søndag den 12. juni 2011

Giveaway hos LaRaLiL


De sidste dage har jeg syet som besat. Og nu er det så endelig tid til at skyde min anden giveaway igang. Jeg har glædet mig som et lille barn!

Denne gang kan du vinde et par lækre velourbukser med de sødeste dådyrlommer.
Du bestemmer selv farvekombination og størrelse ( str. 62/68 - 98/104).


Du kan få op til 5 lodder:

1 lod: Skriv en kommentar
2 lodder: Bliv også fast læser
3 lodder: Bliv fast læser og link til min giveaway med mit billede på din egen blog eller facebook
5 lodder: Som ovenstående, men sæt også min blog på din blogroll


Jeg trækker lod mandag d. 18. juli.

Og her er så billeder og detaljer om de 6 bukser:


De er syet i lækker, blød kvalitetsvelour. Lommerne er bomuldsjersey og foret med ensfarvet bomuldsstof samt kantet med skråbånd. Taljen er rib, og her er syet et bredt elastik ind, så de ikke mister pasformen.



Bukser #1: I farverne brændt orange og turkis



 Bukser #2: I farverne grøn og lilla


 Bukser #3: I farverne mørkebrun og orange


 Bukser #4: I farverne cerise, grøn og lilla



 Bukser #5: I farverne lilla, grøn og pink


 Bukser #6: I farverne gul og brun






De er alt for små til Lara, men de er altså også syet i en str 74/80 :-) 



Jeg håber, du har lyst til at være med.

197 kommentarer:

  1. JUHUUUU!! :)
    Så fin en give away.. Jeg blir klart med på 5 lodd.
    Herlige bukser.. så flink du er å sy!
    Hadde passet perfekt til snuppelura mi, særlig når morra elsker retro mønster :D

    KLEM fra meg til deg ♥

    SvarSlet
  2. jephey, hvor er de fede Anna, simpelthen fantastisk:)
    jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder i den største størrelse:)
    håber du nyder sommeren, medens du sy´r på livet løs- you go girl,
    kh kirsten

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de bare fede...jeg er med på 5 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte. 5 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte de bukser - er helt klart med på fem lodder og skulle jeg vælge ville det være svært - god aften.

    SvarSlet
  6. dejlig give away som jeg desværre ikke kan deltage i da jeg ingen har at putte i de søde bukser .. jeg har lagt din give away her sammen med mange andre ..hvornår trækker du din give away !

    http://dkgiveaway.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hvor er de vildt fede... Jeg er helt solgt til dine talenter og farvekombinationer! Jeg vil gerne putte 5 lodder i puljen!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  8. Nøj hvor er de fede... ALLE sammen. Det er jo slet ikke til at vælge.

    Jeg er med på 3 lodder, da jeg ikke ved hvordan man sætter dig på "blogroll"

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  9. For noen fantastiske bukser. Tar 5 lodd og håper inderlig jeg vinner ;)

    SvarSlet
  10. Kjempe flotte bukser!! Eg er fast følger av bloggen din . Men legger den gjerne ut på facebook. Klem kari

    SvarSlet
  11. Jeg melder mig med to lodder, er vild med de gule! Kan bruge et par i str. 98/104.

    Louise

    SvarSlet
  12. fantastisk flotte bukser, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  13. oh vilka fina byxor!
    Jag vill ocksa vara med och vinna. Jag vill gärna ha 5 lotter.

    SvarSlet
  14. Hold da op for nogen lækre bukser.. ville elske at vinde dem til min søn brun eller gul.. Hopper med på 2 lodder.. Hvor er du bare dygtig.. Kh Janni

    SvarSlet
  15. jeg er med, med 5 lodder ;)

    SvarSlet
  16. Nøj nogle lækre bukser! Jeg er med på 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  17. Jubiiiii
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder tal. Er sikker på at min dejlige Tobias bliver total lækker i sådan et par bukser.

    SvarSlet
  18. Hvor er de bare lækre, jeg vil meget gerne være med med 2 lodder.

