onsdag den 6. juli 2011

Så er det vist sommerferie til mig også ...


Så blev jeg færdig med de sidste bestillinger af børnebukser, og de er nu sendt med posten. Jeg mangler dog et enkelt par, men de bliver først leveret efter min sommerferie.

Jeg havde helt glemt, hvor lang tid, det tager at sy bestillinger, og hvor meget, det kan komme til at fylde i ens bevidsthed. Jeg bliver sindsygt glad, når folk gerne vil købe mine kreationer og kommer derfor ofte til at sige ja til lidt for mange bestillinger. Dejligt, men stressende - kender I det? 
Nå men, jeg må jo lære at sige nej.

Nu er denne måneds bestillinger i hvert fald sendt. Håber modtagerne bliver glade (og tilfredse).
Deudover er der blevet afleveret lidt varer i Kiddo.

Så nu har jeg vist sommerferie og kan gå i gang med de sjove projekter - dvs. flere 50er kjoler til mig og til Lara. Ja, listen over sjove projekter er jo alenlang, og på mit stofdepot ligger der stof til mindst 10 kjoler til mig. Derudover har jeg nu omkring 8 vintagemønstre, jeg gerne vil have afprøvet. 

Det kan være helt stressende at have ferie, hva?  

6 kommentarer:

  1. Ihhh.. det er nogel heldige folk, der snart modtager en god pakke med posten. Det er da starten på en god ferie for dem også :-)
    Lyder hyggeligt med 50'er kjoler! Tror også snart jeg må komme igang med mine syprojekter... Det er bare lidt svært når tingene stadig står i flyttekasser og man ik' liiiiige gider tømme den. 'I morgen gøre jeg det..' ;-)
    God ferie til dig!

    Kh

    SvarSlet
  2. Uh, jeg håber Minnas kjole ligger i postkassen imorgen :) Har du så også syet bukser til Kiddo?
    Rigtig god ferie :)

    SvarSlet
  3. Åh, jeg kender det alt for godt, det med bestillingsarbejde! Mit råd er, at huske og sige nej ind imellem :-)
    Glæder mig til at se nogle af dine ferie projekter.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Ønsker dig en dejlig afslappende solskins-ferie :)
    Kender godt det med projekterne der hober sig op. Min maskine har stået stille i over et døgn nu, har en flyttekasse med gamle glas der skal pakkes ud og laves plads til, nyt stof er bestilt til bukser til Emil og og og....
    Men når solen skinner skal jeg huske at være impulsiv og styrtede derfor i friluftsbadet med alle børn og 2 pakker kiks i dag :)

    SvarSlet