lørdag den 3. september 2011

Laras nye velourbukser

Lara vokser og vokser - og de fleste af hendes bukser er nu begyndt at stumpe.
Derfor har jeg fået syet disse bukser til hende:






De er syet i en lækker blød lilla velour (ja, mit ellers så udmærket kamera vil altså ikke fange den lilla farve! Bukserne er ikke mørkeblå som på billederne her, men derimod en smuk lilla), med lommer i retrostof og med pink rib i taljen og i benene. Mønstret er et balonbuksemønster, som jeg så har tilpasset. Dejlige bukser med super god pasform og komfort - dem skal hun vist have et par stykker af!  

12 kommentarer:

  1. Det kunne være mig der havde skrevet det der.
    Stort set alle Vitos bukser, er på vej op af benene på ham, så jeg skal altså i gang.

    SvarSlet
  2. Jeg tror du må ha verdens søteste jente! Hun er så nydelig! Og buksene er også helt supre :)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de søde :)
    Og modellen også ;)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Har også lige investeret i nogle nye bukser til Trine fra pomp de Lux. Og så skal jeg også selv lidt igang ved maskinen. Og dit eksemplar er bestemt ikke et dårligt bud på hvor et par dejlige dagpleje-bukser kunne de ud. Og jeg altså lige så svært ved at fotografere den lilla farve som du har. Min syner også altid blå. Irriterende når det er den flotteste lilla man har brugt.

    SvarSlet
  5. Sikke en sød model! Og bukserne er også fine. :-) De ser super behagelige ud.

    KH Tine

    SvarSlet
  6. Skøn farvecombo og endnu skønnere model ;O)
    Har du elastik i taljeribben?

    SvarSlet
  7. Hvor er de lækre, og helt fantastisk fint med den brede rib forneden. Hvor er hun altså bare sød :-)
    Herhjemme er der også blevet taget et vokse-ryk, og jeg skal igang med at sy en stak bukser til datteren til efteråret. I str. 116! Nogen gange er det slet ikke til at følge med :-)

    SvarSlet
  8. Fede bukser... Og jeg kan sagtens forestille mig den flotte lilla farve

    SvarSlet
  9. Smuk, smuk, smuk! Og ja bukserne er også pæne ;-)

    SvarSlet
  10. Tak for jeres dejlige kommentarer:-)

    Og nej, disse har ikke elastik i taljeribben - det gør jeg ellers normalt, men vurderede, at denne rib ikke behøvede det - lad os nu se, hvor længe den bevarer formen...

    KH
    Anna

    SvarSlet
  11. Så fine, og du har jo helt ret i, jf vores samtale, at man jo sagtens kan pimpe et par kedelige 'tullebukser' med lommer.. og måske bare nogle med en kontrastfarve piping, hvis de skal passe til alt i skabet :)
    Kh Line

    SvarSlet
  12. Hvor er de fine til hende..:)
    Jeg har også lovet at sy nogle nye bukser til datteren, som også i den grad er skudt i vejret..
    Har du et godt tip til ballonbukser som ikke bliver alt for brede og blafrende..? Jeg har endnu ikke fundet / kunnet tegne det rigtige mønster..
    KH Anne

    SvarSlet