søndag den 29. januar 2012

Endnu et forsøg med strygestof


Jeg leger med strygestof - denne gang en videreudvikling af mine blomster. Billedet viser lommerne på et par gule velourbukser, der er undervejs. Jeg glæder mig meget til at vise det endelige resultat samt fremgangsmåden på blomsterne! Fint ser det ud, ikke?

Her er Lara stadig syg - og hende og Jonas tager sig derfor en lur i soveværelset. Sneen falder fint udenfor, og der er håndbold i fjernsynet. Perfekt ramme for et par timers syning!

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud...

    er selv igang med at lege med det strygestof jeg har købt af dig.....

    men hvordan laver du dem her.... har du en udstikker eller ??????

    og god bedring til lille musen, det er aldrig sjovt når de er syge...
    (taler af erfaring, har en datter med mbl-mangl. en immundefekt)

    kom endelig forbi min blog...

    http://ollumi-design.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak for jeres kommentarer!

    Ja, de små blomster er med udstanser, og hullerne er med en hulletang. Jeg skal nok vise fremgangsmåden, når jeg viser de færdige bukser!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Det er rigtig flot. Jeg elsker at se hvad du sysler med. Det er så inspirerende :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen utroligt, som du får produceret ting! Den ene fine sag, efter den anden. Hvordan når du dog alt det?

    SvarSlet
  5. Hej Anna, hvor ser det bare super fedt ud - jeg glæder mig også helt vildt til at modtage det strygestof jeg har købt af dig:) laver du desuden selv dit stræk kantbånd? Laver du det som alm. kantbånd? jeg tænker bare det må være svært at få det til at holde den rigtige form når man stryger det?

    SvarSlet
  6. Skønne farver - og flot ser det ud!:)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres kommentarer!

    Julia: Jeg prioriterer syningen højt og har en forstående mand!;-)

    Carina: Kantbåndet er rib. Det stryges ikke først, men sys direkte på. Frk. Turkis har en fin vejledning her:

    http://frkturkis.blogspot.com/2011/08/diy-heldragt-m-trykknapper.html

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Piiiiift for er de bare skønne. Nu kan man sidde og ærge sig over at man ikke har en pige ;)
    Tror jeg må have købt noget af det der strygestof og prøve mig frem i drenge udgaven.

    SvarSlet