søndag den 3. juli 2011

Blogtræf i Århus

Kære alle jer, som var med til blogtræf i Århus i dag:

Tak fordi, I tog så godt imod mig.
Tak for de hyggelige snakke og de pinlige historier;-)
Tak for det smukke stof, jeg fik med hjem.
Tak for alle kagerne:-)
Tak til Louise og Cille, som arrangerede det hele, og som sørgede for lækre gaver til os.
Tak til Julia, som lagde hus til.
Tak for en super dejlig dag.

Kære alle jer, som ikke var med: Blogtræf kan virkelig anbefales - jeg tror, vi alle havde en skøn dag!


Vejret viste sig fra sin gode side, så vi flyttede uden for Cupcakefabrikken

Bunker af stof og tapet - det var svært ikke at lade sig friste!

Stofferne ligger klar til bytte ...

... og kagerne er bagt og pyntet


12 kommentarer:

  1. Sikke et fantastisk billede med stof strøet ud over fortovet i det skønneste virvar!

    SvarSlet
  2. Selv tak sødeste Anna
    Det var rigtig dejligt at møde dig. Jeg er sikker på, at det ikke bliver sidste gang. Nu skal vi jo også have arrangeret bytte-mønster-møde og ikke mindst sykurser, så jeg glæder mig allerede til næste gang vi ses.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Selv tak Anna, det var sådan en dejlig og hyggelig dag! Og det var rart at møde dig - skønt vi slet ikke fik talt så meget sammen. Det må blive næste gang ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Kan kun give dig ret, det var en fantastisk dag og så skønt at møde dig igen :o)
    Jeg håber vi ses en anden gang og i hvert fald her på bloggen!
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Æv bøv bæv... jeg ville da lige gerne have været med i dag! ØV! Det må blive næste gang.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud :)
    Lækre fotos, lækkert stof og mums nogen lækre muffins.
    Jeg bør altså tage initiativ til et blog-træf hernede i det sønderjyske...

    SvarSlet
  7. Tak for i dag Anna - dejligt at møde dig og skønne kager :-)

    Håber, at vi kan finde en Århus-kreadag :-)

    //Christine*

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud - og sikke en skøn blog, som jeg lige fandt her hos dig!

    /Maria - som hermed er fast læser. :-)

    SvarSlet
  9. Selv tak! Og hvor var det dog bare skønt, endelig at få mødt dig! Du var præcis, som jeg havde tænkt mig at du var. And I liked :)
    Knus

    SvarSlet
  10. Tak for igår, det var super hyggeligt at møde dig.. nåede kun at få snakket alt for lidt med dig.
    Ville have spurgt dig hvor du får dine skønne kjoæemønstre fra?

    Hav en dejlig dag

    KH Berit

    SvarSlet
  11. HØRT, HØRT! Og selv mange tusind tak! Det var en superskøn dag!Og hyggeligt at hilse på dig!

    Ha' en dejlig dag!

    Kram fra Jane

    SvarSlet
  12. Ah det var dig som havde de muffin med det blå med. Det smagte virkelig godt.
    Og selv tak for en god dag, det var skønt

    SvarSlet