    SvarSlet
  19. Fed give away. Jeg kan da ikke andet end at smide 5 lodder i puljen.
    Så fik jeg også opdateret min blogroll, tænk der lå 40 blogs jeg er fast læser af, som ikke var kommet på den endnu:-)

    SvarSlet
  20. Årh de ser lækre ud! Alle 5 lodder fra mig, krydser fingre:-)

    SvarSlet
  21. De er så fede dine bukser. Jeg vil gerne være med på 5 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  22. De ser super fine ud. 5 lodder herfra!

    SvarSlet
  23. jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    de vil helt sikkert blive et hit.

    SvarSlet
  24. Så flott giveaway. Je g vil gjerne delta med 5 lodd og ønsker den turkis buksen hvis jeg er heldig. Hadde passet perfekt til barnebarnet. Ha en fortsatt god helg

    SvarSlet
  25. 5 lodder herfra, men har OGSÅ blogget til facebook, giver det så 6 lodder? Hehe, juts kidding!
    Smukke bukser, håber på at Silas bliver den heldige vinder at et sådan par.

    Knus herfra

    SvarSlet
  26. Hvor er de bare MEGA fede. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. -og skulle jeg være den heldige vil jeg gerne eje de brun/gule i str 98. For så kan de gå i arv til lillebror når storesøster ikke kan passe dem længere. ha ha..

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  27. Hvor er de bare MEGA fede. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. -og skulle jeg være den heldige vil jeg gerne eje de brun/gule i str 98. For så kan de gå i arv til lillebror når storesøster ikke kan passe dem længere. ha ha..

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  28. Haps 3 lodder til mig - ih hvor ville jeg gerne give Noah sådan nogle bukser på! :-)

    SvarSlet
  29. Ej hvor godt! Du laver simpelthen det fineste børnetøj jeg har set!
    Jeg er med på 5 lodder.
    Tak og god sommer!

    SvarSlet
  30. wow det är de finaste byxorna jag sett, jag är självklert med på 5 lotter!

    SvarSlet
  31. Jeg vil mægtig gerne deltage med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  32. Jeg går all-in og deltager med 5 lodder. Jeg er helt vild med dine kreationer. Man bliver så glad af dine farvesammensætninger...

    Mange venlige hilsner

    Louise

    frk-kierkegaard.blogspot.com

    SvarSlet
  33. WOW WOW WOW WOW hvor er de bare for fede!!! Det er virkelig nogle flotte bukser! Jeg vil RIGTIG gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  34. Hold op nogle flotte bukser - jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Mvh Pia

    SvarSlet
  35. Ihhh jeg elsker dine give aways - altid så mange dejlige farver! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, og jeg er vildt forelsket i alle bukserne. :-) jeg har baby i mavsen, og jeg er sikkert på at mit lille november barn vil blive glad for sådan et par :-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  36. Lækre bukser, jeg ville elske at vinde nr. 6 i str. 98-104 til min store rolling:) jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  37. De er bare lækre ... jeg er med med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  38. Nøøøøøj nogle ultra fede bukser. De ville klæde min søn rigtig godt :).
    Sætter mig gerne på 2 lodder, og krydser hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  39. Nuuuiii, min Oscar ville være nusser i dem :o)Jeg deltager med to lodder og kaster tryllestøv i hatten :o)
    Kærligst,
    Berit

    SvarSlet
  40. Mums hvor er de fantastiske. 2 lodder til mig.
    Kh V

    SvarSlet
  41. Utrolig flotte og fargerike bukser!!
    Jeg blir gjerne med på trekningen:) 3 lodder til meg, takk!
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlet
  42. Jaaaaaa!! En god giveaway!! Jeg er med med 3 lodder!!! Kan ikke finde ud af det med blogroll... Ellers var jeg med med fem! Kan man komme med, med fem, hvis jeg både linker på face og min egen blog?? ;-)

    SvarSlet
  43. Hvor er de bare fede! 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  44. For noen fantastiske bukser!! Man blir i skikkelig godt humør av dem;-)))

    En slik bukse vil passe perfekt til min minste prinsesse, så jeg tar herved fem lodd og krysser fingrene for at jeg har vinnerlykke;-))

    SvarSlet
  45. Hold op, hvor er de skønne. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder og håber:-)
    Kh Anita

    SvarSlet
  46. Hejsa
    Nøøj hvor fine.
    Her er jeg med på 2 lodder:)
    Vh Gitte

    SvarSlet
  47. Sikke nogle fine bukser. Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  48. Nøj. Hvor ER de bare skønne - alle sammen. Jeg er med med 5 lodder (og stadig fuld af beundring over hvor kreativ, du er)

    SvarSlet
  49. For katten hvor er de bare skønne =)
    Jeg deltager med 5 lodder...

