søndag den 31. juli 2011

Blafre stof

Efter et par solrige dage på Læsø er det skønt at komme hjem til denne omgang stof:


Stofferne er hjembragt fra Norge af et vennepar - Blafres stof fås nemlig kun i deres butik i Ekeberg hageby i udkanten af Oslo - og kan ikke bestilles over nettet. Meterprisen gjorde, at jeg måtte vælge med omhu - 259 norske kroner pr. meter er ikke så lidt endda. Så ingen store projekter i disse stoffer.

Jeg har allerede udtænkt et par bukser med lommer af stof nr. 1. Nu må vi se, hvornår jeg får tid til at sy dem, men fine, det skal de nok blive - det kan da vist ikke gå helt galt med dette lækre stof, vel?


6 kommentarer:

  1. Misundelse er en grim ting siger nogen, men det er altså virkelig hvad jeg er;-)
    Åh noget lækkert stof, så ærgeligt at man ikke kan bestille det over nettet.

    SvarSlet
  2. Åhh, hvor er det bare skønt - og dyrt ;-) Og bliver sikkert helt fantastisk!

    SvarSlet
  3. Jeg er bestemt også "grøn" af misundelse ;-) Hvor er det nogle skønne stoffet du har fået fat i. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Skønne stoffer, har selv byttet mig til en stump af de røde og brune elefanter, som også bliver gemt til det helt rigtige ;O)

    SvarSlet
  5. Det var godt nok dyrt! Men hvor er de fine! Blafre når det er bedst! Kh C

    SvarSlet
  6. nøøj! hvor er det skønt.... og dyrt;-/ - er vild med elefanterne<3

    SvarSlet