mandag den 6. juni 2011

Tøjelefant i retrostof

Sig goddag til hr. Elefant. Ja, navnet er ikke så opfindsomt, det ved jeg godt - men på det punkt er Lara ikke så moden endnu - hundetøjdyret hedder Hund, løvetøjdyret Løve og elefanten - ja, Elefant.
Elefant er syet i et Stof og Stil mønster (de fleste af jer kender det nok?), og den fås i to størrelser.
Syet i blødt "fluffy" retrostof bliver den da rigtig fin, ikke?





Jeg ville have vist et par billeder mere, men har haft store problemer her til aften med at uploade billeder - både på macen og på pceren - har I også problemer, og går det over af sig selv?
Jeg kan stadig ikke kommentere på min pc, men jeg kan godt på macen - hvor er det altså bare irriterrende, når det ikke virker. Livet er simpelthen for kort til den slags besværligheder...

17 kommentarer:

  1. Den er bare så fin :0) Det stof gør bare alt for den.
    Er det den lille eller store du har syet?
    Kig ind til min give away hvis du er til royal copenhagen.

    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Tak for det! Lækker giveaway - jeg melder mig til, når jeg får computeren til at makke ret:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Den er vel nok lækker! Er den nem nok at sy?
    Jeg kunne heller ikke kommentere - men nu har jeg fået tip til hvordan det kan løses. Du skal fjerne fluebenet når du logger ind og så gøre det manuelt, så virker det:-)

    SvarSlet
  4. Hej Julie

    Nej, den er ikke så svær at sy. Noget af det er et pillearbejde, men ellers er det ok. Det er den lille model, jeg har syet - den store er nok lettere.
    Tak for tippet - det vil jeg prøve.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. Goddag Hr. Elefant :) Hvor er den bare fin i det stof!!! Han kan da kun blive elsket højt!

    Kh - Betine.

    SvarSlet
  6. WAUW hvor er den fin... Min dejlige lille Otto baby har et tæppe som du har lavet - købt i KIDDO Aarhus i samme stof... Jeg elsker det tæppe!

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den bare sød, jeg er in låååååve, den er bare så fin og ikke spor stof og stil agtig i det stof, man får helt lyst til at sy elefanter :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare en lækker elefant :-)

    SvarSlet
  9. Den er bare SUPER fiiin...

    SvarSlet
  10. Jeg er lige "faldet over" din blog og kan slet ikke forstå jeg ikke er stødt på den noget før (jeg må komme de forkerte steder)!! Men nu har jeg i hvert fald meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig med dine skønne stoffer og farver.
    Kh Anita

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres søde kommentarer:-)

    By Kaas: Dejligt, du er glad for tæppet! Det er super blødt, det stof, synes du ikke?

    Anita: Hjertelig velkommen hertil.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  12. Goddag herr elefant! Du var mig en riktig goding...

    SvarSlet
  13. Den er så herlig den elefant. Har selv lavet den til vores kommende baby :) Jeg har døbt min Elvis, og den sidder og hygger sig i gyngehesten i stuen :)

    Tak for en inspirerende blog.

    Venligst
    Louise

    http://frk-kierkegaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Helt vildt... Det er så lækkert!!!

    Lige nu bruger jeg tæppet til barnevognen. Det er vildt fint og folk kommentar ofte på det :0).

    Din datter må være helt vild med bamsen!

    SvarSlet
  15. Skøn elefant, det mønster må jeg da have fat i ;O)

    SvarSlet
  16. ihh hvor er den fin!! jeg har faktisk det mønster, troede ikke den ville se sådan ud, he he Men så bliver man jo dejligt overrasket :) den skal helt sikkert på listen over projekter.

    SvarSlet