tirsdag den 27. september 2011

Det er da ikke et sekund for tidligt?


I eftermiddags faldt jeg over bladet Julen 2011. Selvom vi kun skriver september, kom det med hjem alligevel. Nogle vil måske mene, at det lige er tidligt nok med jul. Men jeg er julefanatiker og kan slet ikke få nok - så det passer mig ganske fint. Har allerede haft gang i lidt julepynt herhjemme - ja, det kan for mit vedkommende laves året rundt!

Bladet er lidt mormoragtigt, men oser også af nostalgi og den go'e gammeldags jul - og det kan jeg godt li'! 

Juleblade i september - det er da ikke et sekund for tidligt - eller hvad?;-)

19 kommentarer:

  1. Jeg er også ved at være klar til juleforberedelser, men jeg holder ud til efter efterårsferien. Så snart sommeren er ovre, er jeg klar til det næste højdepunkt, altså julen. Idag tog jeg imod den første omgang smagsprøver på pebernødder, og de var gode!

    SvarSlet
  2. Jeg så bladet forlededen dag...og puha jeg kiggede i det, overvejede om det skulle med hjem! Men det fik lov til at blive på hylden, for det er for tidligt for mig. Derfor glæder jeg mig alligevel til at "jule-tiden" kommer ;)

    -karenkaren

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt! Jeg er så småt også begyndt at glæde mig - måske skulle man selv ud og investere i det :)

    SvarSlet
  4. Tjah... hvad er der at sige til jul før december... andet end...
    AAAAAAARRRGGGHHH!!!!

    :(((

    SvarSlet
  5. Nej hvor du frister. Nu har jeg lyst til at gå ud for at finde det blad. Jeg ELSKER julen og i år bliver den endnu mere speciel fordi vores søn skal være med sådan for alvor. Sidste år var han jo helt spæd. Glæder mig til at se ham gå amok i gavepapir :)
    I går fik jeg faktisk Amos julebagebog. Mums fik helt lyst til at bage julesmåkager.

    SvarSlet
  6. Nej det er ikke for tidligt. Har netop købt en julebagebog og fundet de andre julebøger frem :-)

    SvarSlet
  7. Arg - den kommer da også tidligere og tidligere. Jeg er da slet ikke klar til julen endnu...

    SvarSlet
  8. Det ser spændende ud det blad. Det må jeg vist kigge nærmere på. Nej det er ikke spor for tidligt at tænke på julen. Skøn tid :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Jeg liker også julen så godt - FØR jul, gjerne i oktober. Jeg begynner ikke å pynte så mye, men jeg prøver å bli ferdig med gavene - noen av dem tar jo litt tid så det er fint å starte tidlig.
    Når vi kommer til 28. desember, så vil jeg rydde vekk alle juleting - da er jeg veldig lei jula. Jeg skjønner ikke de som feirer jul til langt ut i januar. Det er ARG for meg.
    :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er altså også i fuld gang med juleforberedelser. Lige p.t. er det julegaverne der er gang i - for når vi når nærmere julen, så er det jo julepynten der skal laves... Såååh - NEJ, det er ikke et sekund for tidligt ;)

    SvarSlet
  11. Haha ja de også begyndt at sælge julesokker i Tiger haha nu er det sådan jeg glæder mig HELT vildt til jul og det slet ikke for tidligt for mig :D Jo før jo bedre.. :D

    SvarSlet
  12. Nej, bestemt ikke - er allerede begyndt at tænke på juleprojekter

    SvarSlet
  13. det er slet ikke for tidligt at tænke på julen, der er jo altid et hav af forberedelser og er man til gør det selv skal man jo have tiden til det inden december rammer kalenderen.

    har selv givet kæresten tidligt julestress da jeg tænker i pynt og gaver konstant, og så har jeg købt 2 julegaver der venter på at blive pakket ind og gemt væk :)

    SvarSlet
  14. Hi hi - jeg kan se, at jeg har mange lidelsesfæller;-)

    Til de af jer, som bestemt ikke er klar til jul LOVER jeg (næsten), at der ikke kommer jul på min blog - sådan for alvor - før til november (nej, oktober ... nej november ... nu må vi se:-))

    KH
    Anna

    SvarSlet
  15. Det er slet ikke for tidelig, jeg er også så småt begyndt. Jeg er lidt i tvivl om du har overset mig til krea-dag for blogger

    SvarSlet
  16. overhoved ikke for tidligt, det har allerede boet hos mig i en uge og er næsten læst så mange gange at det er slidt op:)

    SvarSlet
  17. Slet ikke, glæder mig blot til at få fat i det :o))

    SvarSlet
  18. Slet ikke fortidligt, jeg er allerede ved at arrangere, hvordan nisser og bukke skal stå i år.. Ikke at de kommer op endnu, for her flytter jule pynten først ind 1. dec, ellers er der for længe til gaverne og al' hyggen, syntes mine børn..
    Elsker julen og alle dens glæder ved pynt, klip med børene og trylledejs trilning :0)

    SvarSlet
  19. Jeg er også startet på lidt julepynt, og er snart færdig med indkøb af adventsgaver. Et par julegaver har jeg også erhvervet mig :) Jeg har også taget mig selv i, at gå og nynne julesange :)

    SvarSlet