onsdag den 25. januar 2012

Kill your darlings


Iben har inspireret mig til at komme i gang med at bruge af mine yndlings-retrostoffer. Ligesom hende er jeg en samler og har gennem de seneste år opbygget et lager af fine (og dyre) retrostoffer i de eftertragtede farver lilla og lyserød. Og jeg har svært ved at få taget mig sammen til at bruge af herlighederne. Men det skal være slut nu - jeg går også i gang med at slagte de hellige stoffer - kill your darlings, som det så fint hedder ...

Stofferne på billedet skal blive til (endnu) et patchwork-tæppe - og med så lækre stoffer kan det vist ikke gå helt galt, vel?


10 kommentarer:

  1. Gul og lilla er bare gode venner :)

    SvarSlet
  2. Det issue kender jeg også alt for godt... tænk hvis man fik brug for stoffet til noget senere :)

    SvarSlet
  3. Uf, det tæppe bliver "to die for" !!

    SvarSlet
  4. Hehe- jeg skjønner sååå godt hva du mener. De fineste stoffene tør jeg ikke begynne å bruke, for da har jeg liksom "mistet" dem. Mye lettere å sy noe av de stoffene som er bare litt fine kontra de som er superfine :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn blog du har her. Jeg har heldigvis fundet dig - det er en af fordelene ved give aways, at det bringer en lidt omkring i blogland!

    Jeg går klart ind for, at du skal bruge også af de allerbedste stoffer. Jeg lover, at du får nye yndlingsstoffer.

    KH tina

    SvarSlet
  6. Know the feeling...:)
    Men tæppet bliver da helt fænomenal-fantastisk med de stoffer, så tror det er et godt offer at bringe ;)

    SvarSlet
  7. Så fint!Glæder mig til at se resultater

    SvarSlet
  8. ... hov resultatet, skulle der stå

    SvarSlet
  9. Hvor er det skønne stoffer, du skal bruge til tæppet. Nej det kan helt sikkert ikke gå galt med de fine stoffer og farver :) Og slet ikke med dine sykundskaber ;)

    Jeg er helt vild med det lilla til venstre for elefanterne - det er særligt skønt!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Aij hvor dejligt at min opfordirng til brutalt mord af skønhederne har kunnet inspirere dg til en tur på yndlingshylderne og ja de stoffer ér sgi da godt nok også smukke. Kan godt forstå at du ikke rigtig har nænnet at sætte saksen i dem før, men er sikker på at resltatet bliver så super fint at du ikke vil fortryde det. Lige præcis det der lilla stof med de store blomster har også været ét af de stoffer jeg har værnet og nurset ekstra om i min samling, men nu er det faktisk brugt (og jeg savner det lidt... piv) (;

    SvarSlet