    Wauw.. Er hel mundlam.. Og det er ikke tit det sker ;)
    Jeg vil helst vinde det grønne par med de lilla detaljer...

    SvarSlet
  50. FANTASTISK fine bukser! Jeg er med, og trekker 5 lodd, takk :)

    Marit

    SvarSlet
  51. Nej hvor er de bare LÆKRE! Jeg ville elske at vinde et par i 98-104 til min dejlige dreng.

    Jeg er med på hele 5 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  52. IIHHHHH hvor er de da bare alt for skønne. Jeg ville elske at se min lille Otto i de gule og brune!!! Jeg er helt sikkert på 5 lodder!!! Nu skal der bare krydses finger ;0).

    Kh Maria

    HOV du må lige tjekke min blog, jeg har en GIVE AWAY kørende lige nu med blandt andet en body fra GRO. Måske det er noget for dig :0).

    SvarSlet
  53. Så fine bukser - dem må jeg da eje. 3 lodder til mig, tak !
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  54. hvor er de dejlige - snupper 3 lodder, og forsøger at bestemme mig for, hvilket par, der skal bo i Bjørks skuffe, hvis jeg skulle være så heldig at vinde

    SvarSlet
  55. Super fede bukser, vil gerne være med på 5 lodder ;O)

    SvarSlet
  56. Sikke nogle lækre bukser, dem ville jeg vildt gerne vinde et par af. Jeg er med med 2 lodder og krydser alt hvad jeg har.
    Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  57. Ej, hvor er de bare helt igennem skønne. Deltager med 2 lodder og krydser fingre. Skulle jeg være den heldige ville et par i 62/68 - grøn/lilla være helt perfekt, selvom det er svært at vælge.

    SvarSlet
  58. Du laver simpelthen det skønneste børnetøj. Jeg er med på 5 lodder!
    Kh Judith

    SvarSlet
  59. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder! Super fine bukser altså.

    SvarSlet
  60. Kære Anna,

    3 lodder - bukserne er SÅ søde!

    SvarSlet
  61. Nøj hvor er de fine :) 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  62. Weeiiii hvor nogle fede bukser... jeg er med på de 3 lodder...
    Kh Pernille

    SvarSlet
  63. Sikke nogle fede bukser. Jeg skyndte mig at smide linket på face, så jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  64. Du er SÅ vildt dygtig! Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  65. Åh ja HURRA!!! Jeg er bestemt med på 5 lodder. Ønsker mig voldsomt de gule med brune lommer til Albert :o)

    SvarSlet
  66. Skønne bukser, lækre farver! Jeg er med på to lodder. :-)

    SvarSlet
  67. Så skønne bukser!

    Hvis jeg vinder, må jeg eje de gule bukser.

    Jeg smider 5 lodder i puljen.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  68. Hallo Anna,

    ich habe gerade deinen Blog gefunden und was sehe ich da? Du hast wunderhübsche Hosen genäht die du verlost.
    Kann ich auch mitmachen? Ich wohne aber in Deutschland - ich könnte ja das Porto selbst bezahlen wenn ich gewinne!? Ich würde mich riesig freuen :)

    Dein Bild h1abe ich auch verlinkt, rechts unten: http://naehbee.blogspot.com

    Deinen Blog werde ich in Zukunft auch verfolgen und gerne stöbern!!

