fredag den 10. februar 2012

Elefant-patchworktæpper



Ja, jeg håber ikke, jeg er begyndt at kede jer med mine patchworktæpper - for der er godt nok mange indlæg om dem for tiden! Men lige nu fylder de også meget af min sy-tid. Jeg kan blive helt grebet af designprocessen med patchworktæpper og lave rigtig mange af dem - for så pludselig at få nok og ikke sy eet eneste i mange måneder. Nu, hvor jeg har fået fingrene i det fantastiske elefantstof, kan jeg næsten ikke få nok. 

Det er nu blevet til et i  farverne blå/brun, som venter - sammen med tre andre - på at blive syet sammen. Så mangler jeg bare at klippe endnu et i grønt/brunt, da det sidste, jeg lavede, er blevet solgt. I alt bliver der fem elefant-patchworktæpper, som skal bruges til min næste giveaway. Glæder mig meget til at præsentere det færdige resultat.

13 kommentarer:

  1. Ih dem glæder jeg mig til at se. Jeg bliver ikke sådan lige træt af patchworktæpper, er nemlig selv i gang og nyder at bliver inspireret på din blog.

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå du bliver grebet, det vidner resultatet jo også om - dine tæpper bliver så fine, synes jeg :)

    Jeg glæder mig til at se resultatet :)


    God weekend!

    SvarSlet
  3. Uha, det bliver spændende med sådan en lækker giveaway. Den vil jeg glæde mig til at se :-).

    SvarSlet
  4. Åh, så fine de er! Jeg er ikke træt af dem, går nemlig og samler mod til selv at forsøge mig med det dersens patchwork :)

    SvarSlet
  5. jeg eeeeeelsker dine tæpper! så jeg ser gladeligt på dem;) og en give away med et af dem lyder næsten for godt til at være sandt! jeg GLÆDER mig!!

    SvarSlet
  6. Meget smukke tekstiler, jeg ser frem til dine resultater

    SvarSlet
  7. Jeg er bestemt ikke træt af at læse om dem - synes dem jeg har set indtil nu er ganske fantastiske...

    Glæder mig som en glad lille julegris til den give away ;0)

    SvarSlet
  8. Hold da fast en masse lækre elefanter. Glæder mig til at se dem, når de er blevet til tæpper :-) Knus og god weekend.

    SvarSlet
  9. Hold da op, det lyder som lidt af en give away!?

    - og det ser virkelig lovende ud. Skønne skønne stoffer!

    SvarSlet
  10. Jeg er så vild med dine diy's og er selv hoppet ud i at lave et patchworktæppe, har dog lige et spørgsmål: Til dine kontrast syninger, bruger du alm. sytråd el overlocktråd??? og hvor køber du henne??
    Go weekend
    Mange hilsner
    Anja

    SvarSlet
  11. Tak for jeres søde kommentarer - det er dejligt, at I endnu ikke er kørt træt i mine indlæg om patchworktæpper:-)

    Jeg overlocker med almindelig sytråd, bortset fra hvid og sort, som jeg har som overlocktråd. Sytråden køber jeg i Stof 2000 og Stof og Stil.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  12. Jeg er ikke træt af dem, jeg synes det er nogle dejlige farver!

    Jeg har gang i en give away med stof (og tapet), måske har du lyst til at være med?

    kh

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet