mandag den 18. juli 2011

Vinderen af min giveaway

Så er vinderen af min giveaway fundet.

Belært af tidligere erfaringer valgte jeg denne gang at gribe lodtrækningen lidt anderledes an - jeg lavede en liste i word med alle deltagere samt antal lodder og lod så random.org finde vinderen til mig.

Det blev til 177 deltagere med ialt 632 lodder.
Puha - det var et stort arbejde at lave denne liste, men hvor er jeg bare taknemmelig for, at så mange ville deltage.

Tusind tak!


Vinderen blev:

Lod nr. 140
- som Filippas Mom har.

Tillykke til dig - skriv en mail til mig ang. størrelse og farve på bukserne.





9 kommentarer:

  1. Øøøøøøv, dem havde jeg ellers drømt at min Bastian skulle pyntes med! Men tillykke til den heldige :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Filippas Mom... :-)

    SvarSlet
  3. Hei, kom tilfeldigvis innom bloggen din og elsker dine 50talls-kjoler, spesielt sommerfuglkjolen. Har du selv lagt til ermene, for Burda 7658 ser ut til å være ermeløs?

    SvarSlet
  4. Jubii yeeh, hvor heldig har man lov at være :o) Tusind tak, hvor er jeg glad! Blev glædelig overrasket over din mail. Til jer andre kan jeg fortælle, jeg har valgt bukserne i gul og brun til min lille Oscar. Han bliver bare fin :o) Rigtig god sommer!
    Kærligst,
    Berit

    SvarSlet
  5. Eiiiii tillykke til dig, Berit. Ville have valgt præcis de samme bukser til min Albert, så jeg forstår godt dit valg :o)

    SvarSlet
  6. TILLYKKE til den heldige vinder - du skal lige maile mig en adresse, for du har vundet en vintagekjole hos mig ;0) olize@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tak for jeres kommentarer.

    Elisabeth: Ja, den er ærmeløs, men jeg har taget et ærmemønster fra et andet mønster og så tilpasset den - det er ikke så svært.

    Louise: Lækkert lækkert lækkert! Jeg sender straks min mail:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. Loppelækkerier, jeg må hellere tjekke din blog ud. Min Oscar var meget tæt på, også at få navnet Albert, så det er ikke kun med bukserne, vi har samme smag ;o) ;o) ;o)

    SvarSlet