søndag den 4. september 2011

Invitation til krea-dag i Århus lørdag d. 8. oktober


Jeg vil gerne invitere alle jer dejlige bloggere til
krea-dag
lørdag d. 8. oktober kl 9-17 i Århus.

Stedet er Strandskolen, som ligger i Risskov (10 min med bus fra centrum af Århus) - der har jeg booket håndarbejdslokalet og billedkunstlokalet - to dejlige lokaler med masser af plads.

Formålet er at mødes for at være kreative sammen - om man vil sy, hækle, strikke eller noget helt fjerde er op til en selv - man må selvfølgelig også gerne komme, hvis man bare vil hygge.
Der vil være mulighed for at udveksle mønstre, stof, erfaringer - og selvfølgelig sladder:-)

Jeg tænker, vi kunne bestille frokost-sandwichs sammen, men ellers skal man selv medbringe mad og drikkevarer. Måske der er et par søde bloggere, der vil bage kage til fælles kagebord?

Hvis vi bliver mange, kan vi måske oprette små hold, som man kan melde sig på - fx. hæklehold eller sy-børnebukser-hold. Hvis du har nogle evner, du gerne vil give videre til andre (og dermed være lærer for et lille hold i en times tid eller to), så meld tilbage til mig - så vil jeg lave en liste over hold, man kan melde sig på.

Du medbringer selv symaskine, stof, garn og andet grej, du vil bruge.
  
Det er gratis at deltage. Eneste krav er, at du har en blog.

Jeg håber, at du har lyst til at deltage - læg en kommentar her med din email eller send mig en email.   

Gør gerne lidt reklame for arrangementet ved at lægge ovenstående billede ud på din blog med link til mig, så vi kan blive mange! Også gerne selvom du ikke kan komme ...


Af pladshensyn er max. deltagerantal 40.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

38 kommentarer:

  1. Mig mig mig jeg vil MEGET gerne med!
    Helt fantastisk initiativ :)

    SvarSlet
  2. Super duper.. Jeg kan godt den dag. Skriv mig endelig på listen! Jeg smider lidt reklame på bloggen om lidt :)

    SvarSlet
  3. Det lyder vildt hyggeligt :) Jeg vil også gerne med :) Kh Dorte

    SvarSlet
  4. Det lyder super hyggeligt! Jeg har lidt præstationsangst mht. sådan at mødes IRL - så jeg må lige tænke mig om en ekstra gang, om jeg tør vove pelsen :) For det lyder super hyggeligt...!

    SvarSlet
  5. Uuhhh jeg kunne måske osse godt tænke mig at komme, skal lige finde ud af om jeg kan (læs få barnepige). Skal nemlig have barnepige på de 2 weekender derefter. Hvornår er der deadline? Og hvis jeg kan, vil jeg gerne melde mig til at bage en kage ;o)

    SvarSlet
  6. Fantastisk initiativ! Jeg vil også gerne deltage :)
    Har sendt dig en mail også.

    SvarSlet
  7. Uha lyder godt nok super hyggeligt. så melder mig også:-)

    SvarSlet
  8. Åhhh.... Sikke et fantastisk initiativ!!:) Det lyder drønhyggeligt.. Jeg er lidt i tvivl om jeg tør tage "så langt" væk hjemmefra en uge før termin - ellers var der ingen tvivl om, at jeg var klar..;)
    Tvivler på jeg 'tør' - men må man måske stå i parantes lidt endnu..?:)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Det lyder superhyggeligt, så jeg vil også rigtig gerne melde mig til:-) Sender dig fluks en mail...
    (annesophielynggaard@gmail.com)

    SvarSlet
  10. Godt initiativ. Vil meget gerne med....
    Mailer nu..nu..nu

    Kh
    Gitte ;)

    SvarSlet
  11. Dejligt, at I vil med:-) Til jer "måskeer" - bobl I bare videre over det, tilmeldingsfristen er ugen før (skal nok skrive det på mailen) - det er ikke så vigtigt (andet end hvis det vælter ind med tilmeldinger).

