fredag den 29. april 2011

Gaveindpakning

Til Amandas barnedåb påskemandag var gaven selvfølgelig pakket ind.
Jeg synes, den blev så fin, at jeg gerne vil dele billederne med jer:






Papiret er fra Panduro.
Jeg synes, at de små kirsebærblomster på en gul baggrund var lige i øjet til en påske-barnedåb.




Gavebåndet er lyserødt silkebånd og tyll i samme farve.
På toppen sidder en lille fugl. Selvfølgelig også lyserød og gul.






Og her er kortet til gaven:




Det er lavet af karton samt papir fra Blafre Design og i samme farveskala som gaven.

Ja, gaven lyste i hvert fald op på gavebordet!


14 kommentarer:

  1. Det er jo en gave i sig selv - hvor har du dog gjort meget ud af det.

    SvarSlet
  2. Ja- det er en lækkert indpakket gave! Noget af det jeg elsker mest! Mums..

    SvarSlet
  3. Hvem der bare fik gaver fra dig:) Det er da den lækreste indpakning jeg længe har set. Er helt forelsket i papir og fugl - hvor er sidstnævnte mon fra?

    SvarSlet
  4. Denne var jo virkelig til å spise opp!!! Herlige farger! Heldig dåpsbarn!
    God helg fra Misemor

    SvarSlet
  5. Det er da til at blive glad af. Dejlig personlig gave :-)

    SvarSlet
  6. Hvilken søt pakke og kort! Helt etter min smak!
    Ha en fin og kreativ helg!

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk.Jeg har det også sådan at indpakning på en gave skal give noget...hvis du forstår hvad jeg mener ;) Og det gør din flotte gave her helt sikkert ;)
    SÅ smukt.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Det kan jeg godt forstå, du vil dele, når det er så flot!
    Og nu skal jeg vist gå på opdagelse i dine diy. Jeg har ikke været her før :)

    SvarSlet
  9. Du er så skøn og farverig Anna. Jeg bliver så glad hver gang jeg ser et billed af dig et sted i blogland. Tænker halleluja for at fremtiden er sikret..:-)
    Knus til dig

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres dejlige kommentarer:-)

    Malene: Fuglen er fra Plantorama og købt for ikke så lang tid siden - de fås i flere farver.

    Stine: Velkommen til:-) Dejlig du vil bruge tid på at kigge rundt. Der er ikke så mange diys endnu, men det skal nok komme - jeg er jo stadig ny her:-)

    Vibeke: Jeg er også bare super glad. Nu er fagfordelingen begyndt, og jeg kan være med - får endda dansk! Jubii - hvor er det dejligt at få lov til at gøre det, man rigtig godt kan lide, og så endda få penge for det:-) Føler mig meget taknemmelig for at det hele er gået i orden.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  11. Super super flot gave, den pynter jo på et hver gavebord.

    SvarSlet
  12. Hej Anna
    vi har givet dig en award, jeg er lidt vild med den udstråling du har og som du formår at sende videre på bloggen. Om du er med eller ikke med på awards er helt op til dig.
    god Lørdag Eva

    SvarSlet
  13. det er rigtig flot papir.
    jeg har købt stoffet, bare i en blå nuance, kan du se på min blog hvis du har lyst, jeg har brugt det til dug.

    SvarSlet
  14. ihh jeg ville elske at modtage sådan en gave! virkelig flot :)

    SvarSlet