søndag den 11. september 2011

11 down, 129 to go


Inspireret af Stine Hoelgaards smukke farvekombinationer - set her - er jeg gået i gang med at hækle et babytæppe i såkaldte oldemorsfirkanter. Hver firkant måler 7 x 7 cm, og jeg skal have 140 til et babytæppe - 11 er allerede hæklet, så nu mangler jeg "bare" 129!
Det haster nu ikke at få tæppet færdigt, for umiddelbart har jeg ikke et formål med det - om det skal være en barselsgave eller til næste barn må tiden vise. Indtil da kan jeg jo bruge aftnerne på at hækle oldemorsfirkanter - det er nemt, hyggeligt og dejligt afslappende! 

6 kommentarer:

  1. Hærlige farger!

    Jeg har selv heklet et slikt teppe. Det var mye arbeid syntes jeg - spesielt å feste alle trådene. Har du et lurt tips til hvordan feste trådene uten for mye arbeid? :-)

    SvarSlet
  2. Nej, det har jeg desværre ikke:-) Og ja, det ER et stort arbejde!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Skøn blog du har - jeg vil gerne melde mig under fanerne som fast læser.
    Du er hjertens velkommen hos mig; sallingssysler.blogspot.com ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine dine firkanter og tak for link

    Stine:)

    SvarSlet
  5. Ja, altså hvis du slet ikke ved, hvad du skal bruge det til, ville det pynte vældigt inde hos Freja ;)
    O
    g nu er der så flere ting, du skal lære mig. Jeg har aldrig lært hverken at hækle eller strikke, så jeg føler mig temmelig ofte lidt fortabt her i krea blogland. Skriv det endelig på din TO DO liste: Lær Line at hækle ;)

    KH Line

    SvarSlet
  6. Riktigt snygg färgkombo du fått till! Kommer bli ett härligt täcke! :-)

    SvarSlet