søndag den 17. juli 2011

Patchworktæppe til Lara

Til Lara har jeg syet dette patchwork babytæppe i nogle af mine yndlingsretrostoffer:




Det har en lilla økologisk bomuldsfrotté på bagsiden, som gør tæppet rigtig dejligt blødt. Den lilla farve snyder som sædvanligt mit kamera (det må jeg vist lære at leve med) - farven er i virkeligheden mere intens lilla end den mørke lilla, som I kan se på billedet.

Tæppet skal bruges til de varme sommerdage i barnevognen, hvor dynen er for varm - det er jo desværre ikke tilfældet nu, hvor det for gud ved hvilken dag står ned i stænger...

6 kommentarer:

  1. Det bare super smukt. -og kender godt til det med at kameraet ikke fanger hvor lækker en ting eller farve er. ihh...

    Ja det danske sommer vejr er aldrig rigtig til at regne med.. suk suk..

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  2. Helt fantastisk deilige farger. Tror jeg skjønner hvilken lilla som er på baksiden. Vakkert!
    Klem =)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er det fint. Elsker farverne :o)


    Ja regnen synes ingen ende at ville tage.. Jeg begynder at tro at mit maleprojekt aldrig bliver færdig..

    SvarSlet
  4. Rigtig fint tæppe og skønne stofrester, du lige lå inde med det :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint!
    Lækre farver..:)
    Hvor køber du den økologiske bomuldsfrotté..? Den ser lækker ud...
    Nyd dagen..
    KH Anne

    SvarSlet