søndag den 16. oktober 2011

Vattæppet fra Kimmie



For et stykke tid siden så jeg dette smukke retro-vattæppe hos Kimmie. Jeg faldt pladask for de lyserøde og lilla nuancer, og jeg var derfor så fræk at spørge hende, om hun ville sælge det.

Det viste sig, at Kimmie havde to ens - og det ene ville hun gerne af med. Og det, hun bad om, var den samme pris, som hun i en genbrugsbutik havde givet for det - sølle 20 kr. Det var helt overvældende (tænk, hvad det kunne sælges for på Trendsales!) og et tilbud, jeg havde svært ved at tage imod - så jeg tilbød at sy nogle dådyrbukser til hendes to små piger (dem havde hun nemlig spurgt til). Sådan blev det - jeg har nu dette skønne vattæppe, og Kimmie modtager snart to par dådyrbukser som tak.

Og vattæppet - det er nu klar til brug i sofaen - og jeg er super glad for det!


7 kommentarer:

  1. ej hvor er det også bare smukt!!! - og sikke en gavmildhed:-) - det er noget der varmer..

    ps - tak for din besked ang pony stoffet;-)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det fint!! Ualmindeligt gavmildt! Heldige, heldige dig :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et kup - skønt tæppe. Lige til at putte sig under i vinterkulden!

    SvarSlet
  4. Sikke et kup ;) det altid dejligt at gøre en god handel!

    -karenbykaren

    SvarSlet
  5. Hold da op, ja der var du sørme da godt nok heldig.... Jeg ville godt ha givet mange penge for det smukke tæppe :-)

    Fedt du fik spurgt efter det, ellers var det jo aldrig havnet hjemme hos dig.

    Go aften

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er du heldig - og hvor var det sødt af Kimmie :)

    SvarSlet
  7. Hej Anna.

    Tak for de søde ord og glad for du kan bruge vattæppet.
    Nu er der jo gået helt sport i og kigge efter retro vattæpper til dig når jeg er i genbrugsbutikker :-)
    Glæder mig til de fine bukser til mine 2 prinsesser.

    V.H. Kimmie.

    SvarSlet