søndag den 24. april 2011

Babytæppe til Amanda

I morgen skal vi til barnedåb hos et vennepar - deres lille Amanda skal døbes.

I den forbindelse har jeg denne weekend syet et babytæppe til hende, og resultatet kan ses her:





Tæppet er selvfølgelig syet af et udvalg af mine retrostoffer. Bagsiden er en øko-frotté, som er mere lilla i vrikeligheden end på billedet. Jeg har denne gang overlocket med en pink tråd, og dét resultat synes jeg er blevet meget godt.

Jeg håber, at det falder i god smag hos Amandas mor og far i morgen.

13 kommentarer:

  1. Heldige Amanda.
    Nydelig teppe.
    En fantastisk dåpspresang.

    SvarSlet
  2. Det kan de da kun blive glade for! Mega lækker gave! Og så lavet med kærlighed... skønt skønt :)

    SvarSlet
  3. Nydelig teppe av nydelige stoffer:-)

    SvarSlet
  4. Skønt tæppe af rigtig skønne stoffer ;O)

    SvarSlet
  5. Smuk og personlig gave, dejligt :-)

    SvarSlet
  6. For ei heldig jente!! :)
    Det var jo bare så skjønt..

    Ha en fin dag i morgen..
    KLEM

    SvarSlet
  7. Lækkert tæppe- og fed detalje!

    SvarSlet
  8. Hun er heldig lille Amanda. Og hendes navn betyder på latin;"Den som bør elskes".

    SvarSlet
  9. smukt, smukt tæppe, det må da skabe glæde hos dåbsbarnet og forældre.

    SvarSlet
  10. Hej alle sammen

    Tak for de fine kommentarer - tæppet faldt heldigvis i god jord hos Amandas forældre - så det var dejligt:-) De fik også en lilla juno-seng, som tæppet passer perfekt til i farverne og stilen.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  11. altså, du er bare SÅ dygtig. Og fantastisk til at sætte farver sammen. VIrkelig flot.

    SvarSlet