onsdag den 31. august 2011

LaRaLiL unika nederdele

Min lille LaRaLiL efterårskollektion er nu halvvejs i processen.
Disse 14 nederdele er færdige og klar til at blive afleveret i Kiddo, men inden da har jeg foreviget dem med kameraet:




















De er syet i brun babyfløjl med lommer af retrostof, og alle er unika. Jeg har syet dem i 5 størrelser; fra str 74/80 - 98/104. Jeg er spændt på, hvordan kunderne tager imod dem - forhåbentlig godt, da der ligger meget tid og hjerteblod i dem!

19 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte :o) Hvad kommer sådan en til at koste?

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre. Jeg må vist lige ned en tur og se dem live :)

    SvarSlet
  3. Super søde er de alle sammen - fedt der er så mange varianter!... og så elsker vi jo babyfløjl :-)

    SvarSlet
  4. Anna de er simpelthen bare SÅ fine!
    Heldige dem med små pige-børn der kommer forbi Kiddo :)

    SvarSlet
  5. Hold nu op de er smukke, Anna!!!
    Og øv øv øv at jeg ikke bor i staden længere..:(
    Sådan én ville jeg gerne eje til Karoline..:) Er der foer i - eller er det bare lige i kanten/linningen for oven..?
    Det er jo slet ikke til at udvælge en favorit!
    Kh Anne - som er fuld af respekt for de fine sager

    SvarSlet
  6. Hold fast hvor har du været produktiv Anna! De er simpelthen så fine :D

    SvarSlet
  7. Altså - havde jeg haft en datter ellr et barnetøsebarn,- så havde hun HELT sikkert skulle ha' haft een.. to.. tre stykker!
    De er fantastiske ♥

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer!

    De kommer til at koste 299 kr pr stk.

    Og nej, der er ikke foer i - det er linningen, der er farvet, og som går op over kanten - det giver en fed effekt, synes jeg:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  9. Jeg er også vild dine nederdele, og synes at prisen er ok fair:-) Måske det kunne blive en fin julenederdel-for du laver ikke kjoler vel, eller hvordan:-)

    SvarSlet
  10. Hej Fie

    Jeg lavede kjoler sidste år - men der kommer nok et par julekjoler alt efter hvor travlt jeg får i efteråret.

    Jeg er glad for, at du synes det er en fair pris. Prisen afspejler, at både jeg og indehaveren af Kiddo skal tjene lidt på nederdelene - der er ikke meget syløn til overs, når materialer og fortjeneste til butikken er betalt:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  11. Hold op de er flotte, de skal da helt sikkert nok blive taget super godt imod, ellers er det i hvert fald nogle mærkelige kunder...

    SvarSlet
  12. Det er bare helt vildt søde. Godt arbejde.

    SvarSlet
  13. Tak for svar - synes også det var en ret fed effekt...;)
    Vil du ud med, hvilke der er i den største størrelse? For der er 4stk jeg slet ikke kan slippe igen - og overvejer at sende en veninde forbi butikken og shoppe for mig;)
    KH Anne

    SvarSlet
  14. Hej Anne

    De tre sidste er str 98/104 - dvs den gule og de to lilla.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  15. De er godt nok flotte! Jeg er vild med din måde at vælge stof og kantebånd på - så fint og enkelt :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  16. jeg er helt vild med de blå/brune - det er altså en fed farvekombi der får de blå lommer til at ståle!!:-) du er sku så dygtig, altså!

    SvarSlet
  17. Hvor er de bare blevet flotte. jeg er vild med det enkle look og samtidig er de utrolig børnede og glade :) Jeg håber salget kommer til at gå godt og ja helt klart en fair pris!!

    SvarSlet
  18. Sikke mange skønne nederdele! Tænk hvis man havde en pige ...

    Ønsker dig al held og lykke med salget - det er skønt at du får dine ting i Kiddo :-)

    SvarSlet
  19. Kære Anna...
    Så lækre...
    står lige og mangler et mønster på en nederdel ligesom disse skønne nogle du har lavet. Så jeg er nød til at spørge hvilke mønster du har brugt??

    De kærligeste hilsner
    Anja

    SvarSlet