fredag den 1. juli 2011

Syklub

Jeg har været i mit rette element i dag - jeg har nemlig været i syklub.




Syklubben består af to - mig og min barndomsveninde Gitte.

En gang imellem smider vi, hvad vi har i hænderne og får mændene til at passe børnene - og så mødes vi en hel dag for at sy og samtidig selvfølgelig også ordne verdenssituationen.

Jeg havde en del bestillinger, jeg skulle have færdiggjort:




Og Gitte kastede sig ud i at sy en kjole: 





Til en sådan dag hører også en masse cola og lækre sandwich:





Da vi hentede sandwichene, tog vi inden om den lokale genbrugs - og der fandt jeg denne vintage-kjole, som med en smule omsyning nok skal blive brugbar:




Genbrugsen havde også en hel kurv med mange fine bælter - til 5 kr stykket - så dem fik jeg også et par stykker af:




Sådanne dage er super skønne, og vi burde finde tid til det noget oftere
 - for det giver virkelig energi og livsglæde. Ren terapi for sjælen!

6 kommentarer:

  1. Har også haft mini-kres-dag i dag, men blir helt misundelig når jeg ser dine fund i genbrug :)

    SvarSlet
  2. Sådan nogle dage er bedre end al medicin i verden!
    Tror det snart må være tid for sådan en dag for mig og min kreaveninde, det er for længe siden!

    SvarSlet
  3. Har lige taget en super hyggelig og inspirerende rundtur på din blog. :o) Hvor laver du bare mange super fine ting!! Og hvor er du heldig, sådan at have en krea-veninde!!

    SvarSlet
  4. I morgen er det min tur til en mini-krea-dag. Jeg skal mødes med tre andre, fra kl.9 til ved 15-16 tiden. Symaskinen og stoffer er fundet frem - jeg glæææder mig!

    SvarSlet
  5. Jeg er helt misunnelig på deg (og andre) som har en venninne som også liker å sy. Jeg er helt alene om min hobby blant mine venninner, men koser meg med å lese på alle bloggene rundt om :-)

    SvarSlet
  6. Uhh det lyder også bare hyggeligt!!!

    SvarSlet