onsdag den 26. oktober 2011

Kageopsats fra Chalotte


I efterårsferien hentede jeg denne fine kageopsats hos Chalotte (Loppelækkerier) - jeg var nemlig så heldig at vinde hendes giveaway for ikke så længe siden. 

Chalotte har selv lavet kageopsatserne af vintage porcelæn købt på loppemarkeder, og jeg havde muligheden for at vælge imellem 5-6 forskellige. På trods af, at jeg havde udvalgt mig én i forvejen, måtte jeg alligevel bruge usandsynligt lang tid på at beslutte mig endeligt. Valget stod mellem denne her og en i lyserøde/lilla farver, som også var utrolig smuk. 

Jeg har bestemt ikke fortrudt mit valg og er rigtig glad for min fine kageopsats - den skal bruges til konfekt til jul og til mini-cupcakes til fødselsdage ... ja, og ellers bare pynte. Jeg elsker sammensætningen af de forskellige vintage porcelænskopper og -tallerkner. 

Og så - ikke at forglemme - fik jeg også lov til at se Chalottes søde kattekilling, smukke lejlighed (den burde hun vise flere billeder af) og snakke lidt med hende - super hyggeligt:-) 

2 kommentarer:

  1. HAR ALDRIG SET NOGET LIGENDE!!!!!! den er jo skøn!!!!!!!!!!!!!! man for jo helt lyst til at lave skulptur-kageopsats:-)
    Kh Trine

    ps glæder mig at se den med kager/konfekt på!

    SvarSlet
  2. Åh TAK ANNA - for det flotte indlæg og alle roserne. Jeg er så glad for, at du er glad for opsatsen, og jeg glæder mig også til at se den med konfekt til jul :o) Super hyggeligt at du var forbi. Jeg håber, at du er kommet godt igang igen efter ferien med masser af overskud, og at bunkerne blev rettet i bund ;o)Det er jo altid rart med en "lidelsesfælle"...
    Kh Charlotte.

    SvarSlet