tirsdag den 17. januar 2012

Giveaway i samarbejde med Husflid



Så er det tid til en ny giveaway her på bloggen. Denne gang er det i samarbejde med den fantastiske Østerbro-butik Husflid, som bestemt er et besøg værd, hvis du kommer på disse kanter. Butikken bugner af retro-lækkerier i stof, bånd og knapper samt skønt garn og alverdens hobbyartikler. Jeg brugte laaang tid, da jeg besøgte butikken i december måned, men heldigvis er der også et legested for barnet, så det var kun manden, der kedede sig:-) 

Jeg kom bl.a. hjem med disse skønne stoffer.




Giveawayen består af en blanding af retro-lækkerier og nye hobbymaterialer: 



Smukke perler og blomsterkapsler fra en svunden tid



Vintage knapper



Vintage bånd i dejlige farver og med søde motiver



Lækre retrostoffer - de to af dem i frotté - læg lige mærke til hjertestoffet - er det ikke smukt?



To nøgler bomuldsgarn i en lækker kvalitet og glimmerstøv til julepynt eller andre kreative sysler



Og sidst, men ikke mindst: Tre ruller crepepapir i harlekinstern, metallic sølv og pink. Det harlekinsternede crepepapir brugte jeg i december til at skabe hende her.

Alt dette kan du vinde!

Reglerne for at deltage er:

1 lod for kommentar
2 lodder, hvis du samtidig er eller bliver fast læser
3 lodder, hvis du også linker til min giveaway - brug gerne det øverste billede

Husk at skrive, hvor mange lodder, du deltager med, samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog!

319 kommentarer:

  1. Nøj en masse lækre ting.. 3 lodder :o)

    SvarSlet
  2. Nøj, der er mange lækkerier! Jeg napper 3 lodder og krydser fingre:)
    Elisabeth (frufausingsfiflerier.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Sikke lækre sager... 2 lodder herfra

    SvarSlet
  4. Hej

    Sikke mange fine ting.
    Vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Hold da fast en gaveregn.

    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    /Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hej Anna!
    Sikke en masse herligheder! 3 lodder til mig :)
    Mvh Kia

    SvarSlet
  7. Nøj nogle lækre ting.. 2 lodder til mig, tak!! :)

    SvarSlet
  8. Sikke mange fine ting. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder tak :)
    (www.hvabehar.dk)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på to lodder:)

    SvarSlet
  10. Uh, for en masse lækkerier!
    Jeg var selv forbi lige inden jul og var så overvældet at det eneste jeg kom derfra med var et enkelt nøgle neon garn... DOH - jeg panikkede!

    2 lodder fra mig ;)

    SvarSlet
  11. Uha det ser lækkert ud, 2 vinder lodder til mig;-)

    SvarSlet
  12. Snupper straks to lodder *HAPS*

    SvarSlet
  13. Det vil jeg sørme gerne vinde! Mon man kunne vise sig at være så heldig? Deltager gerne med 1 lod
    Hilsen Anne
    Hoelzl78@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hold op nogen skønne sager. Jeg er med på 2 lodder. Jeg tør da slet ikke komme forbi den butik :-D

    SvarSlet
  15. Sikke en masse lækre ting. Skynder mig at snuppe 3 lodder :)

    SvarSlet
  16. Fantastiske ting, håber håber. 2 lodder herfra.
    Idajans@hotmail.com

    SvarSlet
  17. jeg er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  18. Jeg tager 3 lodder og håber på at jeg snart vinder min første Give Away :-)

    SvarSlet
  19. Ja, jeg kunne jo ikke vinde min egen..så jeg vil vildt gerne være med i kampen om denne..prøver med 3 lodder.

    KH Mia

    SvarSlet
  20. Hvilken skøn give away - jeg vil gerne være med med et lod

    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  21. Fin fin give-away søde! Jeg er med på alle tre lodder :)
    Kh Line

    SvarSlet
  22. Sikke mange fine (og anvendelige) ting. 2 lodder, tak.
    Louise
    (superprinsessen@gmail.com)

    SvarSlet
  23. Lækre lækre sager. Snupper fluks 2 lodder.

    SvarSlet
  24. Rigtig fin give-away! Yaæih... Jeg er med på 3 lodder...

    SvarSlet
  25. Jeg vil hjertens gerne deltage med 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  26. Springer fluks på med 2 lodder :)

    SvarSlet
  27. Hej, skønne skønne ting.
    Jeg deltager gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  28. Jamen hvor fint! 3 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  29. Held til mig med mit ene lod.
    Lækre ting.
    Og du har ret En skøn butik.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  30. Ej det er jo en drømme giveaway - jer er med på to lodder ;O)

    SvarSlet
  31. Sikke en fantastisk giveaway - vinderen bliver godt nok forkælet.
    Jeg er med på 2 lodder.
    Jeg skal til KBH i slutningen af måneden, det kunne godt være at jeg lige skulle forbi Husflid.

