søndag den 22. maj 2011

Sommerbukser i Amy Butler stof

Disse sommerbukser med korte ben syede jeg til Lara for et stykke tid siden:


De er syet efter en af Gynthers modeller (fra bogen "Børnetøj du selv kan sy"), og selvom de er str. 1 år, er de stadig for bredde til Lara - hun er generelt for slank til de ret brede modeller i Gynthers bog.

Men fine - det er de da?

De er syet i Amy Butler stof købt her.
Af alle stofdesignerne er Amy Butler min yndlings. Udover, at jeg er vild med hendes blomstrede designs, er de stoffer, hun producerer, også af en rigtig høj kvalitet. Jeg har endnu ikke oplevet, at de bliver fnuldrede eller mister farve efter vask.



Knapperne er vintage-knapper, som jeg var så heldig at finde i en rodekasse på et loppemarked.


Jeg har tidligere skrevet om Amy Butler her.
De af jer, som ikke kender Amy Butler, kan se mere her.

Denne weekend har jeg arbejdet på en 50er kjole i det brune Amy Butler stof, som jeg har købt i USA. Jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer resultatet.

8 kommentarer:

  1. Super lækker sag...som alt det andet du laver:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de flotte :)

    SvarSlet
  3. Super søde, jeg plejer at sy et stykke elastik i rygstykket, har nemlig samme problem med Ida, hun svømmer i de fleste smækbukser og dragter, hvis ikke jeg laver mønsteret smallere og tilsætter elastikken i rygstykket ;O)

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer, og tak for godt råd fra dig, Jane:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet