torsdag den 2. juni 2011

Endnu et par sommerbukser i Amy Butler stof

I dag skal jeg have beøg af min gamle studiegruppe. Der er nu ved at være 5 år siden, vi blev færdige på studiet, og vi har alle mand og børn og nok at se til - men det er altså lykkedes os at holde fast i hinanden alligevel. Vi sås omkring jul, og nu er det altså tid til det igen, denne gang hos mig 
- og jeg glæder mig rigtig meget.

Fredag smutter Lara og jeg en tur til København for at besøge min lillesøster. Det er bare en enkelt overnatning, og det er først og fremmest for at Jonas kan få ro til at læse - han skal nemlig til eksamen på HD-studiet om 14 dage. Men jeg glæder mig også rigtig meget til at se min søster og komme et smut til storbyen. Lara og jeg skal køre i tog derover - og det er jeg meget spændt på - 3 timer i et tog med en 2½ årig! Vi har booket plads i familievognen, men alligevel -? Jeg er spændt på, hvorvidt jeg kan underholde hende så lang tid. Er der nogle af jer, som har erfaringer med lange togture med den størrelse børn? Tænker at tage computeren med, så hun kan se Barbapapa eller Bamse - men det holder jo ikke i tre timer.

Nå, men jeg vil lige vise jer et par Amy Butler sommerbukser, som jeg har syet:




De er syet på samme måde som disse her.  

9 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke de bukser..!!:) Ren sommerfornemmelse..
    Lyder som lækre ferieplaner! Jeg tager altid turen i bil med vores krudtugle men ville som dig medbringe computer, dvd'er, hyggesnacks, bøger, tegnegrej, ( min trold har en tegnemaskine som er et stort hit).. Håber I får en god tur..:) Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Tak for rådet med tegnemaskinen. Vi har noget lignende, den må vi have med. Jeg synes det er lidt langt at køre alene med musen, så derfor har jeg valgt toget - nu må vi se hvordan det går!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Hej Anna.

    Vi har i mange år pendlet fra både Ikast og Aalborg, da pigerne var små.
    De har altid hygget sig og vi har aldrig gjort et stort nummer ud af at skulle "rejse", tag lidt hyggelige ting med og nyd du har hende helt tæt på dig. Der skal nok være underholdning i toget, der kommer og går mange mennesker.

    God fornøjelse

    SvarSlet
  4. Vi har rejst meget og langt mede vores unger....en lille taske pakket med overraskelser, måske et lille pusle spil, favoritbogen, tegnegrej og lidt snacks som hun selv kan fiske op af tasken.....det har været et hit for vores børn, og så selvfølgelig favorit dvd'en, den går man aldrig fejl af ;O)

    Rigtig god tur!

    SvarSlet
  5. igen, super fine! du er bare så dygtig. Rigtig sommerligt med det stof.

    SvarSlet
  6. Det skal nok blive en fin tur:-) Jeg har rejst og rejser også stadig ofte med mine to drenge (7 og 2 år) med toget til København (3½time herfra) og det fungerer fint. Som de andre siger så gør dvd'er, ordentlige snacks(ikke for meget sukker, for det giver for meget krudt bagi) og bøger underværker, så er I i KBH på ingen tid:-)
    Nyd turen, jeg elsker den skønne by (....og hvorfor var det liiige at jeg flyttede hjem til Jylland igen) ;-)

    SvarSlet
  7. Tak for de gode råd - nu vil jeg gå i gang med at pakke, så vi har noget at give os til på turen:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. Hvor er de vildt smukke, de bukser!! God rejse! Kh. Linda

    SvarSlet