    SvarSlet
  32. Holy moly nogle lækre sager - jeg snupper alle lodder overhovedet muligt, 3 stk.

    Kh Katrine

    SvarSlet
  33. Sikke dejlige ting. Dem vil jeg bestemt gerne vinde. 2 lodder , tak.
    Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  34. 2 store lodder til mig tak

    kh Laura

    SvarSlet
  35. jeg vil gerne være med på to lodder :)

    SvarSlet
  36. Skøn giveaway. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  37. Selvsagt er jeg med på dette! 3 lodd på meg. =)

    SvarSlet
  38. Så mye fint :) Jeg har 3 lodd!

    SvarSlet
  39. Mums- 2 lodder t'il mig:-)

    SvarSlet
  40. 2 lodder til mig, og så krydser jeg fingre for at et af dem er en vinder, for ih hvor er det bare nogle lækre sager!

    SvarSlet
  41. Det ser da alt for lækkert ud!!! napper 2 lodder.

    SvarSlet
  42. Sikke en masse lækre ting - dem vil jeg meget gerne vinde.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Mange hilsner
    CilleBille

    SvarSlet
  43. Se det er en butik jeg glæder mig til at besøge :-) 2 lodder tak :-)

    SvarSlet
  44. Uh, lad mig da være med. Lækre sager. 2 lodder.

    SvarSlet
  45. Novra, hvor er der bare mange ting her imellem jeg gerne vil vinde - det ville da være fantastisk hvis man kunne vinde det hele på en gang!

    Satser, krydser fingre og deltager med 3 lodder!

    Charlotte
    chathoms@yahoo.dk

    SvarSlet
  46. Ej hvor skønt, jeg er heldigvis førhen blevet begavet med ting fra den lækre butik, men man kan altid bruge mere så jeg er helt klart med på 2 lodder

    SvarSlet
  47. Hold da op nogle lækkerier! Jeg deltager med 3 lodder :)

    Karen

    SvarSlet
  48. MHHH den lækreste giveaway...jeg er med med to lodder og krydser fingre...

    SvarSlet
  49. Skønne sager - jeg er med med 2 lodder.

    Mange hilsner fra Christina

    SvarSlet
  50. Skønne sager - jeg er med med 2 lodder.

    Mange hilsner fra Christina

    SvarSlet
  51. Sikke en masse spændende sager. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, hilsen Joyce (joyce_busch @ hotmail. com)

    SvarSlet
  52. Jeg er fast leser av deg, så jeg vil gjerne være med med 2 lodd(er)!

    :)

    SvarSlet
  53. SukKer over alle de lækre sager! 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  54. Jeg er med på 3 lodder :-) Sikke mange skønne ting til alverdens projekter :-)

    SvarSlet
  55. jeg er helt klart med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  56. Wauw, nogle lækre ting! Jeg er med på tre styk :)

    SvarSlet
  57. Wauw, sikke en give-away. Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  58. Så masse lekkert! Ett lodd til meg :)

    SvarSlet
  59. Så lækre ting!
    2 lodder til mig

    SvarSlet
  60. Oi, så mye fint! Her må jeg jammen sikre meg 3 lodder:)

    SvarSlet
  61. mums filibaba, 2 lodder :-)
    (janne@odont.net)

    SvarSlet
  62. Mange kommentarer og mange dejlige dimsedutter, som ny i denne blogverden, krydser jeg fingre for at jeg er heldig. (3 lodder) :-)

    SvarSlet
  63. Jippi. Dette var jo en fantastisk mulighet! 2 lodd til meg, så får vi krysse fingre;-)

    SvarSlet
  64. virkelige lækker sager, jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  65. Jeg smider fluks 3 lodder i puljen, for de fine sager må da godt komme hjem til mig ;-)

    SvarSlet
  66. Øhj, jeg snupper to lodder, håber også du har lyst til at være med i min give away.
    Kh Stine

    SvarSlet
  67. Uhh hvor ser det skønt ud:) To lodder til mig tak.
    Kh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  68. To lodder til mig. Vil elske at vinde disse herligheder.

    Glædelig 2012.

