torsdag den 31. marts 2011

LaRaLiL babysko

Sidste år syede jeg en lille kollektion af disse babysko:


De er syet af blødt kalveskind i flere farver. Alt sammen skind, som jeg har liggende fra den periode, hvor jeg kreerede tasker til den store guldmedalje - ja, det var før jeg blev mor.

Skoene blev sat til salg på Trendsales, men blev aldrig den store succes - nok først og fremmest fordi skindsko er nemme og billige at få fat på hos de etablerede mærker. Men også fordi, at jeg kun syede dem i to størrelser - str 10 cm og str 12,5 cm - og det er jo ikke mange størrelser at kunne vælge imellem.


Men søde, det er de da?





  

17 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er du god!! :)
    Er helt pjattet med svampe-futterne.

    Ja, man nåede mere af den slags, før man blev mor...

    - Sara

    SvarSlet
  2. Der er bare super lækre...
    Hvad koster de? tænkte på jeg kunne måle mine unger´s fødder,for de ville bestemt blive et hit her
    Kh

    SvarSlet
  3. De er mega søde. Hvor gammel er man når man kan passe dem? Er ret vild med de sølv eller dem med svampen på.

    SvarSlet
  4. De er jo så søte, og flink er du som klarer å sy slike i hele tatt!:)
    Tror ikke jeg hadde fått det til..

    KLEM!:)

    SvarSlet
  5. Wow! De er da super lækre. Dem med svampen måtte gerne bo her - mangler da lige sådan et par. Hvad koster de?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Anna - du er über cool - du er virkelig dygtig altså. Hvis du én dag beslutter at lave en "bliv inspireret af Anna og lær at sy rigtig fint" dag, vil jeg gerne melde mig til! :)
    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Sara - ja, jeg nåede meget mere, men min interesse var også anderledes - jeg syede tasker til den helt store guldmedalje - nu er det jo mere børnetøj.

    Michelle - jeg tog 125 kr for dem, hvilket jo ikke er meget (især taget i betragtning af, hvor trælse de er at sy), men da man ofte kan finde skindsko (i de billge mærker) til omkring 100 kr er det jo meget.

    Vibeke - jeg tror faktisk, jeg stadig har et par i sølv. Man skal måle barnets fod, da der er stor forskel på fodstørrelserne - min datter på 2½ bruger fx samme størrelse som min venindes datter på 8 måneder! Vildt, ikke?

    Ida - tusind tak for de søde ord!

    Kirkesjov - tak:-) Jeg har desværre ikke flere af svampeskoene (det var også dem, der var mest populære) - men hvis du meget meget meget gerne vil have et par, kan jeg godt sy dem til 125 kr.

    Louise - tusind tak:-) Og ja, det kan da være, vi skulle tage en sådan dag - det kunne blive sjovt!

    SvarSlet
  8. De er så fine. Har ikke noget at måle med hernede, så der går lige en månedstid. Forresten har jeg været ude og shoppe til dig i dag. Jeg sender dem til dig i starten af maj når vi kommer hjem. Du kan måske lige maile mig din adr.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  9. Kære Vibeke

    Tusind tak for det! Jeg sender min mail til dig inden da.
    Og så skal du huske at sende mig dit konto nr så jeg kan overføre penge.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  10. I know this site gives quality dependent articles and extra information, is
    there any other site which offers such stuff in quality?

    my blog - recipes for juicers

    SvarSlet
  11. Fastidious replies in return of this issue with genuine arguments and explaining the whole thing about that.



    Also visit my web page; goodwill online store

    SvarSlet
  12. This post is priceless. Where can I find out more?


    My web page; www.elektronikmektebi.com

    SvarSlet
  13. Every weekend i used to pay a visit this site, because i want enjoyment, since this this site conations really good funny stuff too.


    Feel free to surf to my page juice fasting recipes

    SvarSlet
  14. It is appropriate time to make a few plans for the future and it's time to be happy. I've learn
    this publish and if I could I want to counsel you few fascinating
    things or tips. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I want to learn even more things about it!

    Feel free to surf to my site; juice breville 800 Juicer

    SvarSlet
  15. Everything is very open with a clear description of the challenges.
    It was truly informative. Your website is useful. Thank you for sharing!


    Feel free to visit my web page ... http://www.blogspotpro.com/index.php?do=/profile-905/info

    SvarSlet
  16. A fascinating discussion is definitely worth comment.
    There's no doubt that that you ought to write more on this issue, it might not be a taboo matter but typically people do not speak about such topics. To the next! Many thanks!!

    Also visit my weblog: kithara.gr

    SvarSlet