torsdag den 12. januar 2012

Fra plejehjemmet

På Jonas' bedsteforældres plejehjem er der et aktivitetscenter, hvor områdets ældre mødes for at snakke og hygge, alt imens de strikker, hækler og syr. De ting, som de producerer, sætter de til salg på plejehjemmet. Priserne er alt andet end urimelige, og ofte kan man finde rigtig gode produkter. Se her, hvad jeg fik med mig hjem, sidst jeg var der:

Hæklet slumretæppe i akryl og uld - 125 kr

Strikket babytrøje i ren uld - 100 kr

2 babyhjelme i bomuld - 20 kr stykket

Slumretæppet er til vores sofa (for vi har jo ikke så mange tæpper i forvejen - ?), mens de andre ting er til barselsgaver. Det er fine ting, synes du ikke?

9 kommentarer:

  1. Der må du vist slæbe mig hen engang :) Eller som minimum shoppe lidt til Freja, næste gang du kigger der forbi!

    Tak for i dag - Det var super hyggeligt at have dig og Lara på besøg, som altid. Og hils Lara og sig, at jeg også savner hende.. helt op til skyerne :D

    Kh Line

    SvarSlet
  2. Jo, det er da virkelig en guldgrube du har fundet der - de findes jo som bekendt de mærkeligste steder - hvilket tæppe. det er jeg helt vild med!!
    Solhilsner Stine

    SvarSlet
  3. Så mange fine ting! og til en så flott pris. heldige deg :)

    SvarSlet
  4. Virkelig skønne ting - åh den jakke er da ik til at stå for:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Sådan et tæppe vil jeg også have! :)

    SvarSlet
  6. Det er jo intet mindre end fantastisk. Sikke en fantastiske ide... både for de gamle men også for køberne!

    SvarSlet
  7. Nøjjj det er fine ting! Er helt væk i den fine trøje. Og hvor billigt er det ikke?!!!

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentarer.

    ja, det er ekstremt billigt - jeg troede først heller ikke mine egne øjne:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. oh, den lyserøde trøje!!! Den er fantastisk. Og alt det arbejde med at strikke mønster til kun 100 kr.

    SvarSlet