fredag den 20. maj 2011

En dag i Dyrehaven



Det har været en vidunderlig dag i dag.

Eftermiddagen blev tilbragt i Marselisborg Dyrehave (den århusianske udgave af Dyrehaven) sammen med et par gode venner og deres lille datter Astrid.

Det er første gang, vi har været her - på trods af, at vi har boet i Århus i over 10 år nu.
Og sikke et sted! Dådyrene var så tamme, at man kunne håndfordre dem - hvilket Lara gjorde i stor stil!



 


Og sikke en smuk natur!





Om formiddagen havde vi et andet vennepar og deres to børn på besøg til brunch.

Sådan så bordet ud - der mangler dog fadet med bacon, brunchpøler, pandekager og bacon.
Men ellers er der vist alt, hvad hjertet kan begære! Jeg elsker brunch - især den græske yoghurt med akaciehonning, bær og honningristede nødder.

Hvor er det dejligt med en storebededag, så man kan nyde disse herligheder og være sammen med sin familie!





Fortsat god storebededagsferie til jer alle. 

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Vi var også i Dyrehaven idag, dog om formiddagen. God weekend :)

    SvarSlet
  2. Åh ja, Dyrehaven. Der må vi også ned i det gode vejr. Sidst jeg var der var jeg godt og grundigt gravid og hjortene var i brunst og slet ikke så snakkesagelige som på dine billeder:)
    Hvor ser det hyggeligt ud. Det er så skønt at opleve sine børns reaktioner første gang de ser dyr, havet o.s.v. Lara ser så nuttet ud:)

    Og den brunch dér. Mmmmm, er glad for at høre der kom bacon på bordet:)

    Ditte

    SvarSlet
  3. Ihhh... jeg elsker jo marselisborg dyrehave!! Tror Hannibal, Daniel og jeg skal derud snart på en skovtur! Især nu hvor vejret er så dejligt! Og BON APPETIT siger jeg bare til brunch-bordet! Smagte det godt? Det tænker jeg kun det gjorde! Vi har også haft ostebord for noget tid siden i solen, med akt muligt ost, brød og tarpanade! Mums! Jeg elsker i det hele taget tapas-mad af alt muligt forskelligt art! God weekend til dig!

    SvarSlet
  4. Uuuhm det ser lækkert ud med den brunch!
    TAk for stoffet, det kom den anden dag:-)

    SvarSlet