tirsdag den 17. maj 2011

Endelig et par drengebukser

I går aftes fik jeg syet disse drengebukser:








De er syet i mørkebrunt strech velour og pyntet med lommer af bomuldsstof med små elefanter.  
Modellen er vældig praktisk til små børn, synes jeg.

Det er sjældent, jeg syr drengetøj (i og med, jeg jo kun har en pige), og jeg synes, det er sværere at få udtrykket fedt og retroagtigt end ved pigetøj. De fleste retrostoffer er jo til piger, idet stoffernes mønstre er blomstrede - ja, jeg har det lidt svært med drengetøj med blomster.

Bukserne er syet som barselsgave til en af Laras yndlingspædagoger, som går på barsel i morgen.
Og de skulle selvfølgelig også pakkes fint ind - med en lille perleugle som pynt.






14 kommentarer:

  1. Gaver bliver bare så fine af sådan en indpakning :)

    SvarSlet
  2. de er jo helt overdrevet fede.
    sælger du egentlig ting på bestilling?

    SvarSlet
  3. Nauh hvor er de søde;) og indpakkningen gør det ikke værre;) Super sødt;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Må også lige kommentere :)
    Nydelige bukser og særdeles flot indpakning !!!!
    Er det bomuldsgarn, du har sat uglen fast med ?

    SvarSlet
  5. Wow hvor er de flotte! Ja jeg vil da også gerne vide om du laver på bestilling? I så fald vil jeg gerne købe sådan et par af dig.

    SvarSlet
  6. Nej hvor er de super flotte - vildt fed kombi med det brune og blå! Godt gået:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Så FLOT indpakning! Mange tak for inspiration:-)

    SvarSlet
  8. Fine bukser og lækker indpakning :)

    Og så kan jeg jo ikke undgå at bemærke den skønne fugl på væggen. Du siger bare til, hvis du vil bytte for en måge, ikk'? ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Wauw nogle lækre bukser. Super flot detalje med de store elefantlommer :o)

    SvarSlet
  10. Bukserne er super fine! Du har virkelig lykkedes med den der retro-feeling! Jeg har længe haft et par bukser i tankerne i denim med lignende elefantlommer, nu er jeg vist nødt til at komme igang med dem :-) Tak for inspirationen!
    :-) Bebe

    SvarSlet
  11. Heldig pædagog, der både har din søde datter og dig som "arbejdsopgave"...hun bliver helt sikkert glad. Mvh Louise

    SvarSlet
  12. Nej, hold nu op!!! Jeg vil gerne tilslutte mig koret, og spørge om du syr på bestilling? Disse ville være helt perfekte til Albert :o)

    SvarSlet
  13. Tak for alle jeres dejlige kommentarer!

    Til jer, som spørger, om jeg syr dem på bestilling - hvis I kan leve med en 4 ugers leveringstid og hvis I vil give 220 kr for dem, så vil jeg gerne. Grunden til leveringstiden er, at jeg har travlt på arbejdet for tiden. Men skriv en mail til mig, hvis I stadig er interesserede.

    Mirjam: Ja, fuglen er rigtig fin:-) Og det er dine måger også, men tror, jeg holder mig til min fugl. Lover dog at kigge efter en lignende på de loppemarkeder, jeg kommer forbi.

    KH
    Anna

    SvarSlet