torsdag den 27. oktober 2011

Endnu et retro-sengesæt



I sidste uge ankom disse to stk sengesæt fra Tyskland, og de pryder nu vores seng. Sengesættene er i en meget god kvalitet - man kan faktisk ikke se, at de har været brugt før. Men det har de, for de stinker - som det meste retrostof - af parfumeret sæbe og skyllemiddel. Lugten plejer heldigvis at forsvinde efter et par vaske i neutral vaskepulver.

Og så er det altså skægt, at tyskernes hovedpudebetræk skal være omtrent dobbelt størrelse af vores - store hoveder har tyskerne da heller ikke?;-)

Jeg har tidligere vist mit retro-sengetøj frem her.

10 kommentarer:

  1. hvor er de fine. kender godt til parfume hørmen. også selv om man hænger det ud i den friske luft ;)

    SvarSlet
  2. Eiiih er GRØN af misundelse!!! Det er lige præcis det sengetøj/stof jeg er allermest vild med... Ved at man kan få det i en anden super flot farvekomb. også...:o))

    Tillykke med det - skal det nogensinde skifte hjem så siger du bare til :o))

    Kh. Trine

    SvarSlet
  3. Ahmen altså dit heldige asen..!! Jeg elsker det print og ville elske at have nok af det til at pryde dynerne med..
    Men ja den der lugt..!! Forstår det ikke..:)
    Grøn misundelse herfra også..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Kan virkelig, virkelig godt lide når man er heldig at få fingre i to sæt, så de kan komme til ære og værdighed igen!

    SvarSlet
  5. Det er så fint det print! Det har vi også herhjemme :) Af denne farvekombi har jeg også til et sengesæt og lidt rester og af en anden farve (den med blå baggrund) et stort stofstykke :) Mums!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Dit heldige asen ;-) Hvor er det bare lækkert, det sengesæt... Og så hele 2 af slagsen! Hvor har du fundet det henne?

    SvarSlet
  7. Wauw hvor er de flotte!! Tror måske jeg snart vil have nogen retro sengesæt...Jeg har nemlig slet ingen

    SvarSlet
  8. Hi hi hi - ja, det har også undret mig det med størrelsen på hovedpuderne... De er jo enorme :)

    Og tillykke med de smukke betræk... Så kan man da kun sove dejligt!

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer. Jeg føler mig også ret heldig, at jeg fik fingrene i dette - og så kun til 316 kr:-)

    Det er købt på ebay.de hvor man noge gange kan være heldig at finde en sådan slags godter.


    KH
    Anna

    SvarSlet
  10. Hmmm jeg synes jeg har kigget på Ebay maaange gange....måske søger jeg forkert.... Men ok, jeg er også en skovl til tysk *GG*

    Hvad søger du på derinde?? Ved du om disse betræk er fra 60'erne eller 70'erne??

    Kh. Trine

    SvarSlet