søndag den 15. januar 2012

Et forsøg

Indtil videre har jeg kun brugt mit strygestof til hjerter, stjerner og bogstaver. Det skal der laves om på, inden jeg gror fast i det - og nu skal mulighederne udforskes! Derfor har jeg arbejdet med forskellige blomster-skabeloner, og det er der kommet disse forsøg ud af:




Det kræver mere præcision med saksen, for strygestof-stykkerne må ikke gå ind over hinanden. Men jeg tænker, at der er muligheder her - især er jeg vild med de øverste blomster.

Inden længe får jeg scannet mine hjerte- og stjerneskabeloner til jer, så I kan bruge dem til jeres strygestof. Og hvis blomsterne bliver en succes, skal jeg selvfølgelig nok også lægge dem ud.

Hvad tænker du? Hvilken skabelon kan du bedst lide?


20 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den øverste blomst og overvejer kraftigt om jeg snart skulle købe en pakke strygestof fra dig, det giver sådan et fint finish til tøjet. :)

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Ja, det er også den, jeg er mest tilfreds med. Og du skal være velkommen til at købe - jeg har stadig flere pakker.

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  3. Jeg synes alle tre er rigtig fine :-) men min favorit er nok den sidste blomst.
    Hvad med at forsøge med sommerfugle også eller måske de populære elefanter?

    SvarSlet
  4. Må indrømme jeg også bedst kan lide dem på det første billede, de ser virkelig godt ud...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med de øverste blomster. Håber at du vil vise de kommende forsøg med strygestof frem.

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt lide den sidste - og derefter de første, dem i midten er lidt kedelige.

    SvarSlet
  7. Jeg syns det ser rigtig godt ud, men forstår ikke, hvorfor de forskellige dele ikke må røre hinanden.
    Kan man ikke bygge det op fra bunden.Altså sådan lag på lag.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  8. Den øverste er helt klart min favorit. Den virker mest *levende* efter min mening.
    Er endnu ikke begyndt at bruge mit strygestof, da der stadig ligger andre opgaver, som SKAL løses, før jeg må lege igen.

    SvarSlet
  9. Den første er også min favorit, men kunne sagtens finde på at bruge den sidste også. Det kommer jo an på hvilken finish man ønsker sig på det færdige resultat:-)

    SvarSlet
  10. Jeg synes alle tre er fine, men jeg er mest til de øverste, de er rigtig flotte.
    Mange hilsner
    CilleBille

    SvarSlet
  11. De øverste er klart en favorit, men kunne også sagtens se forskellige dyr. Eller ting som en vandkande eller en lille barnevogn... Eller hvad pigen måske kunne ønske sig (andet end Hell Kitty...)
    Eller hvad med en regnbue...?

    SvarSlet
  12. Lone Munk Hansen15. jan. 2012 kl. 16.51

    den første er HELT KLART den fineste - men nummer to er der nu også noget ved :) - Hvor er du kreativ. dejligt, når man bare springer ud i det, og prøver sig frem.
    Iøvrigt, så syntes jeg også at det er nogle fine farvesammensætninger.

    Ang. strygestof- så glæder jeg mig til at modtage mit, og prøve mig frem. Når du engang får noget sort/hvid strygestof på lager,så sig til :)

    Fortsat gode weekend syslerier..

    KH Lone Munk

    SvarSlet
  13. Jeg kan godt lide den nederste. Den er sårn lidt 80'er agtig. Ligesom dem der engang var på bilerne. Kan du huske det???

    SvarSlet
  14. Tak for jeres kommentarer og gode ideer!

    Sommerfugle er en rigtig god ide - elefanter ville også være skønne, men det er jo Albababys idé, så det bliver vist for meget copy hvis jeg kaster mig ud i det.

    Vandkander, regnbuer og barnevogne er også gode ideer. Og nej, HELL Kitty (mon det var en stavefejl, at o'et ikke kom med, eller var det bevidst, Didde-Louise?;-)) vil jeg IKKE kaste mig ud i - det er vist nemmere at købe det færdigt, hvis man altså er til den slags - og det er jeg jo ikke.

    Grunden til, at de ikke må lappe ind over hinanden, er, at de ikke kan sidde fast på hinanden. Men altså - jeg kunne godt have været mere præcis med saksen og undgået hullerne;-) Men man kan altså ikke stryge en gul cirkel oven på en blomst - det falder af.

    Blomsterne på det første billede har jeg her i dag arbejdet videre med, og det er der kommet en rigtig sød kreation ud af. Glæder mig meget til at vise den på bloggen!

    Og Lone: Dit strygestof bliver sendt i morgen - så du kan godt begynde at glæde dig:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  15. Alle blomsterne har charme. Jeg vil nok også give mig i kast med forskellige simple symboler måske en ugle ræv hest elefant giraf løve Iphone pc stol træ sko
    glæder mig vil du får scannet dine hjerter og stjerner ind og lagt i en pdf til os alle Knus ;-)

    SvarSlet
  16. Det ser super fint ud!! :) og nærved alle dyr, former og figurer kan vel bruges :) kunne sagtens se et lille orange egern på brun baggrund på en af dine fede retrokjoler!

    SvarSlet
  17. Jeg synes, at de øverste blomster er rigtig fine. De kunne f.eks. være flotte på benet af et par bukser..
    Jeg har tidligere sendt dig en mail ang. køb af strygestof, men har ikke hørt fra dig. Jeg er stadigvæk meget interesseret i at købe en pakke.
    Mvh Mette

    SvarSlet
  18. Hej Mette

    Send mig lige en mail igen!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  19. Synes de er rigtig fine. Meget forskellige udtryk selvom de jo bare er blomster. Jeg hælder nok mest til den nederste blomst -den er mest klassisk i mit hoved.

    Men hvad med HVALER??!!! Der har jo været forskellige dyr på møde -uglen, elefanten, katten.... Jeg savner sådan en hval! Ville ønske man kunne få en hval-lampe eller et fint hval-logo på skulderen :) Vandmænd er også seje :)

    Kh Ditte

    SvarSlet
  20. Så har jeg sendt dig en ny mail :)

    SvarSlet