    SvarSlet
  69. Jeg deltager med to lodder :o)
    tvejen@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Nøj hvor fint! Deltager da lige med 3 stk lodder!
    didde_louise@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Så mange lækre sager på eet sted...suk...To lodder til mig:-)
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  72. Fine sager.
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  73. Snupper gerne 2 lodder i denne fine give away:)

    SvarSlet
  74. Læææækker give away - jeg napper 3 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  75. Uha det er lækkerier!!
    2 lodder tak

    SvarSlet
  76. For en herlig premie.
    Jeg tar to lodd:)

    SvarSlet
  77. Det her skal bare være den første giveaway jeg vinder!! BE BE!:-)

    3 til mig tak!

    SvarSlet
  78. To lodder herfra - sikke fine sager :)

    SvarSlet
  79. Jeg er med på tre lodder og håber at jeg vinder lækkerierne!!!!

    SvarSlet
  80. Lækkert :) har været i Husflid én gang, men elsker butikken! 2 loddr til mig

    SvarSlet
  81. Sikke en pakke! Jeg snupper alle 3 lodder :)

    SvarSlet
  82. Ååh, jeg drømmer mange drømmer om Husflid- har så lyst til å dra dit på besøk...Men for nå vil jeg gjerne få lov til å være med i din Giveaway. (Jeg betaler gjerne porte til Norge selv :-)
    Jeg ønsker meg to lodd :-)

    SvarSlet
  83. Hej Anna
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder,
    Kh. Malene

    SvarSlet
  84. Er vild med de ting de har derinde. 3 lodder!

    SvarSlet
  85. Would love to win!
    joppe.5@telenet.be

    SvarSlet
  86. Oj så fina saker! Om det är ok att vara med från Sverige så vill jag gärna ha tre lotter tack! : )

    SvarSlet
  87. 2 lodder til mig tak! Kunne ikke lige lave et link :-(
    Skønne ting man kan vinde!

    SvarSlet
  88. Fedt - skynder mig at melde 3 lodder til.

    SvarSlet
  89. Skøn give away.. Jeg er med på 3 lodder.. hilsen Line

    SvarSlet
  90. Nuuuj hvor lækkert da! 2 lodder til mig :).

    SvarSlet
  91. Jeg er helt klart All in...det kunne være toppen at få en duft af husflid tilnRanders når nu Østerbro er så langt væk....

    SvarSlet
  92. Trækker gerne 2 styks lodder, og krydser for, at jeg bliver en heldig en :) God dag til dig og dine

    SvarSlet
  93. Ihhh, så mange flotte ting.
    Deltager gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  94. Det er den fineste butik :) 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  95. Sikke mange skønne ting!!!
    Jeg deltager med 3 lodder! :)

    SvarSlet
  96. Snupper 2 lodder, lækre sager!

    SvarSlet
  97. Wow for en nice nice give away..

    er med på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  98. Sikke lækkerier - deltager med to lodder

    SvarSlet
  99. Hej Anne.
    Jeg vil rigtig gerne deltage:-) Sikke en lækker give-away!!!!
    Da jeg ikke selv har nogen blog, må jeg "nøjes" med to lodder;-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  100. Ja tak! Jeg vil gerne deltage ;) Jeg har oprettet mig som fast læser samt lægger nu en kommentar. Er det 3 lodder? Eller 2?
    (gudrunjac.blogspot.com)

    SvarSlet
  101. Ny i gamet og så klar på at vinde...2 lodder

    SvarSlet
  102. 3 Lodder til mig, for den pakke må bare hjem til mig. Sikke en masse skønne ting og projekter der er til.

    SvarSlet
  103. Super lækre ting, lige noget jeg kan bruge ;-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. (majagrau@hotmail.com)

    SvarSlet
  104. Hej Anna. Jeg ved du har skrevet at du gerne vil have at man linker til dig, hvis man bruger dine DIY's så du kan se folks resultater. Jeg har dig ikke brugt en af dine DIY's, men har brugt dit strygestof. Så hvis du har lyst til at se hvad jeg har fået ud af det, må du gerne kigge forbi :-) Det var ganske nemt at anvende. Kh Line.

    SvarSlet
  105. håber VIRKELIG jeg løber med den lækre give away;) jeg deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  106. Wonderful giveaway! I love retro :)

    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  107. Vidunderlige skatter!! Selvsagt er jeg med!!!

    Jeg trekker herved tre lodd og krysser fingrene så hardt jeg kan;-))

    SvarSlet
  108. Wauw,.... Lækre sager, 2 lodder til mig
    Mvh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Lækkert.. Jeg er med på et lod

    SvarSlet
  110. Laekker giveaway, jeg er med :-)
    Jeg har linket til min blog: www.notesfromrochester.blogspot.com og er allerede fast laeser.

