søndag den 5. februar 2012

Elefant-patchworktæppe i lilla og gul






Efter 14 dage med sygdom (først Lara, derefter Jonas og jeg på skift) er vi ved at være raske igen - men energien er endnu ikke vendt tilbage. Derfor har jeg heller ikke fået syet meget denne weekend. Jeg er bestemt ikke god til at være syg og ikke lave noget - men det nytter jo ikke noget. Til gengæld har vi besøgt et par gode venner og bare nydt at have fri.

Dette elefant-patchworktæppe i babystørrelse og i de skønneste retrostoffer er det dog blevet til. Quiltet og kantet med gul tråd og med en bagside af lilla fleece. Ja, gul og lilla klæder hinanden - og mit kill your darlings projekt endte heldigvis godt i denne omgang.

11 kommentarer:

  1. Lækker farve kombination. Jeg har lige fået fingre i noget retro lilla og gult, så måske man skulle være efteraber :-D

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt, ærgerligt at jeg ikke har en pusling at lægge det over.

    SvarSlet
  3. Det her er mit yndlingstæppe til dato, så hvis du sælger det må du lige sige til ;)

    SvarSlet
  4. Det er superflot..eeelsker også gul og lilla sammen.
    KH Mia

    SvarSlet
  5. Endnu en gul-og-lilla elsker melder sig. :-)
    Synes også det er det flotteste tæppe du har vist frem!

    SvarSlet
  6. Den där färgkombinationen är verkligen FANTASTISK!!

    SvarSlet
  7. Rigtig fint Tæppe:) og elsker de lilla elefanter:)

    SvarSlet
  8. Flott teppe! God bedring :-)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer:-) jeg er også helt vild med farverne. Tæppet er desværre solgt - men der kommer nok flere af den slags.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Det er bare super skønt og forårsfriskt :-)

    SvarSlet
  11. Ihh altså.. sikke alle de flotte tæpper du får lavet for tiden - hvem mon de heldige modtagere er? Er det noget du har lavet på bestilling eller ?
    Kh Michelle.

    SvarSlet