mandag den 3. oktober 2011

Pusletaske i retrostof - til salg

Denne pusletaske er sidstankomne kreation fra min hånd:











Den er syet i et lækkert stykke retrostof (møbelstof i en ubrugt og kraftig kvalitet med meget klare farver - det er sjældent, at jeg finder stof af denne kaliber) og foret med pladevat. Indvendigt består den af et stykke voksdug med påsyede lommer i retrostof. Voksdugen er rigtig praktisk, da det jo er der, man skal skifte baby - og det er nu rarest, at det ikke bliver uhygiejnisk, hvis baby nu skulle have et lille uheld;-)

Tasken er kantet med brunt skråbånd, og hankene er chokoladebrun babyfløjl. Lukkemekanismen er blevet rigtig fin og praktisk, synes jeg:-)

Tasken kan slås op og på den måde fungere som et pusleunderlag. Udslået måler tasken omkring 80 x 80 cm. I lommerne kan man gemme vådservietter, ekstra bleer, skiftetøj og den slags. Alt i alt en ganske praktisk taske.






Jeg tænker at lave en diy på tasken inden længe - hvis det kunne have interesse?

Hvis du ikke orker eller mestrer at sy sådan en selv, men alligevel gerne vil eje en, kan denne købes af mig for 350 kr.
Send mig en mail på akjoensson@hotmail.com, hvis du er interesseret.

15 kommentarer:

  1. Hvor er den fed! Skønt, skønt stof :) Det ville også være super fedt til en "almindelig" taske - når nu man ikke har brug for en pusletaske længere..

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, tror at en DIY ville falde i go jord :)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er den lækker!!! Superfedt stof. :)

    SvarSlet
  4. Den er super smuk! Ville ønske jeg havde en baby at pusle! Indrømmet... ikke kun pga. tasken ;)

    SvarSlet
  5. Så er der dømt rendyrket retro. Hvor er den flot syet.:-)

    SvarSlet
  6. Den er bare SÅ flot lavet!
    - Og en DIY lyder rigtig godt, kunne nemlig godt bruge en ny og mindre pusletaske :)

    SvarSlet
  7. Hold op hvor er den bare lækker, var solgt på stedet hvis det ikke lige var fordi den mindste er godt på vej til at smide bleerne...
    uhh... super nice..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  8. Nøj hvor er den overdrevet lækker. Jeg har desværre ikke brug for en pusletaske, men hvis jeg havde ville denne være på ønskesedlen :-)
    KH Viola

    SvarSlet
  9. MEGET meget flot!! en diy er da meget velkommen:-)

    SvarSlet
  10. Den er helt vildt fin, ren retro, havde den bare været en rigtig taske, ville jeg gøre meget for at eje den, men pusletaske er ved at være over herfra. fine og hyggelige billeder fra æble haven, sikke stærke gener i har i familien, det er da helt vil at de stadig har en gård.

    SvarSlet
  11. Flot håndarbejde:)

    Bliver nødt til at spørge dig hvor du får dine navnebånd fra? De er nemlig rigtig flotte:)

    SvarSlet
  12. Hold da SÅ færdig hvor er den fed!! Virkelig virkelig flot lavet. Det må ha' været et stort arbejde?

    SvarSlet
  13. Uh ja, kom endelig med DIY - den er så fin :-)

    SvarSlet
  14. Super lækker taske! Jeg ville elske en DIY! ;)

    SvarSlet