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  111. Mange find ting du der har fundet frem. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  112. Skønne lækkerier i lod til mig
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  113. Det er en rigtig fin give away. Den må meget gerne komme hjem til mig:-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  114. Mange lækre ting.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    familie.roager@mail.dk

    SvarSlet
  115. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  116. For ein fantastisk premie! Men eg ser vi er mange som har lyst til å vinne...Eg deltar med to lodd!! Følger bloggen din fast :)

    SvarSlet
  117. 2 lodder til mig:-)
    Kh Mette

    SvarSlet
  118. Snupper da helt klart 3 lodder og håber at et af dem er vinderloddet, så jeg kan få lidt lækkerier til at nørkle med

    SvarSlet
  119. Wow en fantastisk Give Away jeg må da straks deltage og krydse alt hvad krydses kan!! Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  120. Super fed giveaway....

    jeg deltager med 3 lodder...

    http://ollumi-design.blogspot.com

    SvarSlet
  121. Ihhhh en masse lækre ting.. 3 lodder :o)

    SvarSlet
  122. 2 hurtige lodder tak :)
    Shit mand en lækker give away!!!
    kh

    SvarSlet
  123. Superlækker giveaway :-)
    Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  124. Lækre sager. 2 lodder tak:)

    SvarSlet
  125. Hold da helt op det kunne forsøde en ellers kedelig februar.. jeg kaster med det samme 3 lodder i puljen og så vil jeg vente i spænding.
    Gitte

    SvarSlet
  126. Åh, hvor jeg krydser fingre nu... Sikke en skøn giveaway.
    3 lodder til mig, tak. (linker i eftermiddag)

    Mon ikke det ene frottestof er det, der har inspireret Katvig til deres æbleprint?

    SvarSlet
  127. Sikke en godte-pose. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Er i øvrigt vild med dit børnetøj.... Og resten af bloggen.

    SvarSlet
  128. Det var da en helt fantastisk pakke! Måtte godt ende i min postkasse;)

    SvarSlet
  129. Det var da en helt fantastisk pakke! Måtte godt ende i min postkasse;)

    SvarSlet
  130. Jeg vil også gerne være med - 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  131. sikke en masse skønne ting... jeg er med på 3 lodder... :o)

    SvarSlet
  132. Jeg blir veldig gjerne med og tar 3 lodder ;)

    SvarSlet
  133. Det er jo helt vildt med så mange lækre sager samlet på et sted. Det er også en fantastisk butik. 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  134. Wuuu huuu ... det gad jeg godt vinde
    2 lodder

    glimmersessen.blogspot.com

    SvarSlet
  135. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  136. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  137. Gjett om jeg vil vinne da! Satser på flaks :) 2 lodd til meg!

    SvarSlet
  138. Wow, for en flott give away! Jeg vil gjerne være med på give awayen med 3 lodd:o)

    SvarSlet
  139. Jamen, jamen, jamen!
    Sikken en masse fine sager. Og Vintage knapper! Og pyntebånd! Og harlequin!

    Jeg går all in med 3 lodder :)

    SvarSlet
  140. uha uha...det er en skøøøn gave. Jeg krydser fingre og deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  141. uhhh sikke skønne sager :) jeg er med på tre lodder :)

    SvarSlet
  142. hvor FEDT! er helt klar med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  143. 2 lodder til mig :)

    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com/

    SvarSlet
  144. Hvor er det bare nogle fine ting på en meget fin blog :)
    2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  145. Skøn giveaway - er med på 3 lodder

    SvarSlet
  146. Hvilken skøn giveaway!! Jeg er med på to lodder (kommentar + fast læser). Krydser mine fingre,

    KH Line Cecilie :-)

    SvarSlet
  147. Ej hvor lækkert! Chancen er lille men jeg prøver med to lodder.

    Der er tylskørt på spil inde ved min Give away hvis det kunne lokke :)

    Kh Jette

    SvarSlet
  148. Skøn huer away på en super kreativ blog. Snupper 1 lod. Mvh Karla

    SvarSlet
  149. Jeg deltager med 2 lodder til disse lækre sager :-)
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  150. Sikke en samling. Jeg er klart med :)
    Jeg deltager med 2 lodder

    Mvh Mette

    SvarSlet
  151. Jeg deltager meget gerne. Tre lodder, tak!

    SvarSlet
  152. waow - 100% ren forkælelse! bare det bliver mig ... byder ind med 3 lodder.

