søndag den 29. januar 2012

Gule velourbukser med blomsterlommer




Så blev mine gule velourbukser med lilla rib og lilla strygestof færdige. Lilla og gul er bare så skønt sammen, synes jeg. Og blomsterne er blevet så fine. 

Den store blomst er lavet ud fra min blomsterskabelon (den øverste blomst). De små blomster er lavet med en figurstanse til papir. Hullerne i blomsterne er lavet med en hulletang. Det giver jo helt præcise huller:-) 


Disse bukser skal også laves i en brun/lyserød kombination. Hvilke farvekombinationer kunne ellers være gode, tænker du?

13 kommentarer:

  1. Hold op - de er da bare top-nice.. super lækre ideer du sender ud der...!!

    SvarSlet
  2. Lækre bukser
    Hvor køber du velour ?

    SvarSlet
  3. Hvor er det genialt med papirs udstanseren. Ser så fedt ud!

    SvarSlet
  4. Nåååh hvor er de bare søde :)
    Jeg synes at alle de ting du lave, de er så smukke, så jeg er ikke et sekund i tvivl om at du nok skal finde en suk farve sammensætning :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare skønne.... Og en super fin blog da har. Melder mig straks som fast læser.

    SvarSlet
  6. De er bare super fine. Jeg synes lilla med orange kunne være rigtig fint ;)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres kommentarer!

    Velouren er købt hos malika-Rosa - jeg synes, det er svært at finde velour i en ordentlig varm gul, men denne farve er flot!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. DE ER VIRKELIG FEDE.... Ku sørme godt lige se begge mine tøsebørn i sådan et par...

    SvarSlet
  9. Du så dygtig til at du laver :D Så fine de er :D

    SvarSlet
  10. Som altid, rigtig smukke ting du laver og jeg håber i er mindre sygdomsramt i den kommende uge.
    Det er mega hårdt at få det hele til at gå op i en højere enhed, når børn er syge og job/studier skal passes.

    De bedste ønsker om en god uge for dig og dine kære

    SvarSlet
  11. Blå/orange kunne være så flot!
    Det strygestof er bare så fedt!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  12. Uha de er skønne!! Tænker at mint og brunt også ville være labert sammen (men altså - nu er jeg jo også bare SYYYYYG med mint) ;o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet