søndag den 30. oktober 2011

Når nu manden ikke formår det ...

... er det godt, at datteren kan! Altså gi' blomster til mig:-) 
Tidligere på ugen kom Lara nemlig hjem fra vuggestuen med denne smukke buket til mig:





Blomsterne havde hun lavet sammen med en pædaogog på en af børnehavestuerne. Lara går i en integreret institution, og i næste uge skal hun starte i børnehaveafdelingen. Tænk, at hun nu er så stor, at hun bliver børnehavepige - og så stor, at hun (med hjælp naturligvis) formår at skabe så fine ting som silkepapirsblomsterne.


8 kommentarer:

  1. Det er så hyggeligt når de kommer hjem med ting. Er vild med de første ting, der sådan rigtig ligner. Og hvor er kun da kær! Håber hun får en god start i børnehave ;o)

    SvarSlet
  2. Haha, nu kan det være at han snart kommer med en buket også :-) Hvor er den fin - og må da have smeltet dit moderhjerte helt. Og tøsen selv er jo helt bedårende :-)

    SvarSlet
  3. Det må da være verdens skønneste buket at modtage - og man kan jo bare se på billederne hvor stolt hun er:-) Så blev mor vel nok rørt??? :-)
    Skøn skøn pige du har...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hej Anna!
    Hun er simpelthen så køn din lille Lara! Og hvor må man blive stolt når ens datter kommer med blomster..? Jeg håber at hendes start i børnehaven kommer til at gå godt! Hun kender vel en smule dem hun kommer til at være sammen med, nu hvor det har været en integreret institution??

    Mvh Kia

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer:-) Jo, I kan tro, at jeg var stolt - det er først gang, hun kommer hjem med sådan noget i den stil. Men det gjorde mig også bevidst om, hvor stor hun efterhånden er blevet - og det bliver jeg både glad for og lidt trist over - hvis I kan følge mig?
    Tiden går bare så hurtigt!!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Årh! Kan så godt følge dig i at tiden går for hurtigt! Har du set mit (næsten) nyeste indlæg 'At blive sentimental lørdag aften alene hjemme'? Det handler netop om det med tiden der pludselig er gået!

    Mvh Kia

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine - og hvor er hun dog køn!! Sikke en dejlg datter der kan både lave blomster og forkæle sin mor

    SvarSlet
  8. Tusind tak, Stine:-)

    Og Kia - jeg har lige læst din indlæg nu! Og ja, det er vildt som tiden går - og så meget der sker med et lille barn de første år. Både dejligt og sørgmodigt på samme tid!

    KH
    Anna

    SvarSlet