fredag den 13. januar 2012

Krea-dag i Århus for alle bloggere


Jeg vil endnu engang invitere alle jer skønne bloggere til en 
kreadag
lørdag d. 25. februar kl 9-17 
i Århus.

Dagens formål er at være kreative sammen - strikke, hækle, sy, lave papirting eller noget helt femte - og selvfølgelig hygge os. Og det er altså ikke en nødvendighed at være kreativ!

Igen lægger min arbejdsplads plads til arrangementet, og stedet er Risskov - ikke langt fra Århus Centrum og med gode tog- og busforbindelser næsten lige til døren.

Du medbringer selv materialer og evt. symaskine og andet "værktøj".

Frokost køber vi hos Anettes Sandwichbar. Og så er jeg sikker på, at mange gerne vil medbringe kage (sidste år druknede vi i lækre kager!) eller andet godt.

I efteråret så arrangementet sådan her ud, og det var bare super hyggeligt:-) Jeg brugte hele dagen (7 timer) på at sy denne sag, men som sagt: Al begyndelse er svær!

Det er gratis at deltage. Eneste krav er, at du har en blog. Så hvis du endnu ikke har en, er det måske en god undskyldning for at starte med at blogge og blive en del af dette fantastiske fællesskab?

Af pladshensyn er max deltagerantal 40.

Hvis du gerne vil deltage, så læg en kommentar her med din mail. Så sender jeg mail ud til dig med praktiske oplysninger en uge inden arrangementet.

Gør gerne lidt reklame for arrangementet, så det glade budskab kan spredes og vi kan blive mange. Måske du også vil lave reklame, selvom du ikke har mulighed for at deltage? Brug gerne billedet herover.

Jeg glæder mig til at høre fra dig:-)

64 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtigt gerne med denne gang, det lyder super hyggeligt :) Min mail er kamomillavanilla@gmail.com.

    SvarSlet
  2. Super godt initiativ, har længe gerne ville være med til et blogtræf :)

    Jeg er klar. Min emailadresse er: jennysiers@gmail.com

    God weekend.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. kanon initiativ. jeg vil også rigtig gerne være med.
    www.suskahl.blogspot.com
    SusKahl@gmail.com

    SvarSlet
  4. Dét vil jeg gerne med til! Er helt ny blogger, så jeg har aldrig været med til blogtræf før. Jeg glæder mig allerede! :)

    Eva
    louleyinc(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  5. JUBII! Jeg håbede sådan du ville lave endnu et træf...skønt!! Jeg kommer!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  6. Dejligt, I vil med:-)

    Stine: Læg lige din mail - det gør det meget nemmere for mig!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  7. FEDT :-) jeg vil rigtig gerne med. Kh. Louise mrspoppins@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hov...... Min mail er mrspoppins@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Ja, du ved jo, at jeg kommer, og min mail har du, men nu tæller jeg også blandt de max 40 deltagere :D
    Kh Line

    Ps. Reklame kommer senere :)

    SvarSlet
  10. Hej,

    Lyder super hyggeligt. Super initiativ, har længe gerne ville med til et blogtræf.
    Min mailadresse er:
    kreatrolden@gmail.com

    God weekend.

    KH Ria

    SvarSlet
  11. Jeg er klart med igen :) Du har min mail!!

    SvarSlet
  12. Dejligt initiativ - Jeg vil gerne med :)

    Min mail er: kristinabeeck@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hej ....

    Det lyder super, og jeg vil rigtig gerne deltage. Skal lige have tjekket op mht mand og unger.

    Jeg har også en kreaweekend i Fredericia, hvis du eller andre har lyst.

    min mail er gittebendixen@me.com

    Mange hilsner Gitte

    SvarSlet
  14. Dejligt, I vil med! Vær med til at sprede budskabet, så vi kan få endnu flere med!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  15. Jeg er klar!!! :)

    Mvh. Pernille

    Email: phl78@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Øv, hvor er jeg ked af at jeg er i udlandet lige der...
    Øv igen!
    Håber i får en skøn dag og glæder mig til at se billeder!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne med.

    Min e-mail er camilla.kolling@gmail.com

    jeg kører fra Aalborg, så hvis der er andre fra Aalborg kunne vi måske arrangere at køre sammen.

