lørdag den 14. januar 2012

Mine elefanter


I disse dage vises der i Blogland mange billeder af de skønne elefanter, og jeg vil da også gerne vise mine:-) For vha. Line har jeg nu endelig min egen lille samling af det eftertragtede elefantstof. Og for mig er det bare en fordel, at det ikke er det originale sengestof, men derimod et genoptryk - for det er nyt og lækkert i kvaliteten og i farverne. 

For en god ordens skyld skal det lige siges, at jeg selvfølgelig har bestilt og betalt dem i december måned - jeg er jo stoffri her i januar;-) (Eller prøver i hvert fald - det er bestemt ikke nemt!) 

Jeg vil først og fremmest bruge mine elefanter på patchworktæpper (som der hurtigst muligt kommer en diy på). Men udover bomuldsstoffet fik jeg også en halv meter elefant-jersey, og det er den, jeg har kastet mig over først - resultatet af mine anstrengelser der kan forhåbentligt snart vises på bloggen!

4 kommentarer:

  1. Virkelig nydelige farger og søte elefanter på de stoffene. Jeg prøver også å ikke kjøpe stoff før jeg har brukt mer av det jeg har, men det er sååå vanskelig!
    :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig at du har fået fingerne i dette lækre elefant stof. Jeg er helt misundelig :-) Det er bare så flot. Heldigvis bliver de genoptrykt her engang i foråret - dog i lidt andre farver end originalen. Men det bliver spændende at se. Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det. Jeg har idag modtaget strygestoffet fra dig, som jeg glæder mig til at prøve. Tak for handlen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Lækker samling du har fået dig. Og top top lækker vest. Lara kommer til at elske den.
    Kh V

    SvarSlet
  4. Hvor kan man købe elefant stoffet henne?

    SvarSlet