fredag den 21. oktober 2011

LaRaLiL babysko - til salg

Jeg har tidligere vist min lille kollektion af babysko - syet i blødt kalveskind og pyntet med en hæklet blomst eller en svampeapplikation. Der er elastik i kanten, så skoene bliver på baby, og sålen er også af læder.

Skoene var til salg på Trendsales i en periode, men da de er dyre at producere (læder er alt andet end billigt!) og ret besværlige at sy, holdt jeg hurtigt op med at producere dem.

Men efter en oprydning i mit syskab har jeg fundet disse to par:





Det øverste par er syet i sølvpræget kalveskind, og det nederste par er syet i cognacfarvet kalveskind.
Skoenes indvendige længde er 12 cm.

De sælges for 100 kr plus porto pr. par.
Skriv en mail til mig, hvis du er interesseret:-)

6 kommentarer:

  1. De er bare så skønne! Og gud hvor billigt! Jeg har desværre ikke nogen baby- og dem jeg kender laver jeg selv ting til. Elsker dem!

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord, Kathrine! Håber du nyder din velfortjente fridag.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Det er nogle super fine sko! Og de kjoler der er billeder af i din shop, er simpelthen SÅ skønne. Hvis jeg får en datter (er pt. meget højgravid), skal hun helt sikkert klædes i nogle af dine kreationer. JEG ER SOLGT!

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine. Er det str helt lille baby?

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer:-)

    Helle: Det er str 12 cm, så nej, det er ikke helt nyfødt. Der er dog stor forskel på hvor hurtigt babyers fødder vokser, men jeg tænker det er mellem 8 og 12 mdr, at de fleste babyer kan passe dem.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. ØV! min drengs fod er 14 cm...hvor de fede...Er de svære at sy? måske kunne jeg selv gå til maskinen?? Kunne du lave en beskrivelse af hvordan du lavede dem?

    SvarSlet