    (falls ich gewinne: Hose Nr. 2 in Größe 74/80)

    Lieben Gruß
    Jasmin
    ----------------------------------
    Hej Anna,

    Jeg har lige fundet din blog og hvad skal jeg se? Du har meget smukke syet bukser, som du har vundet.
    Kan jeg deltage også? Jeg bor i Tyskland - så jeg kunne endda betale portoen, hvis jeg vinder? Jeg ville blive meget glad:)

    Jeg er også link dit billede h1abe, nederst til højre: http://naehbee.blogspot.com

    Jeg vil følge din blog i fremtiden og vil gerne søge!

    (Hvis jeg vinder: Nr. 2 i bukser størrelse 74/80)

    Venlig hilsen
    Jasmin

    SvarSlet
  69. ÅÅÅÅH den vil jeg virkeligt gerne vinde! 5 lodder smider jeg i puljen

    SvarSlet
  70. Jep! Jeg er med på to lodder. De ville være lige i skabet, på Ester.

    SvarSlet
  71. Fine, fine bukser.
    Krydser fingre og håber det bedste.
    Arbejder i hærdigt på at deltage med 5 lodder (og tror faktisk jeg kan nu :-)

    Glad dag og solskin,

    Little miss T

    SvarSlet
  72. Sikke fede bukser, dem vil jeg gerne vinde til min Bastian:-)
    -Jeg snupser da fluks 5 lodder, for sikke dog en lækker giveaway!

    Ha' en skøn dag!

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  73. Wow, hvor er de flotte! Og jeg er vild med dådyr-stoffet :) Vil gerne deltage med 5 lodder

    SvarSlet
  74. Ejjjjj hvor er de fine de bukser!!!

    Jeg er helt klart med !!!

    3 lodder til mig!

    SvarSlet
  75. Sikke nogle fantastiske bukser og det dådyr stof er da bare for sødt. Jeg napper to lodder og håber på held :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  76. Hvor er de fede! 5 lodder herfra

    SvarSlet
  77. Hej Anna. Jeg er med på 5 lodder. Dejlige farver..

    SvarSlet
  78. Ih, hvor er de skønne. Fantastiske lommer :-) Jeg deltager med 5 lodder, og krydser fingre.

    SvarSlet
  79. Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  80. Lækkert! Håber at kunne klæde Buster i et par gule med brune kanter i str 98/104.
    2 lodder til mig, tak

    kh Laura

    SvarSlet
  81. Wauw nogle lækre bukser. Jeg vil helt klart gerne være med og smider 5 lodder i puljen.

    SvarSlet
  82. Nej hvor er de bare skønne! Man kan jo ikke andet end at skynde sig og smide 5 lodder i puljen :D krydse krydse krydse...(har forresten også en give away igang der måske kunne være interessant for lille-pgen :)

    SvarSlet
  83. Hvor er de bare lækre. Jeg smider straks 5 lodder i puljen.

    SvarSlet
  84. ...Om jeg har lyst til at være med, de er jo fuldstændig fantastiske og ville helt sikkert klæde min lille reserve baby:)
    Jeg krydser hvad krydses kan og smider 5 lodder i puljen:)

    Måske min give away er noget for dig...du kan lige nå det:)

    SvarSlet
  85. Åååå, for noen flotte bukser! Jeg vil gjerne være med på give awayen med 5 lodd:o) Håper jeg blir den heldige vinner! :o)

    SvarSlet
  86. Øj, jeg vil meget gerne være med! Super fede bukser, og flot blog. Har fundet den via Alma la Palma, og glæder mig meget til at læse med.

    /Louise

    SvarSlet
  87. Åhh... jeg kender en trold der blive supper vakker i sådan et par. Jeg er med på hele 5 lodder! Håber heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  88. Nøøøøj, sådan et par håber jeg da på at vinde, de er da for lækre. Tager 5 lodder og krydser!

    SvarSlet
  89. De er bare rigtig flotte, fed og anderledes detalje med lommerne! Jeg vil gerne være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  90. Så fede bukser!!!!!
    3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  91. Åh suk. Selvfølgelig er jeg med på 5 lodder. #6 (elsker brun/gul farvekombi) i den største str. Jubi!!!

