torsdag den 7. juli 2011

Den eneste overlevende

Mirjam har været så sød at vise sin enormt flotte samling af retrodynebetræk, som har overlevet saksen - og i den forbindelse har hun opfordret os andre til at vise vores.
Det er der kommet nogle dejlige indlæg ud af hos mange af jer andre - jeg elsker at se jeres samlinger, så tak for det:-)

Jeg leger også gerne med og flasher hermed mit eneste overlevende:


Det er et juniordynebetræk med medfølgende pudebetræk, som jeg har fået af min svigermor. Det er fra min mands barndom, men jeg tænker (håber?) ikke, han har sovet med det - han har en søster, så mon ikke det har været hendes?

Nu er det i hvert fald vores, og jeg glæder mig til at tage det i brug (Lara sværger stadig til sin babydyne - den er mere håndterbar for hende).

Og ja, det er altså ikke fordi, der foregår massakrer på sengetøj herhjemme - jeg har bare ikke været så heldig at finde sengetøj i en sådan stand, at de kan overleve.

Desværre - men det ene jeg har, er jeg såmænd også rigtig glad for.

7 kommentarer:

  1. Skønt motiv(!) det forstår jeg godt at du har værnet om :)
    Og perfekt til Lara. Juniordynen har de jo også længe så det skal nok blive slidt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt! Hyggeligt at du ville vise frem :)

    Har i øvrigt nydt mange af dine indlæg den seneste tid - blandt andet dem med eventyrtaskerne - men uden at få kommenteret på alle de fine ting. Er vildt imponeret over alt det håndarbejde du kan!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Det er virkelig sødt :) Er sikker på at din lille vil sove godt i det :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hvor er det sødt :o)


    Jeg vil lige spørge om jeg må låne billedet med dit logo til min bloganbefaling denne uge? Evt et billede af en af taskerne også, men ellers bare logoet? :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  6. Kære alle sammen - tak for jeres søde kommentarer.

    Mirjam: Det er super dejligt at høre, at du synes om mine indlæg ang. taskerne - det betyder meget for mig. Offentligører snart de næste tasker - det er vist ved at være på tide.

    Helle: Du må låne lige hvad du vil, så længe du husker at skrive at de er fra mig. Det lyder spændende med bloganbefaling, det er sødt af dig.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  7. Dit eneste overlevende sæt er også utroligt sødt :-)

    SvarSlet