    SvarSlet
  18. Ja, du ved jo også, at jeg selvfølgelig gerne vil med igen og jeg glæder mig rigtig meget :-)

    Jeg har lille Alfred med, men kan sagtens spise kage, hygge og snakke ;-)

    Christine - turkis@live.dk

    SvarSlet
  19. hej jeg vil gerne med....

    min mail er

    dianamyjak@live.dk


    hilsen Diana

    SvarSlet
  20. Ih, jeg vil SÅ gerne med! Nu har jeg fulgt så mange af jeres fantastiske kreablogs det sidste år og jeg bliver så enormt inspireret. Det her må være min motivation til at få startet min egen blog. Håber jeg får taget mig sammen og at vi så ses.

    Kh Mona

    monamoellegaard@gmail.com

    SvarSlet
  21. I'm there...min mail er anne@hoejgaard-kjaer.dk

    SvarSlet
  22. Åååh jeg tror simpelthen jeg tager springet og melder mig under fanerne her.

    Er ikke så god til det der med at møde en masse nye mennesker men synes alligevel at idéen om et blogtræf er så fantastisk at jeg ikke kan sige nej og det så bare så super hyggeligt ud jeres sidste blogtræf og der ærgrede jeg mig nu lidt over at jeg ikke bare havde fået meldt mig til (:

    Kh Iben

    ibenc@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne deltage på din kreadag. Jeg er helt ny blogger men jeg vil meget gerne prøve at deltage på et bloggertræf.
    Min mail er: dy-ra@hotmail.com

    SvarSlet
  24. JA - naturligvis kommer jeg!! :-D

    Mail: jane.agesen(snabela)gmail.com

    Ha' en lækker dag, søde Anna, og FEDT 'initiv'!!!(IGEN)

    KRAM fra Jane

    SvarSlet
  25. Jeg må også med! min mail:

    vaemmely@hotmail.com

    Kh Emilie

    SvarSlet
  26. Jeg melder mig til...glæder mig til at se jer ...
    lenedragsbaek@mail.dk

    SvarSlet
  27. Jeg vil også gerne med... Glæder mig (0:
    Sannepkunst@live.dk

    SvarSlet
  28. Jeg vil også gerne lege med....det er dog med et lille forbehold.

    trineschroede23@hotmail.com

    kh
    Trine

    SvarSlet
  29. Jeg vil også lege med! fancygowry@hotmail.com
    Hvor hyggeligt!

    SvarSlet
  30. Hej ...

    Jeg vil så gerne med..

    Har skrevet til Camilla om hun har plads.. Har hun det vil jeg gerne med..

    Ellers vil jeg tigge til SanneP

    Lone

    Min mail er.
    ilonesfodspor@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hej!
    Jeg vil meget gerne komme. Min mailadr. er frk.regnbue@gmail.com. Jeg tager gerne en kage med:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  32. Jeg vil også gerne komme. Min mail er fantastisksommerfugl@hotmail.com. Glæder mig til at møde en flok krea glade bloggere som mig selv. Mvh Tina

    SvarSlet
  33. Fantastisk!!! Nu er vi 30, der deltager:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  34. Anna..

    Nu har jeg fået plads i Camillas bil.. så min tilmelding er fast..

    Jeg glæder mig..

    Lone

    SvarSlet
  35. Er der flere pladser? For så vil jeg gerne lege med :o)

    Altmann1982@gmail.com

    SvarSlet
  36. jeg vil også gerne være med hvis der stadig er plads..
    fristed@live.dk

    SvarSlet
  37. Der er stadig plads, så I skal være velkomne!:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  38. Hej Anna..
    Jeg tror godt jeg kan kapre bilen den dag - og vil gerne med... Måske med et lille forbehold.. Sender lige en mail;)
    KH Anne
    anne_bc@hotmail.com

    SvarSlet
  39. VI ER NU 34, SÅ DER ER STADIG ET PAR LEDIGE PLADSER:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  40. Kommer der en mail med de praktiske oplysninger og sådan?