    Kh, Ditte

    SvarSlet
  92. Iiih hvor er de fine..min datter ønsker sig et par i str. 3 år i gule eller lilla. Jeg napper alle de lodder man kan, hvis det tæller når man allerede er fast læser og har dig på blogroll'en...linker også lige.
    KH Mia

    SvarSlet
  93. Jeg er helt sikkert også med - med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  94. Årh min datter ville blive ellevild med sådan et par bukser !!
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder - kommentar, fast læser og blogroll :)

    Knus Tina

    SvarSlet
  95. Hvor er de altså bare fine! Jeg vil gerne være med med to lodder :-)

    SvarSlet
  96. Er klart med på 5 lodder til denne fine gave. Hvis jeg vinder, må det gerne være lilla med pink rib og grønne lommer i den største str.
    Rigtig god dag.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  97. Count me in - lækkert! 5 lodder til mig :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  98. Så utrolig flotte! Og klart jeg vil være med på denne give-awayen! Legger meg til som følger + blogroll. Da kommer vi vel opp i 3 eller 4 lodd da? :)

    SvarSlet
  99. Hvor er de fede, vil gerne deltage m 5 lodder

    SvarSlet
  100. hold op hvor er de fine - hvor har jeg ikke set dig blog før nu. 2 lodder herfra :) :)

    SvarSlet
  101. Så spændende. Den første give away jeg deltager i... - jeg er "new kid on The blog" satser på 5 lodder med aner ikke om jeg gør det rigtigt....

    Mvh Mette marie

    SvarSlet
  102. Så superfine bukser!!!!

    Jeg er med og trekker 2 lodd :)

    SvarSlet
  103. Du laver bare så flotte ting! Er helt vild med bukserne. Jeg er med på 5 lodder!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  104. Skøn give away :-) 2 lodder tak...
    Kh Julia

    SvarSlet
  105. WOW WOW WOW Sikke nogle fede bukser. Er klart med på 5 lodder.

    SvarSlet
  106. ÅHHHHHHHHHHHHH yes - er da klart med på 5 lodder - og håber håber håber at heldet endelig er med mig .. de er for fede de bukser!!!

    SvarSlet
  107. Jeg er med, med to lodder :)
    Når man knap nok kan styre en symaskine, så må man deltage i lækre give aways :D

    SvarSlet
  108. WAUW - sikke nogle lækre bukser du har syet. Dem ville min lille Laura jo elske at blive puttet i.
    Vi er helt sikkert med på 5 lodder og vi krydser fingrer oveni :o)
    God weekend..

    SvarSlet
  109. Vildt flotte og lækre bukser!! Jeg deltager helt sikkert med 5 lodder :-)
    Hilsen Line

    SvarSlet
  110. Wow, hvor er de fede-lige noget for min lille Charlie! Jeg vil gerne bede om 5 STORE lodder, tak;-)!

    SvarSlet
  111. Jeg smider to lodder i :0) super fin blog og dejlig inspiration. Jeg hepper på et par i størrelse 92/98

    SvarSlet
  112. Nøøøøøj, hvor er de fine Anna! Du er da for god!
    Ønsker mig et par af hver ;-)

    Starter med at krydse fingre og smide 5 lodder i puljen.

    KNus og tak
    B
    PS: Tak for din søde kommentar hos mig...

    SvarSlet
  113. nøj nogle fine bukser!!! jeg krydser alt der kan krydses:) jeg deltager med 2 lodder...

    mvh Carina

    SvarSlet
  114. Smeller til med 5 lodd ^^
    Disse vil jeg vinne!!

    SvarSlet
  115. Hvor er de bare fine!!!! Har fundet din blog ad omveje, og er ny både hvad angår at blogge og sy, så jeg må nøjes med krydsede fingre og et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  116. F... de er flotte!
    Vil gerne lægge et lod på nr 4

    SvarSlet
  117. Nøøøøj hvor er de flotte! Lige min stil. Jeg tager 5 lod. Tak :)

    SvarSlet
  118. Hold op hvor er det de fineste bukser jeg længe har set!!!
    Jeg deltager med alle fem lodder!!!
    Åh min frk. fabulous ville være smækker i sådan et par!

