fredag den 10. juni 2011

Til cupcake-smagning og fejring af Julias nye butik

I dag havde Lara og jeg fornøjelsen af at være med til at indvie Julias nye cupcake-butik på Frederiksbjerg i Århus.  


Og sikke et arrangement! Flere hundrede cupcakes, der alle var sirligt pyntet, samt champagne til alle gæsterne. De smagte himmelsk, skal det lige siges!
(Og jeg er bestemt til den søde icing - det ved jeg nu!)

Derudover var der alt, hvad hjertet begærer af cupcake-podukter. Jeg måtte have lidt af den dersens pasta-farve med hjem, men jeg kunne have købt mig fattig i sukkerhjerter og den slags pynteting.   

Lara har lavet legetøjs-cupcakes til os og pyntet dem med perler, armbånd og stofstykker resten af eftermiddagen i sit legekøkken - tydeligvis inspireret af Julias smukke kager. Og inspireret blev jeg i hvert fald også - jeg må snart i gang.  

8 kommentarer:

  1. Fristende må jeg sige! Og hvor ser Lara sød ud, som en lille madanmelder :)

    SvarSlet
  2. Nå altså, den sødeste lille cupcakespiser jeg nogensinde har set!!
    Og lidt misundelig I kunne komme forbi Julia, men det går ikke midt i eksamenslæsning fra KBH :(
    Men dejligt at høre at det gik godt!
    Glæder mig til at se hvad du får fremtryllet!

    KH

    SvarSlet
  3. Ah så var det jo jer vi så! Jeg var sådan i tvivl, men syntes nu at kønne Lara virkede bekendt :-)
    Vi var derinde, men kun kort fordi min søn havde alt for meget krudt der skulle brændes af, så vi fandt hurtigt vej til en legeplads i stedet.
    Men hvor var det dog blevet fint derinde og du har helt ret - kagerne smagte herligt!

    SvarSlet
  4. Nå, så det var Lara der sad ved siden af mig og familien i vinduet, og så så dejlig cupcake-snasket ud - billedet må være fra FØR hun for alvor fik smagt på choko-frostingen ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Onkel Anne og Anne: Tak:-)

    Lisbeth og Edith: Ja, jeg tænkte nok, der var andre bloggere til stede, men det er jo svært at finde folk, når man ikke rigtigt kender deres udseende. Og ja, billedet er fra FØR hun kværnede cupcaken og fik smurt sig totalt ind i icing...

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Det lyder knald hyggeligt. Og manner en lækker unge du har dig :-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak fordi I kom, det var rigtig hyggeligt at hilse på jer. Lara er simpelthen bedårende <3

    SvarSlet
  8. Jeg er lidt vild med Laras trutmund :) Hun ser nu også ud til at nyde sin kage.

    SvarSlet