    SvarSlet
  153. Så mye fint!! Jeg vil gjerne være med. 2 lodd på meg :-)

    inger.lise.melhus@bbmail.no

    SvarSlet
  154. Har lige meldt mig som fast læser ;-) så det bliver 2 lodder til mig

    SvarSlet
  155. så fine ting - deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  156. Den er jeg da med på! Jeg har lige tilmeldt mig som fast læser på din flotte blog, og linker til dig fra http://belladotte.blogspot.com/ så 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  157. UPS. Linker selvfølgelig fra min egen blog - http://crea-center.blogspot.com/ - og ikke fra Belladotte. Hun lå bare i hukommelsen og ventede...

    SvarSlet
  158. Super giveaway 2 lodder til mig!
    KH Birgitte

    SvarSlet
  159. Wow, sikke en masse skønne ting! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  160. Skønne lækkerier fra en helt fantastisk butik! Jeg melder mig med 3 super heldige lodder og håber heldet smiler til os!

    SvarSlet
  161. Sikke en masse lækre ting :)
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  162. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :o)

    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  163. Wow! Sikke en giveaway.....den kan jeg da ikke lade være med at deltage i :0) Jeg melder mig med 3 lodder :0)

    SvarSlet
  164. Fint ^_^
    2 lodder bliver det herfra.

    SvarSlet
  165. Lækker lækker giveaway :D vil gerne deltage med to lodder!
    Venlige hilsner, Line

    SvarSlet
  166. Eeej en masse fine ting man kan vinde.. Jeg er da med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  167. 2 lodder til mig - skøn blog.

    Jeg afholder kreaweekend i Fredericia den kommende weekend, måske har du eller nogle af dine læsere lyst til at deltage.

    Har iøvrigt også en Give Away igang ;0)

    God aften.... :0)

    SvarSlet
  168. Hvor er det en lækker give away, er helt sikker med.
    2 lodder til mig.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  169. Wup wup sikken en fin gave, ihhhh den ville jeg da så gerne have fingerne i, eftersom min fødselsdag er d. 14. feb. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  170. Ihhhh sikke dog en fin gave, den ville jeg bare så gerne have ingerne i, eftersom jeg også har fødselsdag d. 14. feb. 2 stk`s lodder til mig.

    SvarSlet
  171. Wup wup sikken en fin gave, ihhhh den ville jeg da så gerne have fingerne i, eftersom min fødselsdag er d. 14. feb. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  172. Jeg bliver nød til at smide 3 lodder i puljen. SKAL da bare vinde den lækre pakke! :-)

    SvarSlet
  173. Et enkelt lod til mig :) Tak for hyggelig læsning..

    Mvh Jennifer
    jvjensen89 (a) gmail.com

    SvarSlet
  174. Flotte ting! 2 lodder herfra, linnea2000@hotmail.com

    SvarSlet
  175. Nej, hvor er jeg glad for jeg fandt din blog.. :O) sikke en skøn giveaway, og har nu sikret mig 3 lodder, og krydser fingre. :)

    kh marianne (frugelvig.blogspot.com)

    SvarSlet
  176. Jeg er helt vild med den butik - jeg er flyttet, så jeg ikke længere kan gå derhen på 2 minutter.

    Du har jo fået samlet de bedste ting til en give away, så jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :-)

    Glæder mig til at følge dig.

    KH tina

    SvarSlet
  177. Deltager med 2 lodder og xxx for at vinde de lækre sager ;-) marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  178. Herlig premie! Prøver lykken med 1 lodd då eg ikkje fekk til å legge meg som følger (mulig eg er det allerede?)

    Mvh Torill

    SvarSlet
  179. Jeg ville elske at vinde disse skønne retro sager - 1 x lod til mig - xxxx fingre
    Axxx

    SvarSlet
  180. tak for en dejlig blog, har med held fulgt instruktioner herfra.

    SvarSlet
  181. Ups glemte da lige, deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  182. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  183. eg er helt sikkert med wauw nogle lækre sager!

    SvarSlet
  184. Jeg er med - to lodd, er allerede følger! ;-D Heia Norge!!

    SvarSlet
  185. Lækker lækker give away :-)
    2 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  186. Sikke skønne sager.. 2 store lodder til mig.. Glæder mig til at følge dig..

    SvarSlet
  187. Et enkelt lod. Fine sager :)

    Hilsen Pernille pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  188. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  189. mye fint,blir med på 2 lodd.:)

    SvarSlet
  190. Så mye fint!
    Ett lodd til meg :-)
    Carina (cstens@frisurf.no)

    SvarSlet
  191. Det ser bare spændende ud, jeg har 2 lodder...

    SvarSlet
  192. Mit første men bestemt ikke sidste visit forbi denne inspirerende blog. Har straks meldt mig som fast læser og har vist mange mange timers kreativ læsning forude.

    SvarSlet