    KH
    Anna

    SvarSlet
  12. Glemte i min iver min emailadr.
    katrinelinde@gmail.com

    SvarSlet
  13. Super initiativ - vil meget gerne deltage og sender dig lige en mail:-)

    SvarSlet
  14. Jeg har lige reklameret for det på bloggen. Kan desværre ikke selv deltage den dato, men håber I får en rigtig skøn dag :)

    SvarSlet
  15. Nej, hvor dejligt. Jeg vil gerne med ! mail@pillowcaze.dk

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne med :)I har heldigvis lagt det i min børnefri-weekend! :D

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne med! Min mail er ciskan@live.dk
    Reklamerer senere, nu må jeg hellere løbe for at nå toget :):)

    SvarSlet
  18. har nu lagt det på min blog som reklame - håber I får en rigtig hyggelig dag..

    Knuser

    SvarSlet
  19. Hvor lyder det hyggeligt, jeg vil gerne være med! Jeg sender dig lige en mail...

    SvarSlet
  20. glemte at skrive mail, den er: peter.louise@profibermail.dk

    SvarSlet
  21. øv,øv, det ville jeg gerne, men sidder i Spanien og nyder solen på det tidspunkt ;O)
    Jeg vil dog gerne smide lidt reklame for dit fine arrangement på bloggen....er sikker på I får en super hyggelig dag ;O)

    kh Jane

    SvarSlet
  22. Dejligt, I gerne vil med - og skønt, at I, der ikke kan komme, gerne vil gøre lidt reklame for arrangementet alligevel:-) Jeg ved godt, jeg er lidt sent ude - så reklame er nødvendigt, hvis alle skal nå at opdage det, inden dagen oprander:-)

    Bliv bare ved med at melde jer til her - jeg samler op på deltagerne inden længe!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne med. Har sendt dig en mail også. Jeg har lagt reklame ind på min side :)

    SvarSlet
  24. Sikke et godt initiativ! Jeg vil helt sikkert meget gerne komme :D Og skal også nok lave lidt reklame for arrangementet på min blog ;o)

    SvarSlet
  25. Ej mega fed idé. Øv at jeg ikke kan komme. Jeg ville ellers gerne have stået for et lille hold med syning af et eller andet. Men jeg er blevet fast læser og følger med, hvis du lavet et lignende arrangement igen. God fornøjelse d. 8.
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Åh sikke en god ide, jeg kan desværre ikke den dag :(
    det skal nok blive et super arrangement!

    SvarSlet
  27. Hvor vil jeg bare gerne med... Og jeg er endda i Århus den dag. Men skal til fætter/kusine fest hele dagen. I får den hyggeligste dag.
    Kh V

    SvarSlet
  28. Smukke Anna; jeg vil da viiildt gerne være med; men jeg er jo ikke så godt skruet sammen hvad angår håndarbejde...? Men jeg vil utrolig gerne underholde hele banden ;0)

    SvarSlet
  29. Hvis der stadig er plads, vil jeg gerne være med

    mail. kysenfroe@gmail.com

    SvarSlet
  30. Åh det her, er da et fantastisk initiativ. Melder mig til, hvis der stadig er pladser. Jeg vil glæde mig, vil jeg. Mvh Louise

    SvarSlet
  31. Øv øv øv! Gid jeg kunne, men det kan jeg desværre ikke :-(
    Håber I får en rigtig hyggelig dag. Jeg glæder mig til at læse om det på div blogs.

    SvarSlet
  32. Hvor lyder det altså hyggeligt.. Hvis der stadig er plads vil jeg mægtig gerne deltage..:0)
    KH Iben.. PS. Har lagt reklame ind på min blog..:0)

    SvarSlet
  33. Så vidt jeg kan se i kalenderen er jeg fri og derfor også frisk på at deltage...

    SvarSlet
  34. Hov glemte at ligge email.. har prøvet at emaile til dig - men de kommer retur.. :0)
    KH Iben

    SvarSlet
  35. IIIIIIHHH .......total hygge ! jeg vil vild gerne deltage håber der stadig er plas.
    Mette@laumann.dk

    SvarSlet
  36. Øv, kan ikke deltage alligevel. Min mand har døgnvagt og tror det er for meget for min mor at have alle tre børn og et far-samvær oven i hatten...Go' dag til jer alle!!

    SvarSlet