torsdag den 30. juni 2011

Sommergul badekåbe med svampelommer

I dag fik jeg færdigsyet denne badekåbe til Lara:






Hun har en gammel slidt en, som jeg desværre er kommet til at vaske sammen med en rød klud - så den gik fra forvasket hvid til forvasket lyserød - ikke særlig kønt!

Denne er syet i solgul håndklædefrotté og kantet med mørkebrun kantbånd. 
Der er påsyet applikationer - små svampe i brun og orange - for at gøre den lidt mere spændende. 

Lommerne er blevet rigtig gode, synes jeg:





Og Lara stillede igen op til fotosession:








Så kan det godt blive strandvejr igen, tak!

26 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin og kåben ligeså :)
    /Line

    SvarSlet
  2. Hvor er både badekåbe og Lara skøn :)

    SvarSlet
  3. Wow det er helt fantastisk!!! Den er rigtig rigtig flot! Og Lara er skøn som altid :-)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er de begge to super søde! Er MEGET vild med farverne sammen...den kan du da god sætte i produktion ;o)...og ja tak til strand vejr!

    SvarSlet
  5. Hej Anna. Er total imponeret over din produktivitet...

    SvarSlet
  6. Den er godt nok fin - du får virkelig lavet nogle lækre sager!

    SvarSlet
  7. den er fuldstændig bedående. Du er simpelthen så dygtigt.

    SvarSlet
  8. Se det er netop sådan en jeg skal sy til min datter! Hvor er den skøn!! Har du evt. et mønster man kunne få tilsendt?
    Send mig evt en mail på andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Åh gud hvor er hun sød i den gule kulør! Love it :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den da bare flot.

    SvarSlet
  11. Wauw, hvor er den bare skøn! Og hold nu op, hvor er Lara da en lille lækkerbasse ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Nøj hvor er den bare fed!! og den lille model poserer så fint i den ;)

    SvarSlet
  13. Ej, den er bare så retroskøn altså :) Mums... og så med din lækre datter indeni... Ih, hvor fint altså!

    SvarSlet
  14. Hold op, hvor er den fin! Er altså bare vild med dine ting!

    God weekend!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  15. Wunderbar...og ja kom så strandvejr!

    SvarSlet
  16. Utroligt fin! Og hvor er din datter bare for sød!

    SvarSlet
  17. Wauw hvor er den bare lækker. Hvis man kan tigge sig til mønsteret vil jeg meget gerne have det. Du må gerne sende det til mortensenlene@hotmail.com hvis altså du vil dele det :)

    SvarSlet
  18. Jättefin, härlig och ser väldigt skönt ut!

    SvarSlet
  19. Hold da op mand hvor er den lækker!!
    Hvis jeg så den i en butik, var det straks røget i kurven..
    Du vil kunne tjene penge på det du laver ;)

    SvarSlet
  20. Nej, hold nu OP!!!! Det ender med at jeg bliver nødt til at melde mig fra som læser, for jeg får jo dælme lyst til at købe hvert eneste stykke tøj du producerer til skønne Lara. Denne her er underskøn. Tommel op!! :o)

    SvarSlet
  21. Tak for jeres søde kommentarer - det er altså virkelig dejligt, at I kan li' det, jeg laver!

    Hvad angår bådekåben, kommer den ikke i produktion - det tager sygt lang tid at lave de applikationer!

    Hvad angår mønstret, så er det et grundmønster på en jakke, jeg bare har forlænget og ændret lidt. Hvis man alligevel gerne vil have det, vil jeg gerne tegne det af. Så send en frankeret svarkuvert til mig:

    Anna Svenning
    Bjørnholt 36
    8520 Lystrup

    KH
    Anna

    SvarSlet
  22. den er virkelig lækker den kåbe, hvilke mønster har du brugt ?

    Kh Sara

    SvarSlet