fredag den 15. juli 2011

Biltræf ved Kalø Slotsruin

Så er jeg hjemkommet efter en lille uge med familien i sommerhus.
Tusind tusind tak for de mange kommentarer til min nyeste 50'er kjole - det var helt overvældende at komme hjem til.

Ugen i sommerhus har heldigvis budt på andet en regn. I tirsdags var vi fx til veteranbiltræf ved Kalø Slotsruin. Det var egentlig en mandetur, men jeg sneg mig med. Jeg er bestemt ingen bilnørd og har absolut ingen forstand på biler. Men jeg nyder æstetikken og de smukke detaljer i de gamle bildesigns. Og smukkere omgivelser end Kalø Slotsruin kan næppe tænkes. Det kom der en række billeder ud af, og dem vil jeg gerne dele med jer:  























Jeg forelskede mig i en juvelblå corvette fra 1961, men de små 70'er (60'er?) folkevognsrugbrød med indbygget campingsvogne var også super lækre og ren retro.

Det er hver tirsdag hele sommeren, at veteranbilerne mødes ved Kalø Slotsruin. Mange af dem kommer langsvejs fra. Folk slår lejr og tænder grillen. Det er vildt hyggeligt, og det kan varmt anbefales - og ud over de smukke biler, kan man møde passionerede mennesker, som meget gerne vil fortælle lææænge om deres hobby. Vi var nær aldrig kommet hjem igen... 

6 kommentarer:

  1. Hvor sjovt. Og så ved Kalø, det er et skønt sted. Vi var der meget da jeg var barn og det var altid de sjoveste ture.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Hvor fint at se, og lidt skægt for vi har nemlig lejet somemrhus ved skæring strand, så det glæder jeg mig til.. Der er ikke langt til kalø derfra.. :)
    Lækre øser.. :)))

    SvarSlet
  3. Et oplagt tirsdags udflugtsmål :-) vi har også af og til kørt efter det.
    Din kjole er helt vildt flot.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt :) Vi var der også hele familie i tirsdags - i vores gamle Ford. Manden er ofte afsted.
    Der er langt flest mennesker (biler) i godt vejr, og det var der jo i tirsdags :)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. For pokker da nogle fede biler! Er helt tosset med den/det rugbrød/campingvogn! Det må da være et af de mest stilede måder at rejse på!! Dyt dyt!

    SvarSlet