    SvarSlet
  119. Ih, hvor er de lækre! Kan lige se min æblepige i sådan et par. 5 lodder til mig, tak ;)

    SvarSlet
  120. Sikke dog nogle lækre bukser, jeg øsnker mig de gule:)
    Vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  121. Orv, Solvej ville være fiiin i sådan et par!
    5 lodder til mig, tak :)

    PS. Jeg har også gang i en give away, så kig gerne forbi...

    SvarSlet
  122. Sikke nogle skønne bukser du har designet og syet der...Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre..;=)
    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  123. Ih hvor er de bare lækre. 2 lodder tak :0)

    SvarSlet
  124. Jeg går "all in" - er med på 5 lodder - de bukser er bare så skønne :o)

    SvarSlet
  125. Hvor er de bare flotte - alle 6 par!
    Jeg vil gerne være med, 5 lodder på det gul/brune par i den største størrelse.
    Kh Louise

    SvarSlet
  126. Jeg er også med. 2 lodder til mig! Min niece vil elske de bukser!

    SvarSlet
  127. De er så fede. Deltager med hele 5 lodder og krydser finger for at jeg vinder et par, gerne de lilla - de er super seje.

    Mvh Tina

    SvarSlet
  128. Super fine bukser. Er med på 5 lodder. I øvrigt en rigtig dejlig blog du har. Har fulgt med et pænt stykke tid.

    SvarSlet
  129. Herlige bukser.
    Jeg prøver lykken med 4 lodd.

    SvarSlet
  130. jeg MÅ kaste 5 lodder efter de her smarte bukser :D det er lige noget for min lille Nova

    SvarSlet
  131. Kjempefine bukser. Jeg ønsker meg ett lodd :-)
    Mail: elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlet
  132. Åhhh de er bare superfine!

    Jeg må med på 5 lodder! (hmm er det snyd når man i forevejen var fast læser og havde dig på sin blogroll).. hi hi

    Jeg har forresten for nyligt ladet mig inspirere af dine fine babytæpper fra sidste GiveAway - og lavet et til min kusines lille nye - det blev så fint så fint, så tusind tak for skøn daglig :)

    SvarSlet
  133. Min datter vil være så fin i et af disse par, jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  134. Flotte bukser!!
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder!

    SvarSlet
  135. EJ de er da for fine!! Er ny læser, men er med det samme blevet fast læser. Deltager dermed med 2 lodder.

    Thilde

    SvarSlet
  136. Hvor de bare skønne. Jeg er helt klart med, og napper 5 lodder.
    Nu krydser jeg så alt hvad krydses kan og håber at min Sofie får love at hoppe i sådan et par.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  137. Wuuuhuuuu, hvor er de bare fede.

    5 lodder til mig tak! Og så vil jeg da lige indskyde at jeg selv køre min første give-away i stilling, så du kan jo kigge forbi dér også. Måske vi vinder hinandens?

    SvarSlet
  138. Hold da op hvor er de fine! Er meget ny i blogland, så deltager desværre kun med et enkelt lod for kommentar. Håber dog virkelig meget, at jeg bliver den heldige vinder! Min mail: louiseutopia@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Fede bukser. Vil gerne deltage med to lodder:-)

    SvarSlet
  140. Hei. Å så vakker og flott blogg du har. jeg vil gjerne være med på din give away. 5 lodd på meg. Inger Johanne

    SvarSlet
  141. Hvor er dine bukser fantastiske. Håber en dag at blive så dygtigt til at sy.
    Jeg er ny i blogland, men tror nok at jeg kan tiltuske mig to lodder med denne kommentar + fast læser.
    Gosh, hvor jeg elsker alle jeres fede blogs derude...

    Kram fra mig...

    SvarSlet
  142. Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  143. Jeg kunne godt tænke mig at være med på nr 6 i det største størrelse

    SvarSlet
  144. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  145. Hei! Nydelige bukser, du er flink!
    Jeg er med på 5 lodd! Gleder meg til å følge deg=:0)

    SvarSlet
  146. 3 lodder til, til mig - har nu linket til din giveaway og sat dig på min blogroll.

