lørdag den 30. april 2011

Vinderen af min giveaway

Så oprandt dagen, hvor min giveaway skal udtrækkes. Jeg har glædet mig meget til denne dag - men hvis jeg havde vist, hvilket arbejde, der lå forude, havde jeg nok taget en dyb indånding ...




Jeg vil allerførst starte med at sige tusind tusind tak til alle jer, som deltog. 
Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at så mange ville være med. 

Men i dag er der hele 241 kommentarer. Wauw. Det er vist et passende ord, er det ikke?

De 241 kommentarer er skrevet af 217 personer.
Disse 217 personer deltager med i alt 680 lodder.
Ja, jeg har talt dem, men kun én gang.
Og derfor kan jeg ikke love, at jeg har talt helt rigtigt - men det er da mange, er det ikke?

Jeg har hele tiden haft i hovedet, at lodtrækningen skulle foregå på den gammeldags (og lidt romantiske) måde - alle navne skulle skrives ned på et lille stykke papir det antal gange, som de havde lodder. Dumme mig. Jeg viste ikke, hvilket arbejde, jeg kastede mig ud i.

Jeg gik i gang sidst på eftermiddagen.
Og med en forholdsvis pæn og rolig skrift fik jeg skrevet de første A4 sider således:




Ja, der er både navn og nummer.

Jeg nåede til 88, da jeg opgav dette foretagende, og begyndte kun at skrive numre i stedet for - så måtte jeg tælle mig frem til vinderen efterfølgende.

Så så det således ud:




  Da rigtig mange deltager med 5 lodder (hvilket jo er skønt!), tog det sygt langt tid at skrive alle disse numre.

Næste projekt var så at få dem klippet ud. Jeg bønfaldt min søde mand om at hjælpe mig, for tiden arbejdede også imod mig - jeg ville nemlig gerne have Lara til at være min lykkens gudinde, og det stakkels barn skulle jo altså gerne i seng på denne tid af midnat. 




Så min søde Jonas klippede og klippede, indtil han var ved at blive sindssyg (ja, ialt klippede han jo 680 lodder ud) og forbandede mit blogging-projekt langt væk undervejs - men da heldigvis med et glimt i øjet.

Ja, det var ved at udvikle sig til noget af en farce, for overalt var der sedler, som Lara meget gerne ville sprede over hele stuen, når hun da ikke lige kravlede rundt oven på os og legede krabbe. 




Så skulle disse 680 små sedler bøjes og puttes i en skål. Pænt bøjet blev de ikke. Og den skål, jeg først fandt, var for lille. Den næste ligeledes.
Det endte med, at sedlerne kom til at lægge på puffen i stedet.

Og sådan ser 680 lodder så ud:




Lara ville meget gerne hjælpe med at trække, selvom det var svært kunne at vælge ét lod:



Men hendes første lod (og dermed vinderloddet) så sådan ud:




Nr. 25, som er Louise med bloggen Finurlig Fryd.


Louise skrev:

Jubii - jeg går selvfølgelig all in med 5 lodder - og håber at vinde tæppe numero 1. :)
Kh


Tillykke til dig, Louise - jeg håber, du bliver rigtig glad for tæppet.

Endnu en gang vil jeg understrege min glæde og taknemmelighed til alle jer, som viser min blog interesse. Jeg har nu haft min blog i knap 3 måneder, og jeg har allerede over 270 faste læsere - det havde jeg aldrig troet ville ske. Det er super super fedt, at I vil være med.

De sidste par uger har ligeledes jeg modtaget hele 4 awards af 4 dejlige bloggere. Jeg er glad for og stolt over, at I tænker på mig, når der skal uddeles disse awards. Men jeg tror, at jeg hellere vil fortælle lidt om mig selv hen ad vejen - i stedet for at svare på awards'enes spørgsmål. Jeg håber, at I ikke tager dette som et udtryk for, at jeg ikke er beæret over disse awards - men mere som et udtryk for, at oplysningerne om mig kommer hen ad vejen.

Jeg pusler med næste giveaway - den skal nok snart komme!

Rigtig god lørdag aften til alle.  

16 kommentarer:

  1. Wow et arbejde! Håber ikke det afholder dig fra at lave Give Away en anden gang! Jeg synes, dine tæpper var så flotte- så kæmpe tillykke til Louise :)

    SvarSlet
  2. Gratulerer så masse til den heldige vinneren!! Jeg gleder meg allerede til neste give-away;-))

    Ha en riktig deilig lørdag!

    SvarSlet
  3. Ha ha ha, ja sikke da et arbejde. Been there, done that, og bruger derfor altid random.org nu ;)

    Tillykke til den heldige vinder!

    SvarSlet
  4. Ha, ja, jeg vil også sige RANDOM! Der er ingen grund til at spilde tid på alle de sedler ;-)
    Tillykke til vinderen og til dig med alle de faste læsere.
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Tillykke til vinderen.
    Jeg er stadig interesseret i at købe tæppe nummer 5 i lilla nuancer..

    Kh
    Lykke

    SvarSlet
  6. Haha det var jo en hel spændingsroman at læse sig frem til vinderen!
    Og et stort tillykke til hende for det er sørme nogle fine sager du har lavet.

    SvarSlet
  7. Wow - det var da en imponerende arbejdsindsats for bagefter at give et af dine fantastiske tæpper væk. Det er netop dette fantastiske "slid" for andre, som tiltaler mig ved give away-ånden. Stor respekt herfra!! Mvh Louise

    SvarSlet
  8. Sikke et arbejde ;o)

    Tillykke til vinderen :o)

    SvarSlet
  9. Amen for filan!!! Sidder jo næsten og får tårer i øjnene - er simpelthen SÅ glad! Tusinde tak til Lara fordi hun trak mig. Hvor er jeg bare heldig, havde sådan håbet at vinde, men hvis jeg ikke var den heldige ville jeg jo have købt et, de er så smukke dine tæpper.
    Hurra for en herlig fest.
    Tak tak tak sender en mail.
    Kh Louise.

    SvarSlet
  10. Sikke et arbejde med trækningen. Og fedt at du trak spændingen - jeg læste og kiggede billeder så hurtigt jeg kunne!
    Tillykke til Louise og bedre held til mig næste gang;-)

    SvarSlet
  11. Hold nu OP et arbejde! Men hvor fint altså :o) Tillykke til Louise - som valgte præcis det tæppe, jeg også ville have valgt. Jeg er grøn af misundelse... ;o)

    SvarSlet
  12. Tillykke til vinderen...Og til dig med alle læserne. Du får travlt :)

    SvarSlet
  13. Tillykke til den heldige Louise :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  14. Kære alle sammen. Tak for de søde kommentarer.

    LykkeS: Du må meget gerne købe tæppe nr. 5. Vil du skrive en mail til mig? Min mailadresse er: akjoensson@hotmail.com.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  15. Grattis til den heldige vinner!
    Så nydelige tepper da. =)
    Fantastisk mye jobb å trekke med så mange lodd!
    Solklem fra Misemor

    SvarSlet
  16. Tillykke til den heldige vinder!

    Sikke et arbejde med så mange deltagende i din giveaway :) Jeg har altid trukket vinderne på den gammeldags måde, og det har været et kæmpe arbejde på trods af relativt få deltagende.

    Forstår udemærket at du godt vil fortælle om dig selv henad vejen. Det kan godt blive lidt for "pligtatigt" med bloglegene.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet