søndag den 8. januar 2012

En ny omgang strygestof til salg

Så er der en ny omgang strygestof-pakker til salg. Denne gang er der ændringer i farvenuancen, og den røde er byttet ud med en flot lyserød.

Strygestof er en tynd og elastisk plastikagtig folie, som klippes ud som applikation og stryges på tøjet. Det er det, industrien bruger til tryk på t-shirts. Strygestoffet er Oeko Tex certificeret (dvs. fri for skadelige stoffer) og holdbar i vask. Den er nem at bruge, hvis du følger vejledningen her.

De 7 farver ser sådan ud:

Grøn

Turkis

Brun

Gul

Orange

Lilla

Lyserød

I en pakke får du ovenstående 7 farver. Hvert stykke måler ca. 16,5 x 25 cm, og af et sådant stykke kan du få strygemærker til mange sæt tøj - jeg kan fx få ca. 20 stjerner (med en diameter på 4,5 cm) ud af ét stykke.

En pakke koster 200 kr (det er inklusiv porto) og ser sådan ud:



Jeg sælger også en udvidet pakke med to ekstra stykker i farverne sort og hvid. En sådan pakke koster 245 kr (som er inklusiv porto). Af disse pakker har jeg et begrænset antal. De ser sådan ud:


Hvis du er interesseret i at købe en pakke strygestof, så skriv en mail til mig:

akjoensson@hotmail.com

Du kan se, hvordan jeg har brugt strygestof, ved at følge linket her.
Inden længe lægger jeg mine skabeloner til strygestof (hjerte og stjerne) på bloggen, da flere af jer har spurgt efter dem. Jeg skal bare lige have scannet dem først:-)

Update: Alle pakker er nu udsolgt.

21 kommentarer:

  1. Hej
    Så er der sendt en mail på en pakke inkl sort og hvid.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Hejsa - jeg sender dig en mail lige om lidt. Jeg vil også gerne købe en udvidet pakke:-).

    God søndag.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  3. Hej Anna,,,

    Jeg har før købt en pakke hos dig, er det muligt at få en omgang sort samt hvid ved siden af?

    vh Mia

    SvarSlet
  4. Jeg købte en pakke af dig sidst og det er virkelig lækkert og super nemt at arbejde med. Så lige et spørgsmål: er det ikke muligt at du kunne lave en pakke med en lyserød, sort & hvid? Man bliver jo nød til at spørge når man godt kan lide det man ser.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  5. Hej Anna,

    Jeg ville også gerne høre om man kan købe "opgraderingspakken", altså med lyserød, sort og hvid, når man nu har købt "grundpakken" sidst.

    Rigtig god søndag.

    /Anja

    SvarSlet
  6. Kære Anja, Mia og Tina

    Desværre er det heller ikke i denne omgang muligt at købe farverne for sig selv. Jeg har kun 8 stykker af den hvide og sorte, som jeg først fik fat på, efter jeg havde solgt strygestofpakkerne. Derfor blev de farver aldrig en del af den oprindelige pakke. Jeg vil meget gerne sælge dem som udvidede pakker, da antallet er så lavt, og da det er nemmest for mig.

    Hvad angår den lyserøde er det samme problem. Jeg ville brænde inde med en masse strygestof i de andre farver, hvis jeg skulle sælge den lyserøde for sig selv. Den bliver nødt til at være en del af pakkerne, da en pakke ellers kun bliver på 6 farver.

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  7. Det vil jeg gerne prøve - sender en mail :-)
    Kan man stryge det på alt slags stof og man behøver ikke sy ovenpå bagefter ?

    SvarSlet
  8. Superprinsessen: Man kan stryge det på alt stof, men det stof, som ikke kan tåle meget varme (fx meget syntestisk, plastikagtigt stof) vil ikke være så velegnet, da strygestoffet skal have en del varme for at fæstne ordentligt. Og ja, du skal ikke sy bagefter - det er ligesom de strygemærker, du kan købe i stofbutikkerne og stryge på. Måske du husker dem fra 80'erne? Der var de meget populære.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. Hej Anna.
    Har sendt en mail ang. udvidet strygestof.

    Mange hilsner
    Anja

    SvarSlet
  10. Har du mon fået min mail fra i morges:)
    Mvh Pernille

    SvarSlet
  11. Kære alle sammen

    Jeg har modtaget mange mails og jeg svarer på dem alle i aften, når min lille pige er lagt i seng:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  12. Tak for svar. Har også været inde og se din fine vejledning :-)

    SvarSlet
  13. jeg er interesseret i en udvidet pakke - men vil lige høre om du ikke tilfældigvis skulle ligge inde med den røde stadig - jeg er nemlig ikke særlig vildt med lyserød, men elsker rød!

    SvarSlet
  14. HejAnna
    Jeg vil gerne købe en pakke med 7 farver i.
    Kh Mette
    mettejensen33@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Hej Mette og Stinne

    Jeg har desværre ikke flere af de udvidede pakker tilbage. Jeg vil godt kunne skifte den lyserøde ud med en rød (dem har jeg få tilbage af).

    Men I skal skrive en mail til mig - så svarer jeg på den.

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  16. Hejsa.

    Mail er også sendt herfra.
    Vil gerne have den lille pakke, som den er = med det lyserøde.

    Glæder mig til at afprøve det.

    Hilsen Tove

    SvarSlet
  17. Hey Anna :)
    Må man godt lokke andre i fordærv når det nu er spare januar og vi ik må købe noget ;))
    Jeg venter pænt til næste gang du har noget til salg :)
    Kh Mette
    Ps elsker billederne af dine stoffer, ville bare så gerne sidde midt i og vælge og vrage :)

    SvarSlet
  18. Mette: He he, ja det er ikke helt fair - det ser jeg godt:-) Du må GERNE vente - der er højst sandsynligt også strygestof i februar:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  19. Hej igen
    Jeg ved ikke hvorfor du ikke modtager mine mails...
    Måske du kan prøve at sende mig en mail.
    Hilsen Mette
    mettejensen33@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Hej igen
    Jeg ved ikke hvorfor du ikke modtager mine mails...
    Måske du kan prøve at sende mig en mail.
    Hilsen Mette
    mettejensen33@hotmail.com

    SvarSlet
  21. tror du det kan findes i glitter farver?

    SvarSlet