søndag den 28. august 2011

Babysengetøj i svampestof - til salg

Sådan blev resultatet af de to stoffer, jeg viste i forrige indlæg:

 






 Svampestoffet har jeg haft liggende i et par år nu, og jeg har hele tiden haft sengetøj i tankerne - jeg har bare aldrig fået syet det før nu. Da jeg så så det grønne stof med de hvide bomber, var jeg sikker på, at det skulle være bagsiden - det passer super godt til svampestoffet, synes jeg. 

Sengesættet er i str. baby og syet med mørkebrun pipingbånd og usynlig lynlås.

Det er til salg for 380 kr. plus porto (som er 21 kr.)
Skriv en mail til mig, hvis du er blevet fristet!
 
Update: Dette sæt er nu solgt - jeg har stof til et mere, så kontakt mig på akjoensson@hotmail.com, hvis du er interesseret.

15 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lige finde din mail adresse. Hvis det ikke er solgt, vil jeg gerne købe det. mvh Maria

    SvarSlet
  2. Kjempefint sengetøy ! Du er flink :-)

    SvarSlet
  3. Kjempeflott sengetøy. ine matchende farger. Ha en flott dag

    SvarSlet
  4. Tak for jeres roser:-)

    Maria: Min mailadresse er akjoensson@hotmail.com


    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. Det er vildt fedt og faktisk ret stemningsfyldt ♥
    *me like*
    Men... min søn er godt nok 19, spå jeg ved ikke liiiige, hvad ha nvil sige, hvis jeg kommer rendende med det til ham :D)))
    (for det ER jo bare ikke SÅ længe siden, han var baby,- velda!!!)

    SvarSlet
  6. Årh noget lækkert stof!! Og super fedt med den kant!

    SvarSlet
  7. Super skønt sengetøj ;O)

    SvarSlet
  8. Hold nu op hvor er det flot!

    Kh Elisabeth

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er det lækkert. Jeg elsker det stof. Begge slags.. Og det går så fint sammen.

    SvarSlet
  10. Der er flere end mig der er forelsket. Skal scannes i morgen, og håber vi kan få at vide om det bliver en dreng eller pige. Vildt spændende. Hvis det stadig er til salg kan det være jeg vender tilbage.

    SvarSlet
  11. Lise: Jeg har endnu ikke hørt fra Maria, så der er stadig en chance:-) Held og lykke med scanningen i morgen - det bliver spændende!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  12. Hvor ER det dog bare flot! Det prikkede stof er jo som skabt til svampestoffet! Havde jeg ikke skabet fyldt med fint babysengetøj (og en dreng) så ville jeg være fristet over evne! :)

    Din super gode DIY rumsterer i øvrigt stadig i mit hovede, så jeg overvejer at lave junior sæt. Og så er der kunne ideen med prikket bagside være helt perfekt! :)

    SvarSlet
  13. Hvis ikke bunken af babysengetøj ikke var alt for høj i forvejen, så skulle du absolut ha' lavet et til mig. Det er bare så flot:-)

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde kommentarer - de gør mig super glad:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  15. Hej Anna. Er lidt i tvivl om du stadig har lidt stof til overs til et sæt baby eller måske et junior sæt jeg kan købe? Er super vildt med disse to stoffer sammen og min datter har svampe tema på sit værelse, så det vil passe perfekt! :-) min mail er michelle_langlo@hotmail.com hvis du vil skrive info om du har. På forhånd tak:-) Michelle

    SvarSlet