lørdag den 7. januar 2012

Jeg har rygrad som en regnorm ...


Jeg må gå til bekendelse. Januar er kun en uge gammel, og jeg har købt stof. Ikke meget, ikke dyre stoffer og ikke det-ved-jeg-umiddelbart-ikke-hvad-jeg-skal-bruge-til-men-hvor-er-det-smukt-og-det-må-jeg-da-bare-eje-stoffer. Derimod brun og gul rib og isoli til at sy flere af denne kjole. Samt lilla og lyserød rib (i en super lækker kvalitet), som passer i farven til mit strygestof. Fornuftige køb, men alligevel køb, som burde have ventet - nu når jeg har lovet både Jonas og hele Blogland, at jeg er stoffri hele januar.

Jeg har rygrad som en regnorm - især når det kommer til mit stofmisbrug. Jeg har dog ikke i sinde at droppe mit løfte, men hopper derimod op på hesten igen. Hvis jeg kan holde mig til disse indkøb er det også en stor sejr!

7 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal give dig selv lidt plads til set backs..det er jo ikke meget du har købt denne gang...
    Solhilsner
    Stine (som stadig støtter dit nytårsfortsæt)

    SvarSlet
  2. Ja ok det er jo ikke det helt vilde og nogle gange har man altså brug for basis ting, hvis man skal sy noget af det stof man allerede har ;) så jeg syntes du klarer det godt. Hvor har du købt rib, jeg skal også have købt rib, er det ved MR

    SvarSlet
  3. Tak søde piger:-)

    Ribben er købt hos Stof og Stuff i Århus - de har også internetbutik (googl dem) - det er super kvalitet, deres rib.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Det gør da ikke noget! Du ved jo, hvad du skal bruge det til! Og i øvrigt har vi en date hos mig, onsdag i uge 3 efter arb. :) Hvornår har du fri?

    SvarSlet
  5. Haha det er sjovt, kender det godt. Men fedt at du havde en intention om at være stof-fri.

    Mette Marie

    SvarSlet
  6. Tak for jeres forståelse! :-)

    Kathrine: Ja, det regner jeg stærkt med. Jeg har fri ved tre-tiden.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  7. Haha! Så er jeg ikke den eneste.
    Jeg gik jo egentlig med på ideen, men har lavet 3(!) hobbyindkøb i denne uge. Skal vi sige at vi klarer os bedre i næste uge?

    SvarSlet