søndag den 7. august 2011

LaRaLiL tunikakjole til salg

Denne LaRaLiL tunikakjole er fra sidste års kollektion, men kom aldrig i butikken, da jeg gemte den til Lara. Jeg kunne simpelthen ikke nænne at skille mig af med den.
I weekenden har jeg ryddet op i hendes tøj og må erkende, at hun efterhånden har så mange kjoler, at hun nok aldrig kommer i denne.
 
 
Så derfor kommer den til salg. Den er ubrugt og syet i gul babyfløjl med ærmer i retrostof (noget af mit yndlingsstof - jeg er helt vild med mønstret og med farverne.)

Størrelsen er 2-3 år (92-98).


Den koster 250 kr plus porto (normalpris er 399 kroner). Skriv en mail, hvis du er interesseret. 




6 kommentarer:

  1. Haps haps haps. Jeg håber jeg kan nå det.... Sender dig fluks en mail :o)

    SvarSlet
  2. Hvem der bare havde en lille pige i den str :)
    Far blir nok temmelig sur hvis Emil blir puttet i den!

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer.

    Munkholm: Kjolen er desværre solgt nu.


    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Kan du evt huske hvor du har købt det gule babyfløjl? det er ikke til at finde nogen steder i den der rigtige gule farve

    SvarSlet