torsdag den 5. januar 2012

Nye lyksaligheder





Ovenstående stoffer er nye i samlingen - det skal understreges, at de alle er købt i december - naturligvis! Jeg er jo stoffri (eller prøver i hvert fald) her i januar :-)

De tre første er købt i Husflid på vores jule-Københavnertur. Det øverste er et stort stykke frottéstof i de dejligste retrofarver. Det skal bruges til at sy bamser og kaniner ud af. De er i mit hoved og vil så gerne ud - nu må vi se, hvornår tiden bliver til det!
De to andre stykker stof fra Husflid er hele dynebetræk. Især det lyserøde/lilla synes jeg var lidt af et scoop.

Stofferne på det sidste billede er fra søde Line fra Xo Ein Ding. Hende skal jeg vist holde mig fra i januar, for hun ejer efterhånden en af Danmarks lækreste samlinger af retrostoffer - som hun gerne sælger ud af! Disse stoffer, som jeg her har erhvervet mig, skal bruges til patchwork-tæpper. 

Ja, planer er der nok af - så mangler tiden bare! 

10 kommentarer:

  1. FINE stoffer :) Du er sørme heldig!
    Elsker selv husflid - det er bare lidt dyrt, synes jeg..

    KH Anna

    SvarSlet
  2. super lækkert stof. søger selv efter noget frotte ala det du har, så hvis du har for meget siger du bare til. venligst Jane

    SvarSlet
  3. Anna: Ja, de er super fine:-) Jeg synes egentlig ikke, Husflid er så dyrt - i hvert fald ikke, hvis man sammenligner med Trenddales priser. Men sammenligner man med genbrugspriser, er det selvfølgelig dyrt.

    Jane: Jeg sætter højst sandsynligt en del af det til salg, da der er rigtig meget. Så hold øje med bloggen:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Hov hov! - skulle jeg lige til at sige...

    Lækre mønstre. Gid jeg ejede dine evner ved en symaskine - eller i det mindste bare tålmodigheden til at lære det!

    SvarSlet
  5. Du gemmer lige en bid af det der frotte til mig ikke... ;) Jonas har vel ikke forbudt byttehandler... endnu... :D

    SvarSlet
  6. Åh, det der fortte...kender prisen...men længes...husflid er bare så lækkert. Jeg drømmer om en a-kjole a'la 60'erne i frotte..lidt Yvonne agtig...mhhhh måske skulle man alligevel rive sig lidt i KBH??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  7. Mange flotte stoff du har fått tak i . Ha en flott aften

    SvarSlet
  8. Århhhh det frottéstof - det er bare så lækkert!! Glæder mig til at se, hvad det skal blive til! Knus Maria

    SvarSlet
  9. super skønt stof du har fået dig her....'

    husflid har de online salg.?????


    jeg er så meget forelsket i dine ting. loooooove er det vel...

    du er så fantastisk til at få tryllet noget helt unikt og lækkert frem....

    og håber mit eget bliver ligeledes unika design...

    du er velkommen til at tjekke min nye blog ud.

    http://ollumi-design.blogspot.com

    og forresten. super tak for det lækre strygestof... ;)

    hvis du nu skulle have lyst til at sælge lidt ud af det frotté stof. så sig ENDELIG til. jeg er på ;)

    <3 lig hilsen Diana

    SvarSlet
  10. Kaniner i retro frotte, det lyder godt, og det der med ideer der vil ud, men forhindres af manglende tid kender jeg godt... til gengæld bruger jeg ofte mindre søvnløse nattepauser til at tænke på kreative projekter, så gør det ikke så meget at man ikke falder i søvn med det.samme... god weekend.

    SvarSlet