    KH Berit

    SvarSlet
  41. Jeg vil også gerne med og så endda i min fødeby :) helle.jakobsen24@gmail.com

    SvarSlet
  42. Helle: Velkommen til:-)

    Berit: Ja, når vi kommer tættere på, og der bliver lukket for tilmelding, skal jeg nok sende en mail med praktiske ting.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  43. Hej Anna! Tak for hintet! Det var fuldstændigt gået min næse forbi ;o) Jeg vil mægtigt gerne med til træffet! Det er også ved at være lang tid siden sidst :o)
    Min mail er julia-runge@hotmail.com
    Knus Julia

    SvarSlet
  44. Det lyder som et fint arrangement! Gad vide, om der er plads til mig også? :-)
    ulla.skov.jensen@skolekom.dk

    SvarSlet
  45. Hej Ulla og Julia

    Dejligt I vil med!:-) I får mail fra mig, når vi kommer tættere på.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  46. Hej Anna,

    jeg er nystartet blogger og vil rigtig gerne med til blogtræf. Er der mon stadig plads?

    Bedste hilsner fra Lilli

    SvarSlet
  47. Hej Lilli

    Du skal være velkommen. DER ER NU - så vidt jeg kan tælle - " LEDIGE PLADSER TILBAGE!:-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  48. Uh, blogtræf i ÅRHUS -så fedt:-)
    Meeen lige den weekend har jeg komsammen med kærestens slæng og børn og hele molevitten og blogtræf i Silkeborg om søndagen -så kommer afsted, men halløj: Vil være total obs hvis et nyt blogtræf i Smilets By dukke op :-) :-) :-)

    SvarSlet
  49. Er også ny blogger, og kunne godt tænke mig at være med, hvis det kan lade sig gøre ;-)

    SvarSlet
  50. Velkommen til:-)

    VI ER NU 39 SÅ DER ER EN ENKELT LEDIG PLADS TILBAGE

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  51. Hejsa,
    Kan jeg nå at tilmelde mig :o)
    / Kathrine

    SvarSlet
  52. Ja, Kathrine, det kan du - og så tror jeg også, at vi er ved at være max!

    Men skriv en kommentar her, hvis du vil med på en afbudsliste.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  53. Super, det vil jeg glæde mig til :o)

    SvarSlet
  54. Øv var jeg for sent på den? Vil gerne med hvis der kommer et afbud

    tina.westergaard@gmail.com

    SvarSlet
  55. Øv øv så er jeg vist også for sent ude. Hvis der kommer endnu et afbud bliver jeg glad.

    mette1530@gmail.com

    Kh Mette

    SvarSlet
  56. Jeg bliver desværre nødt til alligevel at melde fra til blogtræffet, så der bliver dermed plads til en blogger fra ventelisten. Håber i får en fantastisk kreadag og glæder mig meget til at se billeder fra arrangementet (:

    Mvh Iben

    SvarSlet
  57. Iben: Det var ærgerligt - håber vi ses en anden gang:-)

    Mette og Tina: Mon ikke, der kan blive plads til jer også? I kommer i hvert fald på listen.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  58. Anne...

    jeg er tilmeldt. men glemt at skrive vi var to...

    er der plads. til den anden eller???????

    SvarSlet
  59. Hej nu vil min pc pludselig gerne tillade at jeg svarer.. Mystisk..
    Har sendt dig en mail anne..
    Jeg er helt ny i blg land og i tvivl om "reglerne" for at deltage i dette blogtræf..
    Skal manselv have en aktivblog for at deltage og hvordan foregår sådan en dag helt præcist?
    Hvis der fortsat er pladser vil jeg gerne sætte mig på 2!!


    på forhånd tak..
    Michelle

    SvarSlet
  60. Diana: Det går nok:-)

    Mille: Jeg svarer dig via mail.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  61. Den der mail med info er den sendt ud? Jeg har nemlig ikke modtaget nogen så ville lige høre :o)

    SvarSlet
  62. Hej Anna!
    Jeg håber der er plads til en til . vil så gerne med igen! Hvis der er plads, og jeg har mulighed for det, vil jeg gerne medbringe en strikkemaskine og give en lille intro til denne, til de interesserede. Mange hilsner Cille
    ciskan@live.dk

    SvarSlet
  63. Hejsa....

    Ved ikke om det er rette sted at skrive... men forstod at hvis man var interreseret i at få en invitation på mail en anden gang, så var det her man skrev ;-)

    So here goes:
    betina@hojvanggaard.dk

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  64. Håber en sådan dag arrangeres igen - opdager den nemlig først nu.....og det er jo alt for sent!
    Mvh Anna

    SvarSlet