super skønne tæpper :o) Jeg smider 5 lodder i puljen :o)

    Knus Helle

    SvarSlet
  166. Jamen kan da allerede se at tæppe nr.1 ville være helt PERFEKT på det værelse som vi er ved at indrette til Karl...:)
    Ih hvor jeg håber at vinde, faktisk så meget at jeg deltager med 5 lodder!
    Jeg krydser hvad der krydses kan...btw super hyggelig blog og forresten har jeg også gang i en Give Away hvis det skulle have interesse - den slutter imorgen! :D

    SvarSlet
  167. Sikke en skøn giveaway!
    Jeg er med på 5 ! lodder!

    Ville gerne vinde det grønne tæppe tror jeg!

    Jeg har også en giveaway igang, så kig endelig forbi!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  168. Helt igennem fantastisk give away - jeg er med på 2 lodder og håber på at vinde tæppe nr. 4 :))))

    SvarSlet
  169. Hej! Självklart vill jag vara med i din GiveAway, lapptäckena är helt underbara! Jag tar 5 lotter och hoppas hoppas hoppas på tur! :)

    SvarSlet
  170. Herlig fargekombinasjon...! Ønsker meg teppe nr 4. :-) Har laget link til din give away fra bloggen min, blir det da 2 lodd...? Ha en fin dag!

    SvarSlet
  171. Hej flotte tæpper, jeg vil gerne være med på 2 lodder, og jeg kunne virkelig godt tænke mig tæppe nummer 2:)

    SvarSlet
  172. 5 lodder til mig. Lækre, fede, fine tæpper... hvis jeg er så heldig ønsker jeg mig tæppe nr 1:)

    SvarSlet
  173. Så lykkedes det mig at få sat link ind på min blog og vil meget gerne opdateres til hele 5 lodder :o)

    Er vi de heldige er vi stadig interesseret i nr. 2.

    SvarSlet
  174. Hvor er det bare nogle vildt lækre tæpper! Og dejlig blog.
    Jeg er helt klart med på 5 lodder. Det grønne af tæpperne ville være superflot til min lille Jonathans legehjørne! :)

    SvarSlet
  175. Sikke nogle lækre tæpper!
    5 lodder til mig (så fandt jeg også lige ud af hvordan man laver en blog-roll!!)

    Det grønne tæppe er nok også min favorit..

    SvarSlet
  176. Vilken underbar Giveaway. Det var längesedan jag så gärna velat vinna...
    5 lotter vill jag absolut ha. Titta gärna in hos mig också, där finns just nu en giveaway på en Mei tai. Kanske vill du också ha oss på din bloggroll...

    SvarSlet
  177. Meget smukke tæpper. Vil vældig gerne deltage med 2 lodder. Og hvis jeg er rigtig heldig, vil jeg gerne have nr. 5.

    SvarSlet
  178. 3 lodder fra mig! Skøn blog! Og kunne vældig godt tænke mig et så fint tæppe til den der er på vej i maven :)

    SvarSlet
  179. Så vildt fine tæpper du har lavet! Vil gerne være med på et lod..

    SvarSlet
  180. Neeeeiiiiiii.... hvor er de fine!!! Jeg er fuld af beundring over dine evner og ville elske at eje et til bettemanden. Jeg er med på 5 lodder :o)(og hmmm.... jeg tror jeg hepper på tæppe #1)

    SvarSlet
  181. Smukke smukke tæpper! Vil gerne være med :) som alle de andre! Er lige blevet faster til en sød til dreng, så det ville være en fantastisk gave at kunne forære ham. Elsker tæppet med de grønne farver (2)
    3 lodder til mig
    God påske

    SvarSlet
  182. Jeg er helt klart med 3 lodder, og krydser fingre for no. 5.

    SvarSlet
  183. Jeg vil gerne være med på 3 lodder. De er super fine alle sammen.

    SvarSlet
  184. Birdie
    Meget smukke tæpper..Skulle jeg være heldig, skal en lille ny pige i familien have et fint og unikt tæppe..1 lod..
    Rigtig god påske..

    SvarSlet
  185. Wauw - jeg lægger 3 lodder på tæppe nr. 5:-)

    SvarSlet
  186. Åh, vilka fina täcken! Vill gärna vinna ett så 2 lotter till mig, tack! Om jag vinner vill jag gärna ha täcke # 4.

    SvarSlet
  187. Oiiiii for noen fine premier, 3 lodd på meg!!
    Jeg ønsker meg Teppe 2, det var helt nydelig!

    x x x Susi

    ps! hiv deg gjerne med på min Give away oxo! ;)

    SvarSlet
  188. Vil be' om 5 lodder :D
    (vil ikke oplyse min blogs navn)

    bongo.rosa@hotmail.com

    SvarSlet
  189. Vil gerne be' om nr 2 tæppe^^

    SvarSlet
  190. Vil gerne deltage med 5 lodder til nr 2 tæppe ;D

    Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  191. SMUKKE tæpper - jeg vil vildt gerne deltage med 2 lodder.
    Super duper og jeg krydser fingre som fast læser med kommentar på din skønne blog. Ville elske tæppe nummer 4 eller 5 - amazing :O)
    Knus A xx

    SvarSlet
  192. HOVSA glemte email: anyaadores@gmail.com

    SvarSlet
  193. Nøj en lækker Give Away! Hapser straks 5 lodder! Vil elske at kunne bruge det lilla/orange tæppe til lillesøster :)

    SvarSlet
  194. Hei!
    Jeg trekker gjerne 2 lodd i denne flotte give-awayen:) og jeg forelsket meg spesielt i teppe nr 4:)

    SvarSlet
  195. Hold op nogle lækre tæpper du har syet, jeg er vild med nr. 5 og vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  196. For noen aldeles nyyydelige tepper!!
    Det var jammen vanskelig å velge en favoritt...!
    Jeg prøver meg med 3 lodd: kommentar, følger og link, og velger nr 4.
    Håper jeg vinner!!!;)
    Janni:)

    Har forresten en Retro-Giveaway hos meg, fram til 30 april, du får gjerne være med:)

    SvarSlet
  197. Så flot en Give Away er vild med alle tæpperne men nr. 1 vil passe rigtig fint ind herhjemme :-) 2 lodder i puljen.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  198. Altså, tror jeg deltager med 5 lodder. Mener at skulle have opfyldt alle regler...

    SvarSlet
  199. Hej Anna :)

    Jeg bliver altså så glad, lidt fjern i blikket og en anelse hysterisk når jeg kommer ned i "Kiddo" og ser at der er nyt fra dig. Min Minna har én af dine vinterhuer og jeg ELSKER den. For et par uger siden fik vi også fat i én af nederdelene. Så fin så fin:)

    Vi vil gerne deltage med 5 lodder med et kærligt blik på tæppe nr.4.

    Mvh, Ditte

    SvarSlet