søndag den 3. april 2011

Stjerneøreringe i hama miniperler

Udover at eksperimentere med ugler i mini hama-perler har jeg været i gang med at lave skabeloner til øreringe - også af mini hama-perler. Det er der kommet disse stjerne-øreringe ud af:



Skabelonen kan ses her:


Og her er øreringene så i brug:


Ja, jeg ved ikke rigtigt, om de er lidt for moderne til mig i stilen
(men jeg er altså også ret gammeldags og ikke så modig, hvad angår tøj og smykker til mig selv) 

- men de kunne sikkert sælges i stor stil på Trendsales.

8 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    De er da rigtig fine! Jeg er heller ikke meget for perleøreringe, men kender en del der er.. Er egentlig ret ked af, at de ikke ser pæne ud til mig! Ellers kunne man da forny sit 'smykkeskrin' med en masse sjove perleøreringe! Er BTW ret imponeret over din skabelon! Hvordan kunne I lave den helt præcis???

    Kh Kia

    SvarSlet
  2. Jeg synes, de er rigtig fine. Du skal bare lige vænne dig til det :)

    Jeg laver selv mange Hamaøreringe- bl.a. en kollektion, hvor navnet lige har været til afstemning :)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  3. De var veldig flotte! Jeg liker ting som er så enkle og fine på samme tid:-) Det er jo stor nostalgiverdi i slikt for mange, for alle jenter/kvinner har jo perlet som små.

    SvarSlet
  4. Hej Anna

    De er da super fede! Har sendt dig en mail vedr. stofbytte og at jeg gerne vil hoppe på et par svampesutsko :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Anna

    Sikke skønne øreringe:)
    Det blomstret stof til min nye pude, var et gammelt pudebetræk, købt hos "en fulg i hånden". Om hun har et dynebetræk tilbage i samme print vides ikke, men er jo et forsøg værd at undersøge.

    Stine:)

    SvarSlet
  6. Halløj! Jeg vil gerne spørge, om man ikke kommer til at brænde pappet lidt? Ellers hopper jeg nemlig på idéen med det samme! :D

    http://rikkel.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. jeg syntes de er ret seje og jeg er vildt med din hjemme lave skabelon

    SvarSlet