mandag den 9. maj 2011

I love Paris-bukser

Disse I love Paris-bukser syede jeg til Lara i weekenden:




Stoffet har jeg haft liggende et par år, men nu skulle det bruges! Det er det fineste pariser-retro-tryk i en lækker kombination af brune og lyserøde nuancer. Og i kvalitets-designer-bomuld.
Købt hjem fra USA i dyre domme, men har ligget på hylden lige siden.
Ja, sådan er det med meget af mit stof!





Læg lige mærke til scooteren - er den ikke skøn?






De aflange lommer har jeg selv designet og er blevet ret vellykkede, synes jeg.
Med en lyserød knap som lukning - og som pynt.

Jeg har stof til at sy et par magen til - i str 86/92 - de kan købes hos mig for 275 kr.



6 kommentarer:

  1. Så søtt tøy, og scooteren var jo også veldig søt da. Klem Misemor

    SvarSlet
  2. Jättefina byxor! Härliga färger!

    SvarSlet
  3. Adorables! Lidt frankofil må man da blive over sådan et par lækre bukser.

    SvarSlet
  4. Åh så fine :)

    PS Syns din DIY grafik er super!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres skønne kommentarer:-)


    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. hvor er de fine og sikke noget sødt stof. Ja, jeg har også altid svært ved at klippe i det "gode" stof;-)

    SvarSlet