tirsdag den 23. august 2011

Sommerens maleprojekter #4 - Vintrineskab

Sommerens fjerde maleprojekt var dette vintrineskab:







Skabet er købt på et loppemarked (fra ny - en ældre mand lavede dem selv) og derefter malet og tapetseret med tapet fra retrovilla.dk.

Det var meningen, at det skulle bruges til at udstille lidt af min antikke julepynt - men jeg tror, at udtrykket vil blive for rodet, nu hvor jeg har valgt en skrap gul farve. Derfor skal der stå blå ting i skabet - og måske ikke meget mere, end der gør nu. Jeg er vild med tapetet - og det skal have lov til at komme til sin ret.

17 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - og så smukt med det turkise op ad det solgule :)

    Ih, hvor jeg glæder mig til at se al din fine julepynt. Jeg samler jo også entusiastisk. Det kunne være sjovt at lave en masse indlæg om pynten og se hinandens ;)

    Hvad samler du især på?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej ihh hvor er dit skab bare fint, man kan jo ikke andet end at blive glad af, af se på den gule farve. Ha en dejlig aften. klem.

    SvarSlet
  3. Ej hvor fint:) Har selv malet et herhjemme, dog i hvid og blå, nu mangler jeg bare, at overbevise manden om, at det skal op at hænge:)

    SvarSlet
  4. Så fint skapet ble :) Veldig fin skarp gulfarge , som passet så godt til den tøffe tapeten .

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  5. Det er da blevet totalt fedt! Det er jo et helt "smykke" i sig selv - Hvor er dt en fed gul farve - Har du farvekoden på den?

    SvarSlet
  6. wow hvor er det bare flot. Elsker den gul.

    SvarSlet
  7. Wauw hvor er det blevet et flot skab! Jeg tror jeg skal have gang i de store talegaver og overbevise manden om at det er en god idé at male temmelig mange af vores ting faktisk :)

    http://missionidealvaegt.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Smukt! Jeg må virkelig også i gang med pensel og tapet .... Bliver totalt inspireret her!

    SvarSlet
  9. Jøsses det er fint. Er tosset vild med det :o)

    SvarSlet
  10. Ej, hvor ser det fint ud. Det blå pynt er helt perfekt til det gule skab. :)

    SvarSlet
  11. Hold da helt fast det er blevet fint!

    SvarSlet
  12. det er godt nok smukt!! - er selv helt vild med gul i disse tider og mit store "slib, grund og mal en skænk" projekt, blev også (meget) gult:-)

    SvarSlet
  13. Det ser smukt ud.. og lidt sjovt som tingene i skabet næsten svæver på glashylden.. :)

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde kommentarer:-)

    Mirjam: Ja, der kommer mange indlæg om mit julepynt - og jeg starter nok allerede i slutningen af oktober;-) Jeg samler især på den gamle glaspynt, men har alt mellem himmel og jord.

    Dorte: Nej, desværre har jeg ingen farvekode - det var en gammel rest.


    KH
    Anna

    SvarSlet
  15. Hold da fast, hvor er det flot :-)

    SvarSlet
  16. smuk smuk smuk gul farve og skab. jeg kan godt forstå du har valgt det tyrkise skal i frem for julepynten. det er et godt valg. :)

    SvarSlet
  17. Jeg bare elsker dette skapet. Fantastiske farger!

    SvarSlet