    SvarSlet
  147. sikke da en laber give-away. 2 lodder og et held og lykke fingerkys fra min lille dreng som ville elske sådan et par lyseblå/orange i ca str 92

    SvarSlet
  148. Skulle ønske å vinne en slik nydelelig gevinst. :))

    SvarSlet
  149. FANTASTISKE bukser!!! Jeg vil så gerne vinde, hvis jeg vinder, bliver mit problem så bare, at finde ud af hvilke af mine tre børn der skal have dem! De er jo skønne! Jeg elsker #6, kombinationen af de gule og brune! Jeg skal ha ALLE 5 lodder!!
    x x x x x x fingre

    SvarSlet
  150. Super fede bukser med virkelig fede kombinationer - sikke et talet du er. Er vild med dine krea ting. Er helt sikker med på 3 lodder.

    SvarSlet
  151. Hold da op, hvor er de søde. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  152. Nøøøj, de er så fiiine:)
    Jeg deltager med to lodder her.


    (malinsofie@gmail.com)

    SvarSlet
  153. Hvor er de fede!
    Jeg deltager med 3 lodder..

    SvarSlet
  154. Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre...

    SvarSlet
  155. Så fine bukser. 3 lodder til mig tak :-)
    Mvh Diana

    SvarSlet
  156. FEDE bukser, smider helt sikkert alle 5 lodder i denne pulje :)

    /rikke

    SvarSlet
  157. Flotte bukser...vil gerne have 1 lod..

    KitteB

    SvarSlet
  158. Super smarte bukser... Silas vil blive en lækkermås i dem...

    Så jeg er med på 3 lodder...kan ikke finde ud af at det med blog roll...

    :o)

    SvarSlet
  159. wow hvor flotte!! Jeg er klar til 5 lodder!

    SvarSlet
  160. Det er bare de fedeste bukser! Er helt klart med på 5 lodder og drømmer om de blå-orange bukser i en str 86 :-)

    SvarSlet
  161. Bliver i så godt humør af at se på de skønne farvestrålende bukser, så jeg er klart med på 5 lodder. :)

    SvarSlet
  162. Jeg smider 5 lodder i hatten :-)

    SvarSlet
  163. Ihh hvor er de lækre;o)

    Jeg er med på 1 lod!

    SvarSlet
  164. Wheee de er fede -s- Jeg hopper i med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  165. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    size 98 / 104
    1 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  166. Wauu, hvor er de fede!!! Med på 5 lodder fra en ny blogger :-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  167. Sikke nogle lækre bukser! De ville være søde til min lille Fleur, når hun bliver lidt større.

    Jeg vil gerne være med på 5 lodder... :-)

    Kærlig hilsen Tine – detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  168. De er så fine de bukser, jeg ville elske at vinde, jeg snupper 5 lodder

    SvarSlet
  169. Buskene er helt herlige! Så utrolig flink du er. Jeg er gjerne med på give awayen. Får ikke linket via iPhonen, men har deg allerede på blogrollen. Blir det 4 lodd mon tro?
    Hilsen fra Kinemor :-)

    SvarSlet
  170. Jeg kan vist være med på falderebet.

    Jeg deltager med 5 lodder.

    Vil gerne have den brændte orange i str. 86, hvis jeg er så heldig at vinde.

    Du kan se link til mig her:http://frhoellsskriverier.blogspot.com/

    SvarSlet
  171. Sikke nogle fede ting du laver.. Jeg er hermed fast læser og glæder mig til at følge dine kreative sysler:-)

    SvarSlet
  172. Jeg kan nå det!! 5 lodder i hatten fra mig!
    Uh, hvor er de lækre! Krydser fingre!

    Sanne

    SvarSlet
  173. wow! nice! to lodd til meg :)
    jeg har også give away i min blogg:)

    SvarSlet
  174. utrolig fine!!!
    jeg slår til med 5 lodd!!
    ;)

    SvarSlet
  175. Hvad skete der egentligt med denne give away?

    Er der udtrukket en vinder?

    SvarSlet
  176. Heya are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.

    Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    my website :: green coffee bean extract for weight loss

    SvarSlet
  177. Hmm it appears like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any tips for novice blog writers? I'd definitely appreciate it.



    Feel free to visit my blog :: GÄSSLING

    SvarSlet
  178. Hey there, my name is Selene and I'm a fellow blogger out of Marignane, France. I like what you guys are up to. There's no doubt that Blogger: LaRaLiL is an
    example of intelligent work and reporting.
    Continue the great work guys: I’ve incorporated you
    guys to my blogroll. I think it will improve the appeal of
    my own blog.

    Look at my page http://www.joraweb.com

    SvarSlet
  179. I was excited to uncover this site. I want to to thank you for ones time for
    this fantastic read!! I definitely loved every part of it and
    i also have you saved as a favorite to see new things in your site.


    Also visit my blog post; http://societe-Forever.com/

    SvarSlet
  180. May I just say that after finding Blogger: LaRaLiL on PHP-Nuke, what a
    delight to find someone who finally knows what they're writing about when it comes to this. You certainly realize how to bring a problem to light and make it worthwhile. A lot more people must look at this and see this side of the story. I can't believe you're not more widespread, as you most really have the gift.

    Visit my web page http://www.militarygrid.com/profiles/128316

    SvarSlet
  181. You know, I could have sworn I've come across this blog before on but after checking at some of the entries I figured out that it's new to me.
    Anyways, I'm definitely pleased I have found it and I'll be bookmarking it and checking back often.


    My blog post ... webs.com

    SvarSlet
  182. I was suggested this website via my cousin. I'm no longer positive whether or not this put up is written via him as no one else understand such specified approximately my problem. You're
    incredible! Thank you!

    Also visit my blog post :: http://trabajillosng.blogspot.com/2013/03/recharge-your-fire-extinguishers.html

    SvarSlet
  183. However, these are the most functional for readers.
    With the "information age" well under way, this is not surprising.
    For long time of Mobile Reading, Eink screen display with paper books, do not hurt the eye, light
    can read and standby time super and no radiation
    benefits, this can't match other TFT LCD screen, so when choose and buy, want to look for the Eink electronic ink, appear on the market now ebook reader some of the Li - Gui and confusing, the so-called 5 inch TFT screens six inches of "ebook", has the formidable entertainment function, can listen to music, watching movies on the Internet to play games, in fact the only magnified version of the MP4, rather than the real ebook reader.

    My weblog: free pdf ebook download

    SvarSlet
  184. Anyhow, the Somanabolic Muscle Maximizer is unique from the feeling that it's not a normal exercise application but a specific one particular which helps various folk attain their diverse health and fitness targets. 5- The actuality about whenever and tips on how to work with both of those dumbbells and equipments to place on high level of quality muscle quickly. Who is this Somanabolic Muscle Maximizer Training Software Designed For.

    Look into my website :: Somanabolic Muscle Maximizer Review

    SvarSlet
  185. Skilled professional direct cleanser blades can trim a vast
    area created by cleaning agent inside of perfect dimensions of bar association during
    first minutes. Reason why gain to some compartment concerning frigid waffles several weeks this easy to set-up home-made?
    How to start, unsurprisingly plus from you see wear the very kettle.


    my web-site; best four slice toasters

    SvarSlet
  186. What's up colleagues, fastidious piece of writing and nice arguments commented here, I am genuinely enjoying by these.

    Review my page Michael Kors

    SvarSlet
  187. Remarkable issues here. I am very happy to peer your post.
    Thanks so much and I'm taking a look ahead to contact you. Will you please drop me a e-mail?

    Feel free to surf to my homepage - Boutique Air Jordan

    SvarSlet
  188. Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get in fact
    enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to
    your augment and even I achievement you access consistently quickly.


    my web page Mulberry Outlet UK

    SvarSlet
  189. My brother recommended I might like this website. He was entirely right.
    This post truly made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

    Here is my web blog; Nike Blazers for Women []

    SvarSlet
  190. Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to be running off the screen in Chrome.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
    The style and design look great though! Hope you get the problem solved soon.
    Kudos

    Feel free to visit my blog post: Boutique Air Max

    SvarSlet